ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یک رأس مثلث فینال به نام گرگان شد|خارجی های مهرام صمد را دست تنها گذاشتند

  • کد خبر: ۶۴۴۹۹
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
یک رأس مثلث فینال به نام گرگان شد|خارجی های مهرام صمد را دست تنها گذاشتند
نخستین دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران با برتری ۸۴ - ۷۲ شهرداری‌چی‌ها پایان یافت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، نخستین دیدار از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال بین تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت به نفع گرگانی‌ها به پایان رسید.در شبی که خارجی های گرگان مثل همیشه عملکرد خیلی خوبی داشتند خارجی های مهرام اصلا نتوانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و صمد دست تنها از پس آنها برنیامد.

بازیکنان آغازگر شهرداری گرگان: پری پتی، محمد جمشیدی، نوید رضایی‌فر، مایک رستم‌پور و آلاده امینو
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

بازیکنان آغازگر مهرام تهران: مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حسین‌زاده، مسعود سلیمانی و دووان سامرس
سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول
نوید رضایی فر از حمله اول گرگان سبد می‌سازد. ۳ امتیازی پتی، سبد بعدی است و خود پتی ۳ امتیازی دوم را هم می‌زند تا گرگان به ۸ برسد. لی‌آپ حسین‌زاده سبد اول مهرام است و صمد تیمش را به ۴ هم می‌رساند. ۳ امتیازی نوید از فراز دستان خود او شهرداری را دورقمی می‌کند تا آرزومندی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت، کار ترکیبی نوید و سینا واحدی به دانک آمینو ختم می‌شود. صمد اولین ۳ مهرام را می‌زند و پتی پشت خط پرتاب آزاد امتیازات شهرداری را دو برابر مهرام می‌کند. پرتاب منطقه‌ای آمینو هم اختلاف را دورقمی می‌کند. پتی این بار دو پرتاب آزاد خود را هدر می‌دهد. بازهم واحدی و نوید، کار خود را تکرار می‌کنند تا آمینو دانک بزند. ۱۹ - ۷! پتی پشت خط پرتاب آزاد این بار بی‌اشتباه است. امتیازات شهرداری سه برابر مهرام می‌شود. سینا واحدی این بار خودش در فست برک سبد می‌گیرد. ترنت مهرام را به ۹ می‌رساند. مایک هم سبد می‌گیرد هم فول گل، اما قبل از پرتابش یا اکنیکالی که می‌گیرد، صمد مهرام را دو رقمی می‌کند. پرتاب مایک موفق نیست. مهرام سبد بعد را هم می‌گیرد و با دو پرتاب آزاد موفق صمد، کوارتر اول به پایان می‌رسد. ۲۵ - ۱۴ به سود گرگان.

کوارتر دوم
صمد، سبد اول را می‌گیرد و آرمان با حضورش در زمین ۳ امتیازی می‌زند. پتی در حمله با قد و قامتش روی دست دفاع مهرام ریباند می‌کند و خودش اندوان می‌زند. ۳ امتیازی سامرس اختلاف را به ۶ کاهش می‌دهد. این بار شاهین‌طبع وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت نوید جواب ۳ امتیازی سامرس را می‌دهد. کامرانی در فست برک اختلاف را کمتر می‌کند. حضور به موقع حسین‌زاده زیر سبد گرگان، سبد بعد را برای مهرام در پی دارد. ۳ پتی، اما فاصله را حفظ می‌کند. نوید این بار در ضدحمله توپ را داخل سبد مهرام جا می‌دهد. خود پتی پشت خط پرتاب آزاد، یک اقدام موفق دارد. ۴ امتیاز پیاپی از مهرام که آخری با پرتاب منطقه‌ای صمد به دست آمد، این تیم را به ۳۰ رساند تا شاهین طبع وقت دوم استراحت گرگان را هم بگیرد. در بازگشت ۳ امتیازی نوید گرگان را ۳۹ - ۳۰ برنده به رختکن می‌فرستد.

کوارتر سوم
سبد اول نیمه ۳ امتیازی و متعلق به صمد نیکخواه بهرامی است. مایک این پرتاب را جواب می‌دهد، ولی صمد ۳ بعدی را هم می‌زند. با ۳ امتیازی کامرانی، اختلاف به ۳ کاهش می‌یابد، اما این بار نوبت پتی است تا ۳ بزند. صمد پشت خط پرتاب آزاد اختلاف را به ۴ کاهش می‌دهد. با ترن‌اوور نوید، صمد با خطای پتی سرنگون می‌شود و یکی از دو پرتاب آزاد او هم گل می‌شود. جمشیدی سبد بعد را می‌گیرد تا فاصله پا برجا بماند و با امتیازگیری بعدی جمشیدی در ضدحمله، آرزومندی وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت، اما خود جمشیدی سبد بعد را هم می‌گیرد. سامرس جبران می‌کند، ولی شهرداری بازهم در حمله موفق است. اندوان کامرانی تکمیل نمی‌شود. امینو پشت خط پرتاب آزاد بی‌اشتباه است. خطای حسین‌زاده روی خود امینو غیرورزشی تشخیص داده می‌شود، اما رضا جوادی، پس از بازبینی فیلم، فقط دو پرتاب به سنتر گرگان می‌دهد که هردو گل می‌شوند. حضور متین جلالیان با ۳ امتیازی او توام است. مایک این ۳ امتیاز را پس می‌گیرد تا گرگان به ۶۰ برسد. پس از ترن‌اوور مهرام، پتی سبد بعد را می‌گیرد. گرگان با آمینو سبد بعد را هم می‌گیرد، اما سبد آخر کوارتر سهم صمد و مهرام است تا گرگان ۶۳ - ۵۱ پیش باشد

کوارتر چهارم
اوپن‌شات سامرس، اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد. اندوان سامرس، لی‌آپ نوید و دانک سامرس گرگان به ۷۰ می‌رساند. تا آرزومندی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت، سامرس ۵ خطایی می‌شود. پتی پشت خط پرتاب آزاد، اختلاف را به ۱۹ می‌رساند. ۳ امتیازی کامرانی اختلاف را کمتر می‌کند. پتی در میان فریاد‌های اعتراض صمد سر خندان‌پور، توپ او را می‌گیرد تا شهرداری دانک بزند. خود صمد یک پرتاب آزاد موفق دارد. کامرانی ۳ بعدی را هم می‌زند تا مهرام به ۶۰ برسد. جمشیدی این ۳ را جواب می‌دهد، اما حسین‌زاده با کمک شیشه ۳ بعد را می‌زند. دو پرتاب آزاد صمد هم موفق است تا شاهین طبع وقت استراحت بگیرد. در بازگشت، گرگان در فاز مدیریت بازی عمل می‌کند. امینو اندوان می‌گیرد تا شهرداری به ۸۰ برسد. جلالیان در میان اعتراضات صمد به تعویضش پس از لی آپ سینا واحدی، ۳ می‌زند. متین، اما دو پرتابش را از دست می‌دهد. اندوان حسین‌زاده پایان‌بخش این دیدار است. در نهایت ۸۴  بر۷۲ شهرداری گرگان بازی اول فینال را می‌برد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->