نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

داستان امباپه و رئال جدی‌تر شد| ستاره فرانسوی شاگرد زیدان می‌شود؟

  • کد خبر: ۶۴۷۵۰
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
داستان امباپه و رئال جدی‌تر شد| ستاره فرانسوی شاگرد زیدان می‌شود؟
ستاره فرانسوی در مادرید به‌دنبال خانه است و همین موضوع کافی است تا هواداران فوتبال انتقال امباپه به رئال مادرید را تمام‌شده تلقی کنند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ فوق‌ستاره جوان فرانسوی این‌روز‌ها به‌دنبال محقق‌کردن رؤیا‌های کودکی خودش است. وب‌سایت معتبر گل مدعی شد کیلیان امباپه، هدف نقل‌و‌انتقالاتی رئال، به‌دنبال پیدا‌کردن یک خانه در شهر مادرید است. هیچ شکی وجود ندارد که با توجه به استعداد بالای کیلیان امباپه، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به‌دنبال جذب این بازیکن هستند. از طرفی به نظر می‌رسد رئال‌مادرید بیشترین علاقه را به جذب این بازیکن دارد و گزارش‌ها حاکی از آن است که ستاره فرانسوی هدف اول نقل‌و‌انتقالاتی کهکشانی‌ها در تابستان پیش‌رو محسوب می‌شود. در‌همین‌ارتباط وب‌سایت معتبر گل مدعی شده کیلیان امباپه اکنون به دنبال پیدا‌کردن یک خانه در شهر مادرید است.
 
او این وظیفه یعنی پیدا‌کردن خانه در مادرید را به یکی از نزدیکان خود محول کرده است. البته فعلا هیچ نشانه‌ای مبنی‌بر اینکه کیلیان امباپه این اقدام را به‌منظور انتقال به رئال‌مادرید انجام داده است، وجود ندارد و اکنون فقط این فرضیه وجود دارد که او به‌دنبال گسترش املاک و مستغلات خود در شهر‌های مختلف است. از‌طرف‌دیگر باید گفت که فعلا هیچ‌گونه پیشنهاد رسمی از‌سوی پر‌افتخار‌ترین باشگاه اروپا به ستاره فرانسوی داده نشده است، اما به نظر می‌رسد که این اتفاق طی ماه‌های آینده رخ خواهد داد. در میان تمام حدس‌و‌گمان‌ها درباره آینده امباپه، او کاملا آرام است و هیچ عجله‌ای برای تصمیم‌گیری درباره آینده کاری خود ندارد. در‌واقع ستاره کنونی پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تمام مسائل را ارزیابی کند و درنهایت در پایان فصل جاری تصمیم قطعی خود را بگیرد.

امباپه که از سال‌۲۰۱۷ در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و تاکنون در ۱۲۱ بازی ۱۰۴ گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده، این فصل نیز عملکرد خوبی داشته است و در کنار کمک به PSG برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آمار ۳۵ گل‌زده و ۱۰ پاس‌گل را در ۴۱ بازی از خود برجای گذاشته است؛ آماری که باعث شده است تا بیشتر باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال به فکر جذب این ستاره فرانسوی باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->