نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

نفت برنده ای که جوشید و کوشید| صمد: مهرام یتیم است

  • کد خبر: ۶۴۲۰۱
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
نفت برنده ای که جوشید و کوشید| صمد: مهرام یتیم است
تیم بسکتبال مهرام با پیروزی در دیدار پنجم نیمه نهایی برابر نفت آبادان به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، نوک پیکان حملات به تیم بسکتبال مهرام با یک نام آشنا روبروست؛ صمد نیکخواه‌بهرامی. بازیکنی که در دقایق پایانی بازی پنجم با دومین تکنیکال فول از سالن بیرون رفت، اما لحظه‌هایی بعد دوربین او را روی پله‌های رختکن سالن آزادی نشان داد که با چه نگرانی‌ای بازی را دنبال می‌کرد.
«امیدوارم بعد برد ما تنها چند صحنه داوری که به ضررشان است را نشان ندهند و حداقل خطا‌هایی که برای ما گرفته نشد را هم ببینند. بازی پر برخوردی بود، اما بعد از باخت آن‌ها در بازی چهارم، هجمه‌ها علیه مهرام زیاد شده بود.»
صمد در کلاب هاوس که با حضور چهره‌های بسکتبالی و گنجی مدیر عامل مهرام برگزار شد در ادامه گفت: «مهرام یتیم است. سال‌هاست می‌خواهند برد‌ها و قهرمانی‌های مهرام را با نسبت دادن به مسائل پیرامونی لوث کنند»
کاپیتان مهرام اعتقاد دارد «چندین و چند خطا برای مهرام گرفته نشد.»
او ادامه می‌دهد: «خودم از داوری مسابقه آخر ناراحت هستم، چون برخوردشان زشت بود. در پنج بازی قبل ۵۰ خطا روی من شد و چند تا هم گرفته نشد، اما واکنشی نشان ندادم.»
اتفاقات بازی جزئی از مسابقه است، با حاشیه‌هایی که ممکن است در ادامه، رسانه‌ها بیشتر از آن‌ها بنویسند. مسابقه نفت و مهرام؛ در مجموع ۵ مسابقۀ نیمه‌نهایی بسکتبال باشگاه‌ها جذاب بود و طبیعی است بیش از ۲۰۰ دقیقه بازی دو تیم (وقت اضافی بازی چهارم)، با صحنه‌ها و اتفاقات ریز و درشتی همراه شود، اما تحت‌الشعاع قراردادن بازی دو تیم با پررنگ کردن مسائل حاشیه‌ای و اتفاقات بازی کار زیبنده‌ای نیست.
علی آرزومندی سرمربی مهرام هم معتقد است در یک دهۀ اخیر تیمی با نشانه‌های نفت نداشتیم. تیمی منسجم، هماهنگ، صاحب برنامه‌های متنوع تیمی، بازیکنانی که خودخواهی ندارند، دوره‌های متوالی در کنار هم بازی کردند، دفاع و حملۀ حساب شده‌ای دارند و خود را ملزم به رعایت استاندارد‌های بسکتبال می‌کنند. شما در بازی‌های این تیم به قدرت چرخش توپ پی بردید که در بسکتبال ایران این حد صبر و حوصله در پاسکاری برای ایجاد موقعیت، یک استثناست. حماد سامری با برنامه‌های متعدد حمله؛ دفاع مهرام را مستأصل کرد.
مهرام کمتر بازی سخت دیده در کوران رقابت‌های این فصل، امکان بررسی دوباره حمله و دفاع را در رویارویی‌های مستقیم خود با این تیم آغاز کرد و بعد از بازی سوم، بررسی بهتری روی بازی نفت داشت. بکارگیری دقیق‌تر از بازیکنان، تغییرات در ترکیب تیم، تلاش متعهدانه در دفاع و کنترل بازی با تکیه بر تجربۀ بازیکنان در لحظه‌های حساس از جمله برنامه‌های خوب مهرام بود. اوج این برتری را می‌شد در بازی همزمان کامرانی و حسین‌زاده در ثانیه‌های سرنوشت ساز بازی پنجم دید. یا در طول بازی سلیمانی، زنگنه وترنت که هر کدام به نسبت زمان بازی «مؤثر» بودند.
نفت با بازی گرفتن از بازیکنان معمولی مثل سالارمنجی یا اشکان خلیل‌نژاد (در مجموع بازی‌ها)، که هم‌پا با بزرگان جوشیدند و کوشیدند، یک برنده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->