واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

سریال رعد و برق به رمضان امسال نرسید

  • کد خبر: ۶۴۳۷۶
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
سریال رعد و برق به رمضان امسال نرسید
سریال ماه رمضانی رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی با وجود دو بار تأخیر در پخش، از کنداکتور شبکه پنج حذف شد و از امشب سریال دیگری جایگزین آن می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، بنابر اعلام روابط عمومی شبکه پنج سیما سریال "رعد و برق" به دلیل سنگینی پس‌تولید، از کنداکتور حذف شد و شبکه پنج سیما ضمن عذرخواهی از مخاطبان و همراهان همیشگی، آن‌ها را به تماشای سریال "شکرانه" هر شب ساعت ۱۹ و سریال "با هم" محصول کشور چین در ساعت ۲۳ دعوت می‌کند.  


با وجود برنامه‌ریزی در بیش از یکسال گذشته برای پخش سریال "رعد و برق"، اما به دلیل سنگینی پروژه حجم زیاد جلوه‌های ویژه و تروکاژ‌های زیبا (تصویر پیوست)، عوامل سازنده این سریال موفق نشدند مجموعه را به موقع و در زمان تعیین شده به آنتن برسانند، لذا این مجموعه تلویزیونی به صورت موقت از کنداکتور ماه رمضانی شبکه پنج سیما حذف شد.  


این تصمیم گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، در راستای احترام به مخاطبان حرفه‌ای و به دلیل افزایش کیفیت سریال رعد و برق و انتظام در پخش تلویزیونی اتخاذ شده است.  سریال "شکرانه" به کارگردانی سعید سلطانی نویسندگی محمد هادی کریمی پخش می‌شود.


در این سریال، پوریا پورسرخ، زنده یاد حسن جوهرچی، عاطفه رضوی، فرهاد قائمیان، مریم کاویانی، هوشنگ توکلی و ...  ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه داستان شکرانه آمده است: حامد برای تأسیس یک کارگاه، مجبور به دریافت کمک نقدی از پدرش می‌شود، اما پس از مدتی متوجه می‌شود که پول دریافتی متعلق به زن عمویش است که در تاجیکستان به سر می‌برد. حامد که خود را مدیون او می‌داند به تاجیکستان می‌رود، اما زن عمویش سال‌ها پیش فوت کرده است و ...  


همچنین سریال "با هم" محصول ۲۰۲۰ چین با موضوع شیوع بیماری کرونا و برخورد با این بیماری در کشور چین روی آنتن می‌رود. در این سریال اتحاد ملی و مبارزه برای ریشه‌کن کردن ویروس کووید ۱۹ به تصویر کشیده می‌شود.
 
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->