کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پایان راه سارقان ۴.۵‌میلیاردی فیروزه در نیشابور

  • کد خبر: ۶۴۷۵۶
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
پایان راه سارقان ۴.۵‌میلیاردی فیروزه در نیشابور
فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان باند سرقت ۴.۵‌میلیارد ریالی فیروزه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان باند سرقت ۴.۵‌میلیارد ریالی فیروزه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین دهقان‌پور درباره جزئیات این پرونده گفت: با شکایت یک شهروند مبنی بر سرقت فیروزه از مغازه‌اش، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهمان به صورت حرفه‌ای و ماهرانه وارد مغازه شده و پس از سرقت مقادیری فیروزه با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از محل متواری شده‌اند. این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با استفاده از سرنخ‌های به‌جا مانده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و محل اختفای یکی از متهمان را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی کردند، سپس با اخذ نیابت قضایی در اقدامی ضربتی و غافل‌گیرانه او را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: متهم علاوه بر اعتراف به سرقت از مغازه فیروزه‌فروشی به ارزش ۴‌میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال به ۲ فقره سرقت از خانه مسکونی و یک فقره سرقت موتورسیکلت از شهرستان‌های دیگر نیز اعتراف و ۲ همدست خود را معرفی کرد. دهقان‌پور با اشاره به دستگیری ٢متهم دیگر اعلام کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنان فیروزه‌های سرقت شده و تعدادی لوازم خانگی و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد. تحقیقات از متهمان به منظور کشف دیگر اقدامات مجرمانه احتمالی ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->