نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

هجمه‌های قابل تامل؛ صمد حمایت می‌شود یا...؟ | شکایت ۴۶ روز قبل، کمیته انضباطی یک روز قبل از فینال!

  • کد خبر: ۶۴۲۱۸
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
هجمه‌های قابل تامل؛ صمد حمایت می‌شود یا...؟ | شکایت ۴۶ روز قبل، کمیته انضباطی یک روز قبل از فینال!
باوجود اینکه قصد نداشتیم تا پایان لیگ برتر بسکتبال به حواشی این چند وقت اخیر ورود کنیم، اما خبر تشکیل کمیته انضباطی وادارمان کرد که چند خطی در این باره بنویسیم.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، خبر کوتاه است؛ صمد نیکخواه بهرامی به کمیته انضباطی احضار شد! زمان تشکیل جلسه؟ ۲۸ فروردین، یک روز قبل از برگزاری فینال لیگ برتر! به چه دلیل؟ شکایت باشگاه شیمیدر پس از پایان دیدار تیم‌های مهرام در تاریخ ۱۲ اسفند به دلیل درگیری لفظی با امیرحسین صفرزاده قائم مقام باشگاه شیمیدر!
سوال: چرا فدراسیون بسکتبال بعد از گذشت ۴۶ روز یادش افتاده که کمیته انضباطی تشکیل دهد؟ چرا این جلسه باید دقیقا یک روز قبل از فینال برگزار شود؟ آیا چنین چیزی معقول به نظر می‌رسد؟!
در این چند روز به خصوص از بازی چهارم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هجمه‌ها به سمت صمد نیکخواه بهرامی زیاد شد، اولین بار هم نیست که شاهد به راه انداختن چنین جوی هستیم، کسانی که دوست دارند چنین باوری را به دیگران تلقین کنند که مثلا داوران از صمد می‌ترسند یا خطا‌های صمد را نادیده می‌گیرند و ... دست به کار شدند و در نهایت هم به یک کلمه تکراری رسیدند "بازیکن سالاری"!
چطور می‌شود داوران از خطا‌های این بازیکن چشم پوشی می‌کنند، اما در بازی مرگ و زندگی در حساس‌ترین لحظات که تکلیف تیم صعود کننده به فینال مشخص می‌شود صمد از زمین اخراج می‌شود؟
ما نه کارشناس داوری هستیم و نه قصد داریم درباره آن اظهارنظری کنیم، اما به راه انداختن چنین جوی جای تامل دارد. جوی که با یک مصاحبه به اوج می‌رسد و بار دیگر صمد مورد هجمه قرار می‌گیرد.
وقتی از صمد درباره خطا‌های بازی پرسیده می‌شود، می‌گوید: «بازی فیزیکی است و در بازی دوم من ۱۰-۱۲ ضربه بد خورده بودم، من بازیکنی نیستم که بایستم و ضربه بخورم. من در زمین شوخی ندارم و بازیکنی که من را می‌زند باید منتظر باشد که یک جایی بخورد. من احتیاجی به زدن کسی ندارم، اما برعکس آن هست...»
این چند جمله از صمد کافی بود تا آن‌هایی که منتظر بهانه بودند دست به کار شوند! اگرچه صمد به جای فیلم بازی کردن اعتقادش را گفته، اما شاید بهتر بود کاپیتان چنین حرف‌هایی را نمی‌زد و بهانه دست یک عده نمی‌داد، همان کسانی که معتقدند با وجود اینکه صمد بهترین بازیکن میدان بوده و با ۳۷ امتیاز، تاثیرگذاری ۳۳ را به دست آورده، ۳۶ دقیقه بازی برای او زیاد است! به جای اینکه خوشحال باشند یک بازیکن در این سن هم می‌تواند باکیفیت و تاثیرگذار بازی کند، ناراحت بودند که چرا به بازیکن ۳۸ ساله انقدر بازی رسیده است!
خلاصه اینکه وقتی اتفاقات این چند وقت اخیر را کنار هم قرار می‌دهیم به جوی که یک عده راه انداخته اند شک می‌کنیم، کسانی که برای از کار انداختن صمد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و می‌خواهند او را وارد حاشیه کنند تا با درگیر کردن ذهنش از کیفیت بازی او بکاهند که البته هیچ وقت هم موفق نبودند. این عده چندین سال است در تلاش برای حذف صمد نیکخواه بهرامی هستند؛ از نفاق انداختن بین بازیکنان تیم ملی گرفته تا حذف به بهانه جوانگرایی... هر بار هم سرشان به سنگ می‌خورد، اما باز دست از تلاش برنمی دارند. مشخص نیست صمد چه هیزم تری به آن‌ها فروخته است!
اما جالب است بازیکنی که همین عده می‌گویند مورد حمایت فدراسیون و داوران است قبل از بازی حساس فینال به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شود آنهم برای شکایتی که ۴۶ روز قبل از او شده است! شاید اینجا بهتر مشخص شود واقعا از چه شخص یا کدام تیم حمایت می‌شود! به نظر می‌رسد این اتفاقات جای تامل بیشتری دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->