قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

سوپرلیگ اروپا در آستانه نابودی!| سیتی، بارسا و چلسی پشت پرز را خالی کردند؟

  • کد خبر: ۶۴۷۳۵
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
سوپرلیگ اروپا در آستانه نابودی!| سیتی، بارسا و چلسی پشت پرز را خالی کردند؟
شنیده می‌شود برخی از تیم‌هایی که قرار بود جزو حاضرین در سوپرلیگ اروپا باشند، در حال بررسی شرایط و اعلام خروج از این جام هستند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سوپرلیگ اروپا و نحوه برگزاری آن و برخورد نهاد‌هایی مثل یوفا و فیفا همچنان سرخط خبر‌های مهم ورزشی در سراسر دنیاست. حالا، اما شنیده می‌شود برخلاف صحبت‌های قاطع پرز در خصوص برگزاری این رقابت‌ها، از سراسر اروپا اخبار ناامیدکننده‌ای در خصوص برگزاری این رقابت‌ها شنیده می‌شود.



هواداران چلسی با حضور در سر راه اتوبوس این تیم که برای مصاف با برایتون راهی استمفوردبریج بود، اعتراض خود را به حضور این تیم در سوپرلیگ اروپا نشان دادند. هواداران عصبانی چلسی آنقدر پای اعتراض خود ایستادند که حالا از لندن خبر می‌رسد مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته‌اند به زودی اعلام کنند در سوپرلیگ شرکت نخواهندکرد.


پیتر چک دروازه بان سابق چلسی برای باز کردن راه با هواداران چلسی وارد گفتگو شد، ولی هواداران او را متهم به خیانت کردند.

همچنین شنیده می‌شود منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکومادرید هم با توجه به شایعاتی که در خصوص جریمه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مطرح است، از حضور دراین تورنمنت پرسود منصرف شده‌اند و به زودی انصراف خود را طی بیانیه‌ای اعلام خواهندکرد.

به جز پرز شنیده می‌شد، خانواده گلیزر‌ها که مالک باشگاه منچستریونایتد هستند، اصرار زیادی به برگزاری این تورنمنت و به دست آوردن سود هنگفت آن دارند، حالا از منچستر هم خبر می‌رسد وودوارد، مدیر ورزشی این تیم نیز استعفا کرده و عطای حضور در این تیم را به لقایش بخشیده است.

 

باید منتظر ماند و دید پرز و آنیلی، مدیر یوونتوس چه تصمیمی برای سوپرلیگ بدون چلسی، بارسا و اتلتیکومادرید و منچسترسیتی خواهندگرفت؟ آیا این پروژه در همین آغاز راه، به بن بست می رسد و منتفی می ‌شود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->