پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

براتی: تا پاییز خبری از کشتی کلاسیک بانوان نیست

  • کد خبر: ۶۴۵۲۶
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
براتی: تا پاییز خبری از کشتی کلاسیک بانوان نیست
فدراسیون کشتی اعلام کرد که قرار بود مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا اردیبهشت‌ماه در قرقیزستان برگزار شود، اما به‌دلیل بحران کرونا به‌احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ فدراسیون کشتی اعلام کرد که قرار بود مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا اردیبهشت‌ماه در قرقیزستان برگزار شود، اما به‌دلیل بحران کرونا به‌احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد و این رقابت‌ها تابستان پیگیری می‌شود. آنا براتی، سرمربی مشهدی تیم‌ملی آلیش، که سال گذشته به این سمت منصوب شد، می‌گوید این تأخیر به‌نفع دختران ایران است و فرصت بیشتری برای کسب آمادگی دارند. از سوی دیگر کشتی کلاسیک بانوان که شانه‌به‌شانه آلیش پیش می‌رفت، در یک سال گذشته در کم‌رنگ‌ترین حالت ممکن قرار داشته است و احتمالا از پاییز با پایان رقابت‌های بین‌المللی، نوبت به کشتی کلاسیک برسد.

آنا براتی، سرمربی تیم‌ملی آلیش بانوان، دراین‌باره تصریح کرد: به‌علت شروع موج جدید کرونا، کشور میزبان رقابت‌های قهرمانی آلیش آسیا این مسابقات را به تعویق انداخته است. قرقیزستان محل برگزاری بازی‌هاست و احتمالا آن‌ها نیز اکنون درگیر کرونا هستند. هرچند این تعویق برای ما بد نیست و می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم. براساس اعلام اولیه، اواخر اردیبهشت باید در این رقابت‌ها حاضر می‌شدیم، اما با تغییر برنامه هنوز قرقیزستان زمان جدید را اعلام نکرده است.

او خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی پیش از شروع سال جدید برگزار شد و پس از آن فقط یک اردو با حضور ملی‌پوشان برگزار شد و فرصت چندانی حتی برای آشنایی با تک‌تک ورزشکاران نداشتم. قرار بود همین روز‌ها اردوی بعدی تیم‌ملی دختران آلیش‌کار برگزار شود، اما آن نیز فعلا به‌دلیل موقعیت قرمز و سیاه کشور تعطیل شده است. بااین‌حال، هر ۱۰ روزیک‌بار برای هر یک از ورزشکاران تمریناتی می‌فرستم و پیگیر وضعیت آن‌ها هستم. اما هرچه برگزاری رقابت‌ها به تأخیر بیفتد، برای ما بهتر است. تیم به‌تازگی تشکیل شده است و هنوز برای رسیدن به آمادگی قطعی به زمان نیاز داریم.

براتی درباره اینکه امکان دارد تصمیم بگیرند اردو‌های بعدی در مشهد برگزار شود، تصریح کرد: نه، ترجیح می‌دهیم در تهران برگزار شود، زیرا در مشهد کمپ نداریم، ولی در تهران محل تمرین، خوابگاه و سالن بدن‌سازی همگی در کنارهم قرار دارند و در این دوران کرونا بهترین وضعیت را برای ورزشکاران دارد.

نایب‌رئیس بانوان هیئت کشتی خراسان‌رضوی همچنین درباره فعالیت کشتی کلاسیک بانوان تصریح کرد: آخرین رویداد در این رشته قهرمانی کشور در روز‌های پایانی سال ۹۸ بود و پس از آن همه تمرینات و رقابت‌های این رشته به‌دلیل شیوع ویروس تعطیل شد و این تعطیلی تا امروز ادامه دارد. باتوجه‌به اینکه مسابقات آسیایی آلیش پیش رو بود، فدراسیون تصمیم گرفت مسابقات کشوری آلیش برگزار شود. احتمالا اگر این رقابت‌ها وجود نداشت، فرصتی برای کشتی کلاسیک پیش می‌آمد.

او ادامه داد: دختران علاقه‌مند به کشتی کم نیستند و حتی به برگزاری مسابقات کشوری راضی‌اند، اما باتوجه‌به رقابت‌های مهمی مثل المپیکی که در پیش است، فعلا فدراسیون تمرکز خود را بر روی تیم‌های ملی کشتی مردان گذاشته است و احتمالا در پاییز و زمستان خبر‌های بیشتر و خوبی درباره کشتی بانوان خواهیم شنید و رقابت‌های آن برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->