افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا (۵ اردیبهشت) در بورس کالا عرضه می‌شود افزایش احتمالی حقوق و دستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان‌رضوی به طرح طبقه‌بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت طلای سرخ در سیطره دلال‌ها آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی، شناسایی بدون‌پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه  بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران
سرخط خبرها

راهنمای انتخاب بهترین کمپرسور باد با قیمت مناسب

  • کد خبر: ۶۴۷۱۳
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
راهنمای انتخاب بهترین کمپرسور باد با قیمت مناسب
کمپرسور‌ها در انواع و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند که با توجه به کارایی آن‌ها استفاده‌های گوناگونی دارند.

گزارش آگهی

کمپرسور‌ها در انواع و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند که با توجه به کارایی آن‌ها استفاده‌های گوناگونی دارند. کمپرسور‌ها در کار‌های ساده مانند، باد کردن توپ، لاستیک و... مورد استفاده قرار می‌گیرند و از طرفی نیز از آن‌ها می‌توان در کارهای پیچیده و سنگین‌تر نیز بهره گرفت. از جمله بهترین و پر استفاده‌ترین کمپرسور‌ها می‌توان به کمپرسور باد پیستونی اشاره کرد. در ادامه مقاله توضیحات کاملی در مورد این دستگاه ارائه می‌کنیم.

 

راهنمای خرید کمپرسور باد پیستونی

به طور کلی کمپرسور باد پیستونی را می‌‌توان به دو نوع روغنی و بدون روغن تقسیم بندی کرد. هر کدام از این دو نوع مزایا و معایب خاص به خود را دارند که قبل از خرید باید به آن‌ها آگاه بود. کمپرسور در اکثر مشاغل صنعتی یکی از مهم‌ترین ابزار کارگاه و یا کارخانه است که هر کدام از این مشاغل متناسب با کار خود باید بهترین کمپرسور باد مورد نظر را از فروشگاه های اینترنتی معتبر پیدا کنند. به عنوان مثال معمولا کمپرسور‌ها سروصدای زیادی دارند از این رو کسب و کار هایی که در فضای بسته و کوچک کار می‌کنند، برای آن‌ها این سروصدا عیب و معضل بزرگی است؛ اما از طرفی برای مشاغلی که در کارخانه‌های بزرگ فعالیت می‌کنند سروصدای کمپرسور باد مشکل ساز نیست. با توجه به این توضیحات باید گفت قبل از آن که به دنبال راهنمای خرید کمپرسور باد باشید ابتدا باید نیاز خود از دستگاه را بدانید، تا معایب و مزیت دستگاه برای شما روشن شود.یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی ایران کمپرسور داشتن مشاوران فنی است که این مشاوران شما را برای انتخاب بهترین دستگاه قبل از خرید راهنمایی می کنند.

 در این مطلب  کمپرسور پیستونی را تشریح می‌کنیم و مزیت و معایب کلی آن‌ها را بیان کردیم تا با دید بازتری بهترین کمپرسور باد را انتخاب کنید.

 

کمپرسور باد پیستونی چگونه عمل می‌کند؟

همانطور که گفته شد کمپرسور‌های پیستونی را می‌توان بر اساس عملکرد خود به دو نوع روغنی و بدون روغن تقسیم بندی کرد. مکانیزم و نحوه کار کمپرسور باد پیستونی روغنی و بدون روغن شبیه به یکدیگر است و در برخی موارد جزیی بایکدیگر تفاوت دارند. به طور کلی روش کار در این دستگاه‌ به شرح زیر است.

  1. در ابتدا‌ امر، الکتروموتور یا موتور سوختی دستگاه برای چرخاندن میل لنگ شروع به کار می‌کند.
  2. در ادامه میل لنگ سبب حرکت رفت و برگشتی شاتون و پیستون می‌شود.
  3. در این نوع از دستگاه‌ها پیستون دارای رینگ پیستون است و کاملا مماس سیلندر قرار گرفته و از این رو از نفوذ روغن به داخل سیلندر جلوگیری می‌کند.
  4. در مرحله‌ی بعد هوا از سوپاپ ورودی وارد دستگاه شده و از پیستون پایین می‌رود و هنگامی که پیستون به سمت بالا حرکت می‌کند هوا فشرده می‌شود.
  5. هنگامی که فشرده سازی هوا به حداکثر خود رسید از طریق لوله‌ی خروج، وارد مخزن ذخیره‌سازی هوا می‌شود.

 

راهنمای انتخاب بهترین کمپرسور باد با قیمت مناسب

 

بهترین کمپرسور باد روغنی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در این قسمت در نظر داریم تا روش کار کمپرسور روغنی را شرح دهیم و در ادامه مزایای آن‌ را بیان می‌کنیم. در ابتدای راهنمای خرید کمپرسور پیستونی روغنی باید با روش کار این دستگاه آشنا شویم.

در کمپرسور‌ باد روغنی میل لنگ و شاتون به طور کامل درون روغن قرار می‌گیرند. هدف از استفاده روغن، در کمپرسور باد روغنی کاهش اصطکاک بین سیلندر و پیستون است. به طور کلی در این نوع دستگاه‌ها روغن به عنوان روان کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد و در محفظه‌ی تولید هوای فشرده ریخته می‌شود. مهم‌ترین مزیتی که روغن‌کاری در اینگونه دستگاه‌ها دارد این است که از فرسودگی بیش از اندازه قطعات جلوگیری می‌کند. این دستگاه مزایای زیادی دارد و به همین محبوبیت بالایی در مشاغل صنعتی داشته است.

مزایای استفاده از کمپرسور روغنی:

کمپرسور باد روغنی در مقایسه با نمونه‌های مشابه خود هزینه نگهداری و تعمیر کمتری دارد و همچنین نگهداری آن‌ها بسیار ساده است و می‌توان به سرعت آموزش‌های نگهداری از دستگاه را فراگرفت.

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به قیمتش در مقایسه‌ با دستگاه‌های هم رده‌اش اشاره کرد. کمپرسور باد پیستونی روغنی با توجه با کارایی و مزایای زیادی که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است.

یکی از مشکلات کمپرسور‌ها راه‌اندازی آن‌ها است که بسیار سخت و پیچیده بوده؛ اما باید گفت که این نوع کمپرسور راه‌اندازی بسیار ساده‌ای دارد و می‌توان در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی کرد.

در برخی از مشاغل قابل حمل بودن کمپرسور بسیار اهمیت دارد، کمپرسور‌های پیستونی قابل حمل هستند و می‌‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلفی بهره گرفت.

 

بهترین کمپرسور باد بدون روغن چه ویژگی‌هایی دارد؟

در راهنمای خرید بهترین کمپرسور باد به این موضوع اشاره کردیم که انتخاب بهترین نوع کمپرسور بیش از هرچیزی به نیاز کسب و کار مورد نظر برمی‌گیرد. به طور کلی باید گفت که کمپرسور باد بدون روغن در برخی از موارد مزایای بیشتری از کمپرسور‌های روغنی دارد.

کمپرسور‌های بدون روغن، نیازی به روان کاری ندارند و روغن ریخته شده درون آن‌ها تعویض نمی‌شود یا در اصطلاح این دستگاه دارای روانکاری دائمی است. کسب و کار‌های که در محیط‌های تمیز و بهداشتی کار می‌کنند، مانند دندان پزشکی‌ها می‌توانند از این دستگاه بهترین استفاده را کنند چرا که این دستگاه آلودگی ندارد. از مزیت‌های بزرگ کمپرسور‌های روغنی می‌توان به استفاده از آن‌ها در محیط‌های سرد اشاره کرد. از این رو در صورت کمبود فضا می‌توان، دستگاه را بالای پشت بام تعبیه کرد. از دیگر مزایای این دستگاه صدای کم آن است. کمپرسور‌های پیستونی معمولا صدای زیادی دارند، اما این نوع صدای زیادی ندارد و برای استفاده در محیط‌های بسته بسیار مناسب است.

 

راهنمای انتخاب بهترین کمپرسور باد با قیمت مناسب

 

راهنمای خرید کمپرسور باد؛ انتخاب بهترین کمپرسور

برای انتخاب بهترین کمپرسور‌ باید به موارد مختلفی توجه کرد. قطعات به کار رفته در دستگاه یکی از عوامل مهم در تعیین کیفیت آن است. در اینجا مهم‌ترین راهنمای خرید کمپرسور باد که می‌تواند در انتخاب کمپرسوری مناسب و باکیفیت کمک کننده باشد را بیان می‌کنیم.

توان: برای کمپرسور‌های خانگی توان بین 1 تا 1.5 باشد، کفایت می‌کند، اما اگر دستگاه تولید نیرو برای دستگاه دیگری را بر عهده داشته، باید از توان بیشتری نیز برخوردار باشد.

شیر تخلیه: شیر تخلیه یکی از مهم‌ترین قطعات دستگاه است که تاثیر زیادی در راندمان کاری دستگاه دارد. وظیفه‌ی شیر تخلیه، تخلیه‌ی آب یا هوای داخل مخزن است.

رول کیج: از این وسیله‌ برای جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی احتمالی به دستگاه استفاده می‌کنند.

فیلتر هوا: از دیگر قطعات مهم در دستگاه کمپرسور باد می‌توان به فیلتر هوا اشاره کرد. این قطعه از ورود ذرات ناخالص جلوگیری می‌کند، بدین صورت تولیدی دستگاه را باکیفیت‌تر می‌کند.

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مدل های کمپرسور و کاربرد آنها در مصارف مختلف کافی است در گوگل ایران کمپرسور را سرچ نمایید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->