نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

سومی شیمیدر با طوفان ارسلان| نفت تیم قابل احترام بسکتبال ایران

  • کد خبر: ۶۴۳۹۵
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶
سومی شیمیدر با طوفان ارسلان| نفت تیم قابل احترام بسکتبال ایران
تکلیف تیم سوم لیگ برتر در نبرد میان دو تیم شیمیدر و نفت آبادان در وقت اضافه مشخص شد.
یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال شیمیدر قم با پیروزی بر نفت ابادان با نتیجه ۹۰ بر ۸۵ در وقت اضافه به عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر دست یافت و نفت که بدون بازیکن خارجی تا به اینجا بالا آمده بود به عنوان چهارمی دست یافت. نفت بار دیگر نشان داد تیم قابل احترامی است.

کوارتر اول
سالار منجی آغازگر بازی است، ولی ارسلان با پست‌آپ تلافی می‌کند و خودش چند ثانیه بعد توپ سالار منجی را برمی‌دارد و در رویارویی با سبد خالی نفت دانک منجی را هم پاسخ می‌دهد. ارسلان کاظمی آغاز طوفانی‌اش را با با سومین سبد پیاپی تکمیل می‌کند. پیک و رول‌های پی در پی نفت، فرصت اوپن‌شات برای این تیم ایجاد می‌کند، ولی داورپناه و آرنج انگار بازیکنان شوت‌زن همیشگی نیستند. سرانجام داورپناه خودش رول می‌زند تا سبد بعد را بگیرد. ارسلان پشت خط پرتاب آزاد خودش و شیمیدر را به ۷ می‌رساند. صدیقی در ضدحمله انتقالی نفت اختلاف را به حداقل می‌رساند، ولی دیگو با کمک شیشه بازهم برتری شیمیدر را تثبیت می‌کند. صدیقی هم مثل ارسلان یک پرتاب آزاد موفق دارد. ۳ امتیازی سهراب‌نژاد نفت را به ۱۰ می‌رساند تا آبادانی‌ها برای لحظاتی پیش بیفتند. حمله ارسلان با اندوان، ۳ امتیازی می‌شود. تک پرتاب آزاد سهراب‌نژاد اختلاف را دوباره به حداقل می‌رساند. این بار منجی از ارسلان فول گل می‌گیرد و او هم اندوان موفقی دارد. خود منجی در حمله بعد دانک می‌کند. رولند و ارسلان در پایان نیمه شیمیدر را به ۱۶ می‌رسانند تا ۱۰ دقیقه نخست مساوی شود.

کوارتر دوم
دانک منجی، لی‌آپ خلیل‌نژاد در ضدحمله و بازهم امتیازگیری منجی، نفت را به ۲۲ می‌رساند تا هاشمی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت ۳ امتیازی دیگو، شیمیدر را به بازی برمی‌گرداند و خود اوست که اختلاف را به حداقل می‌رساند. آرن این بار به منطقه رنگی می‌زند و سبد می‌گیرد. در حمله بعدی، سالار روی پرتاب خلیل‌نژاد، والیبالی امتیاز می‌گیرد و مظفری هم با پرتاب ۳ امتیازی‌اش اختلاف را به ۸ می‌رساند. احسان صمدی میان اعتراضات سامری ۳ امتیاز می‌گیرد و با ۳ امتیازی مهراد آتشی، سامری وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت یکی از دو پرتاب آزاد مهدی اسماعیلی ثمر می‌دهد. مظفری در آخرین ثانیه مالکیت پرتاب منطقه‌ای می‌زند. ارسلان می‌جنگ و زیر سبد شیمیدر را به ۳۰ می‌رساند. صدیقی پرتاب منطقه‌ای موفقی دارد و نفت در حمله بعد به ۳۵ می‌رسد. هاشمی از دومین وقت استراحتش هم بهره می‌گیرد تا ارسلان اختلاف را به ۳ کاهش دهد و نفت ۳۵ - ۳۲ برنده به رختکن برود

کوارتر سوم
داورپناه سبد اول را می‌گیرد و خودش در حمله بعد در حالی از کرنر ۳ می‌زند که از خط فرضی تخته هم گذشته بود. شیمیدر پرتاب ۳ او را پاسخ می‌دهد و ارسلان در نبرد با منجی اختلاف را به دو کاهش می‌دهد. یکی از دو پرتاب مظفری موفق است تا نفت به ۴۰ برسد. منجی پشت خط پرتاب آزاد، دو اقدام مهم را از دست می‌دهد. اوپن شات رولند بازهم اختلاف را به حداقل می‌رساند و خود او در حمله بعد ۳ می‌زند تا شیمیدر پیش بیفتد. منجی چند لحظه بعد کار را به تساوی می‌کشد. ارسلان جبران می‌کند، ولی ۳ امتیازی مظفری نفت را پیش می‌اندازد. بلافاصله ارسلان اندوان می‌گیرد. خلیل‌نژاد بازی را مساوی می‌کند. ارسلان این بار برای مهراد گل می‌سازد. اندوان ارسلان و ۳ امتیازی مهراد، اختلاف را بیشتر می‌کند و فول گل دیگری روی ارسلان اختلاف را به ۶ می‌رساند. داورپناه با لی‌آپش نفت را به ۵۱ نائل می‌کند، ولی با سبد بعدی شیمیدر، سامری نخستین وقت استراحت نیمه را درخواست می‌دهد. در بازگشت، حسن‌زاده که به زمین رفته سبد می‌گیرد تا شیمیدر ۵۷ - ۵۳ پیش باشد.

کوارتر چهارم
دیگو این بار سبد اول را می‌گیرد. آرن بالاخره ۳ می‌زند تا اختلاف به همین عدد برسد. صدیقی لی‌آپ ساده را نمی‌زند تا شیمیدر ۳ بزند و بعد با سبد مهراد در فست برک سامری ناگزیر از گرفتن وقت استراحت می‌شود. در بازگشت ۳ امتیازی داورپناه نفت را به بازی برمی‌گرداند. آرن در فست برک اختلاف را به ۳ کاهش می‌دهد تا این بار هاشمی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت رولند تلافی می‌کند و حسن‌زاده سبد را پس می‌گیرد. اسماعیلی اختلاف را حفظ می‌کند. اسماعیلی سید بعد را هم می‌گیرد تا شیمیدر به ۷۰ برسد خود اسماعیلی در حمله نفت تکنیکال می‌گیرد تا داورپناه اختلاف را به ۶ کاهش دهد. ارسلان در ریباند حمله موفق است. داورپناه پشت خط پرتاب آزاد بی اشتباه است. ارسلان هم یک پرتاب موفق دارد ۳ امتیازی حسن‌زاده امید‌های نفت را زنده می‌کند. خود حسن‌زاده اختلاف را به دو کاهش می‌دهد. ارسلان سبد بعد را می‌گیرد و ۲ امتیازی نفت اختلاف را به حداقل می‌رساند. شیمیدر، اما در پرتاب‌های آزاد موفق است. زیباترین صحنه بازی، اما پس از سومین تایم‌اوت نفت رقم می‌خورد. اشکان خلیل نژاد بازی را با آرن شروع می‌کند. داودی در حمله‌ای کاذب، شعاع دفاع شیمیدر را زیر حلقه این تیم می‌کشد و با یک پاس بیرون اشکان خلیل نژاد را صاحب توپ می‌کند. اوپن شات خلیل نژاد در فاصله ۵ ثانیه به پایان بازی، نفت را از مهلکه نجات می‌دهد تا در تساوی ۷۸ بازی به وقت اضافه برود.

وقت اضافه
با اعلام خطای حمله شیمیدر، روبند تکنیکال می‌گیرد تا داورپناه سبد اول وقت اضافه را تک امتیازی بگیرد. خود داورپناه با اقدام منطقه‌ای سبد بعد را هم می‌گیرد. ارسلان شیمیدر را به ۸۰ می‌رساند و ۳ امتیازی دیگو شیمیدر را پیش می‌اندازد. ارسلان در ریباند اختلاف را ۴ می‌کند. حسن‌زاده هم روی ریباند پرتاب داورپناه سبد می‌گیرد. در حمله شیمیدر دیگو ۵ خطایی می‌شود و اشکان خلیل نژاد پشت خط پرتاب آزاد، دو پرتاب مهم را هدر می‌دهد. رولند، اما دو پرتابش را گل می‌کند. در ادامه، اما شیمیدر با کار خوب رولند، بازی را در دست می‌گیرد، هرچند دست او روی یک پرتاب آزاد می‌لغزد، اما او تیمش را به ۹۰ می‌رساند و شیمیدر ۹۰ - ۸۵ فاتح این دیدار و تیم سوم سوپرلیگ امسال می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->