کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی
سرخط خبرها

آزار و قتل فجیع «ساناز»، نوزاد ۱۷ ماهه توسط پدرش

  • کد خبر: ۶۴۶۵۱
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
  • ۱۲
آزار و قتل فجیع «ساناز»، نوزاد ۱۷ ماهه توسط پدرش
پرونده قتل و آزار جنسی «ساناز ۱۷ ماهه»، نوزادی که در اولین روز‌های فروردین سال جاری، به دست پدر خشن کشته شده است، در حالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود که مادر مقتول برای همسرش درخواست اشد مجازات کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز، در اولین روز‌های فروردین سال جاری زنی نوزاد دختر ۱۷ ماهه‌اش را که به‌شدت بدحال بود به بیمارستان رساند و درخواست کمک کرد. این زن به پزشکان گفت دخترش را برای چند ساعتی پیش شوهرش گذاشته و وقتی برگشته متوجه شده که بچه حالش خوب نیست.

او توضیح داد: دخترم خیلی بی‌قرار بود، هر کاری کردم آرام نشد. بعد از چند ساعت تب شدیدی کرد و من او را به بیمارستان آوردم. وقتی پزشکان نوزاد ۱۷ ماهه را بررسی کردند متوجه حادثه وحشتناکی شدند. آن‌ها پی بردند کودک به طرز فجیعی مورد آزار قرار گرفته و دچار خون‌ریزی شدید داخلی شده است. پزشکان بیمارستان با توجه به این اطلاعات پلیس را خبر کردند.

مادر نوزاد وقتی از سوی پلیس مورد پرس‌وجو قرار گرفت، گفت: به خاطر کار زیاد هیچ خریدی برای عید نکرده بودم. روز اول فروردین‌ماه تصمیم گرفتم بیرون بروم و کمی خرید کنم. دخترم ساناز را پیش پدرش گذاشتم و بیرون رفتم، چند ساعت بعد برگشتم و دیدم بچه خیلی بی‌قرار است. بعد متوجه شدم بچه تب کرده است و او را به بیمارستان رساندم.

او درباره اینکه چه کسی فرزندش را مورد آزار و اذیت قرار داده است، گفت: من نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است، من بچه را پیش فرد غریبه‌ای نگذاشتم، دخترم پیش پدرش بود.

پدر ساناز با توجه به حرف‌های همسرش بازجویی شد. او در ابتدا منکر همه چیز شد، اما بعد مجبور به اعتراف شد و گفت: همسرم ساناز را به من سپرده بود، بچه داشت گریه می‌کرد و من نمی‌توانستم آرامش کنم. لباس‌هایش را درآوردم، فکر کردم شاید گرمش باشد، اما باز ساناز آرام نشد. بعد آن کار‌ها را انجام دادم، البته فکر نمی‌کردم باعث مرگش شوم. من از این رفتارم بسیار پشیمان هستم و خودم را به خاطر این کار نمی‌بخشم.

او در پاسخ به این سؤال که آیا زمان حادثه در منزل تنها بود گفت: من پنج فرزند دیگر هم دارم، اما آن روز بچه‌ها همراه مادرشان بودند و من و ساناز در خانه تنها بودیم. با اعترافات این مرد، همسرش به‌عنوان، ولی دم کودک ۱۷ ماهه درخواست اشد مجازات برای همسرش را کرد.

او گفت: من به جز ساناز پنج فرزند دیگر هم دارم. با همسرم آن‌ها را بزرگ کردیم و من به همسرم اعتماد داشتم. اصلا فکر نمی‌کردم او چنین کاری بکند.

او پدر ساناز بود و من همیشه فکر می‌کردم باید به پدر کودکم اطمینان کنم. خودم را نمی‌بخشم که دخترم را پیش پدرش گذاشتم و با توجه به کاری که کرده است درخواست اشد مجازات را برای او دارم.

ساناز ته‌تغاری خانواده بود و مرگ او ضربه بزرگی به من زده است. این در حالی است که پزشکی قانونی در گزارش خود به دادسرا اعلام کرد ساناز به دلیل خون‌ریزی داخلی و شدت جراحاتی که ناشی از کودک‌آزاری بی‌رحمانه و بسیار خشن بوده، جانش را از دست داده است و پرونده پزشکی او نشان می‌دهد تلاش زیادی برای نجات این کودک انجام شده، اما نتیجه‌بخش نبوده است. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
 
منبع: شرق
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
1
خدا لعنتش کنه اخه این چه کاریه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
1
خدا لعنتش کنه .دیگه به کی میشه اعتماد کرد . فکر میکنیم قانون با پدرش چکار میکنه ؟ هیچی چون پدرش بوده فقط چن سال زندان میشه وبعد آزاد میشه . باید اعدام بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
1
مرتیکه پفیوز
سما
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
2
خدایا به ما رحم کن....هیچ حیوانی،به حیوانی نمیارد روا
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
1
به نظر من مثل خودش زنجیر بندازن گردنش توی کوچه بکشنش بعد هم شلاق بزننش بعد هم زندان ولی باز این کارها کمه
عصبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
1
واقعا شکه شدم با این خبر وحشتناک
آذرکمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
درجامعه ایکه عامدانه ازابتدا هیچگونه همتی برای فرهنگ سازی آن نشده این مسائل ومسائل بسیاربدتروکثیف تر حتماً اتفاق خواهدافتاد.کافیست درجامعه نیم نگاهی به اطراف خود بيندازيم. مخصوصاً امروز که اوباشگری ولات پروری موردحمایت هم هست. درکوچه وخيابان قانون کوچکترین قدرتی ندارد وحکم حکم لات ها وقمه کشان میباشد.حاکمیت کوچکترین تلاش کارآمدی برای اصلاح امور نمیکند ومردم به حال خودشان رهاشده اند.برای همین است که این اتفاقات اجتناب ناپذیر شده.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
خدالعنتت کنه شرمت نشدپدری تومثلا وای وای خدایا به فریادبرس یاامام زمان کجایی چرانمیای کودک ۱۷ماهه چه گناهی داشت ظلم وفساددراین حد خدایا خدایا
Katrina
Germany
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
واقعا اخرزمون شده
اخه بچه هفده ماهه چی کشیده اون موقع
اصلا هنگ کردم نمیشه هیچ جوری این قضیه رو هضم کرد
آخه پدر چطور میتونه انقد پست باشه
آسمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
تنها چیزی دل مادر بدبختش آروم می‌کنه اعدام این کثافته
سارا بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
من ماتسفم برا این آدم اصلا آدم نمیدونه چی اگه پدر آدمم اینکارو کنه دیگه به بقیه که این کارو میکنن چی میتونیم بگیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->