کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده
سرخط خبرها

تأمین اجتماعی: منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هنوز دریافت نشده است!

  • کد خبر: ۶۴۱۷۶
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
  • ۱۶
تأمین اجتماعی: منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هنوز دریافت نشده است!
مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: منابع مربوط به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ هنوز دریافت نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جلسه‌ای با معاونین و مدیران حوزه منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی فوق‌العاده کارکنان تأمین اجتماعی را که در سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها انجام شده بود، پیگیری کردیم و پس از اخذ تأییدیه شورای حقوق و دستمزد این موضوع محقق شد.

 

سالاری افزود: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کار بسیار مهم و اثرگذاری بود که سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی از مرداد ۹۹ انجام شد.

 

وی با اشاره به مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی برای واگذاری شرکت‌های دولتی به سازمان تأمین اجتماعی گفت: از محل این مصوبات به جز هپکو که در همان زمان به تأمین اجتماعی واگذار شد، برای دریافت سایر شرکت‌ها پیگیری‌های لازم انجام و در روزهای آخر سال گذشته مبایعه‌نامه امضا شد و در روزهای آینده مبایعه‌نامه را دریافت می‌کنیم.

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه شرکت‌ها و منابعی که به تأمین اجتماعی واگذار می‌شود به عنوان پشتوانه ایفای تعهدات به جامعه تحت پوشش است، افزود: منابع مربوط به متناسب سازی حقوق بازنشستگان هنوز دریافت نشده است و با توجه به فرآیند اجرایی این موضوع در خوش بینانه ترین حالت در ماه‌های آینده بخش اندکی از این منابع را دریافت خواهیم کرد.

 

سالاری با اشاره به اجرای طرح ۳۰۷۰ برای کاهش ۷۰ درصدی مراجعات مردم به شعب تأمین اجتماعی از طریق ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری، گفت: در این طرح کار خوبی انجام شد و البته نیازمند تکمیل است و در دو ماه آینده اصلاحات مورد نیاز انجام خواهد شد و غیرحضوری شدن کامل این خدمات مورد انتظار است.

 

وی افزود: طرح نسخه الکترونیک نیز تحول جدی در سازمان تأمین اجتماعی ایجاد کرد و در طول سال گذشته اقدامات مؤثری صورت گرفت. پس از حذف تمدید اعتبار دفترچه‌ها و استفاده از سامانه‌های اعتبارسنجی دفترچه‌ها که از اول خرداد انجام شد؛ در مرحله بعد تقویت زیرساخت‌های در دستور کار قرار گرفت و این طرح قدم به قدم پیشرفت داشت و از اول اسفند صدور دفترچه جدید را متوقف کردیم.

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همکاری سایر نهادها را در موفقیت نسخه الکترونیک بسیار اثرگذار دانست و گفت: در آینده نزدیک برای تکمیل پروژه نسخه الکترونیک پوشش بیمه‌ای را تنها از طریق سامانه نسخه الکترونیک انجام خواهیم داد و اوراق کاغذی به طور کامل حذف می‌شود.

 

منبع: مهر


بیشتر بخوانید: افزایش اختلاف حقوق بازنشستگان همکار و غیرهمکار در تامین اجتماعی

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
اقایان دولت بااین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نمی توانند زندگی کنند تورم ۲۰۰ درصد با حقوق ۲۶ درصدی خرج درمان ۲دندان هم نمیشه خدا شاهد نمیشه زندگی کرد
محمد م.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
اخه حضرت سالاری مثلا متناسب سازی سال قبل کدام اثر تاثیر گذار بوده که ورد زبانتان هست چندر غاز اضافه حقوقتان که روی صدقه سر لطف فرمودید لااقل از موی سفید این افراد خجالت بکشید و شرم کنید اینقدر با کلمات صدتا یه غاز بازی نکنید بعد بشینید با معاونان وکارشناسان دانشمندتان به ریش بازنشستگان به قول شما مستمری بگیران خنده کنید مطمعن باشید که وضع اینطور نمیماند.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
با سلام،فقط ۳۹ درصد افزایش زدن که من حساب کردم ۷۰ هزار تومان بیشتر از ۳۹ درصد زدن خدا میدونه برای چی؟؟؟؟؟همسانسازی؟؟؟؟ حق مسکن و معیشت؟؟؟؟؟۷۰ هزار تومان همش شد از این همه منابع جدید از دریافت حق بیمه های امسال و ۸۹ هزار میلیارد تومان و منابع قبلی سازمان.
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
1
مستمری بگیران یه چیزی هم به تامین اجتماعی بدهکار شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
3
شماکه هنوز مبلغ متناسب سازی را از دولت نگرفته اید چطور میگوییدکه همسان سازی انجام شده اون هم اشتباه دستگاه کامپیوتر بوده
مج
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
بارها گفتیم همسان سازی نه متناسب سازی چرا با کلمات مردم رو گول میزنید اینها باهم خیلی متفاوتن.....
Ali Dp
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
آقای سالاری شما که با افتخار علی‌رقم حقوقهای نجومی کارکنان صحبت از افزایش پنجاه درصد فوق العاده کارکنان صحبت می‌کنی گناه ما کارکنان سازمانهای زیر مجموعه دولت مثل وزارت نیرو،مخابرات،هلال احمر... چیست که نه از مزایای کارگری برخوردارند نه مزایای کارمندی در صورتیکه بیشترین و بموقع ترین بیمه پردازی را داشته‌ایم و بطور مثال اختلاف حقوق اولیه بازنشستگی چهار برابر حداقل بگیر بوده که نسبت به سال جدید بالای شش میلیون تومان نسبت به حداقل بگیر سال جاری کاهش حقوق طی این چند سال داشته و در مقایسه کارمند تامین اجتماعی با همین رده شغلی حداقل پنجاه درصد مستمری کمتر را شاهد هستیم اجحافی بالا تر از این مگر داریم بعدی ناراحت هستید چرا مستمری بگیران آمدن کف خیابان...
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
خودتونو دست انداختین.حالم دیگه از هرجی همسان سازی به هم میخوره
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
حالم از هرچی همسان سازی و افزایش بهم میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
شما اکر انسان بودید دورغ نمیکفتید این بازنشستگان جای پدر و مادر شما هستن نه که تو خیابان کتک بخورند از شما خلاصه اینجوری نیست خدا جوابتان را میدهد دیر یا زود دار سوخت و سوز نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
یکی هم بداد کشوری های الکی سر زبانها افتاده برسد!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
آقاز مدیرعامل افزایش ۵۰ درصدی فوق العاده کارکنانت از چه محل ومنبعی بوده مگر از جیب ماها پرداخت نکردی وبا افتخار اعلام می کنی که اجرا کردی حالا برای همسان سازی اعلام می کنی منبعی تامین نشده آیا برای افزایش حقوق مزایای خودت وکارکنانت که جیره خوار این قشر شریف هستیدهم بود این حرف رو می زدی ، شرافت انسان بالاترین داشته وثروت اوست اگر داشته باشد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
شهرآرا نیوز شرافت داشته باش رسالتی که یک نشریه در ارائه حقایق برعهده دارد انجام بده ومطالب ونظرات را منعکس کن واگر مثل بقیه جیره خوار حاکمیت نیستی بگذار نشریه تو مدافع حقوق ومطالبات برحق مردم باشد وگر نه اخذ نظرات موافق وهمسو کار هر موجود بی شرافت بی وجدانی هست
مستمری بگیر بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
جناب سالاری اول خانه را بساز بعد مهمان دعوت کن شما که همه اش هی قول می دهی ولی از عمل خبری نیست بس چی شد این همه جلسه
بازنشستـه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
پس در اسفند 99 ، روزی ده‌بار در صدا و سیما و انواع خبرگزاری‌ها مصاحبه و خبر از رفع مشکل و آغاز همسان‌سازی بازنشستگان تامین اجتماعی و تشکر از رئیس‌جمهور و سازمان برنامه‌بودجه چــی بـــود ؟!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
آقای دکتر سالاری شما هم خوب یاد گرفتی که چطور ماها بازنشستگان ومستمری تامین اجتماعی سرکار بگذارید هر روز یک قول ونقل را برای ما تعریف میکنی یک روز بنام کمبود منابع مالی یک روز بنام دورست عمل نکردن نرم افزار یک روز بنام بدهی دولت به سازمان وغیره وغیره الان دورست هفت ماه تمام این جماعت بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی بنام متناسب سازی وهمساسازی حقوق را سرکار گذاشتی هنوز هیچ خبری دراین رابط مشخص نیست واز قرار معلوم نمیخواهی آنرا به اجرا درآوردی؟ و مگر هم قرار نبود از اول سال جاری ۳۹درصد از طرف سازمان تامین اجتماعی و۲۵درصد هم از طرف دولت به حقوق بازنشستگان ومستمری تامین اجتماعی اضافه شود پس کوه من حقوق فروردین ماه سال جاری را دریافت کردم ۳۳ درصد به آن اضافه شد پس ماباقش کجا رفت چرا حرفی را میزنی و قولی رابه ماها میدهی به آن عمل نمیکنی.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->