علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

احتمال تعطیلی تهران در هفته آینده

  • کد خبر: ۶۴۸۳۲
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
  • ۶
احتمال تعطیلی تهران در هفته آینده
استاندار تهران و فرمانده مبارزه با کرونای پایتخت در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا استان تهران بر این باور بودند که برای کنترل بیماری کرونا نیازمند ادامه دار بودن تعطیلی‌های استان تهران هستیم.
به گزارش شهرآرانیوز، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ظهر امروز در جلسه مبارزه با کرونا در استانداری تهران اظهار کرد: تعطیلی تهران منوط به تصمیم ستاد ملی است و طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته هفته آینده نیز محدودیت‌ها تداوم دارد و موارد لازم توسط ستاد ملی کرونا ابلاغ خواهد شد.
 


وی گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا در مورد فعالیت گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در شهر‌های قرمز اجرایی می‌شود و تمام پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل هستند و رستوران‌ها تنها می‌توانند غذای بیرون بر داشته باشند و اگر رستورانی نسبت سرو غذا اقدام کند حتماً برخورد شدید می‌شود.
 


استاندار تهران با بیان اینکه همه بوستان‌ها و پارک‌ها باید تعطیل شوند، ادامه داد: نیروی انتظامی موظف است در صورت مشاهده پارک یا بوستانی که فعالیت دارد نسبت به تعطیلی و جلوگیری از ورود افراد به این پارک‌ها اقدام کند.
 


محسنی بندپی تصریح کرد: رستوران‌ها و تالار‌ها تنها به شکل بیرون بَر اجازه فعالیت دارند و در غیر این صورت تعطیل می‌شوند و معاونین بهداشت این اجازه را دارند که بدون هماهنگی با سایر دستگاه‌ها برخورد و تعطیلی محل را در دستور کار قرار دهند.
 


نیازمند تخت‌های بستری بیشتری هستیم

 

در این جلسه علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران بیان کرد: باید شرایط محدودیت‌ها را برای دو هفته دیگر ادامه دهیم.


وی افزود: هم اکنون تعداد مراجعان سرپایی، بستری همچنین میزان فوتی‌ها در بخش‌های مختلف اعم از عادی و ویژه سیر صعودی به خود گرفته است و به نظر می‌رسد رسیدن به یک فرآیند نزولی به این سرعت اتفاق نیفتد.
 


فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران ادامه داد: این الگوی غالب در کشور است و شاهد بالا رفتن سطح سرایت در بین خانواده‌ها هستیم و نخستین شاخص در کاهش و یا کم شدن مراجعان سرپایی مراکز درمانی است.
 


زالی با بیان اینکه استان تهران در بحث اقدام و درمان بیماری کرونا پیشرو است، اضافه کرد: دستاورد‌های آن نیز قابل توجه و عملکرد‌ها به خوبی گویای این موضوع است، اما به‌رغم افزایش تخت و ظرفیت بستری هر روز نیازمند تخت‌های بیمارستانی بیشتری هستیم ضمن اینکه با کمبود نیرو مواجه هستیم باید نیرو‌هایی برای مدت یکسال و شش ماه در عرصه بیمارستانی جذب و استفاده شوند.
 
 
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
یعنی جلو آشپزی ها رستورانهای بیرون بر تعمیراتی ها شکلات و قهوه فروشی ها میوه فروشی ها هایپرها مساجد آموزشگاههای قرآنی و خیلی جاهای دیگه کرونا نیست اما در صنف های دیگر هست که تعطیل کردین؟ خدا ازتون نگذره اجاره مغازه خانه قسط های ما را کی میده؟ جلو سفرها رو نمیگیرند تاوانش یا کادر پزشکی باید پس بدهند یا امثال ما کاسب های بدبخت ... دولت فکر کرده همه کارمند حقوق بگیرن یا بازنشسته ای مستمری میگیره؟
محرم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
آقا مگه ما اجاره نداریم چرا یه فکری برای اجاره مغازه نمیشه ورشکسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
سلام خدمت تمام ریس ها لطفا به آقای همتی هم مصوب بکنید که تو را به خدا بانکها را هم تعطیل کنن زیرا تو همکار هم معلوم نیست کی کورونا داره ممنون از زحمات تمام اساتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
سلام آقای استاندار فکر آخرت باشید زود میگذرد عمر دلسوزی برای مردم بکن خدا ازت راضی باشه ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
اقا‌من‌کارگر‌تولیدی‌هستم‌بخاطر‌تعطیل‌بودن‌کارگاهی‌تولیدی‌بیچاره‌شدم‌زندگیم‌داره‌ازهم‌می‌پاشه‌بایدچکار‌کنم‌زندگیم‌به‌جدای‌رسیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
همه کارها تون بدون برنامه است من کارمند رسمی ام بچه زیر سه سال و 9 سال دارم یک روز هم به من دور ی کاری دادن. تمکان دور کاری ودر خانه هم برتم فراهم هست..بچه زیر سه سال رو مهد گذاشتم اونم تعطیل کردید میشه بگید من چه کنم و چند روز باید مرخصی بگیرم. یا کل شهر تعطیل بشه توی تهران یا کلا تعطیل نکنید همه تکلیفمون رو بدونیم و تهش بمیریم خلاص
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->