آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

گرگان در یک قدمی قهرمانی | مهرام چوب اشتباهات بازیکنان خارجی اش را خورد

  • کد خبر: ۶۴۹۴۵
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
گرگان در یک قدمی قهرمانی | مهرام چوب اشتباهات بازیکنان خارجی اش را خورد
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری ۸۸ - ۶۶ مقابل مهرام تهران در سری فینال ۲ بر یک پیش افتاد.
یاسر سماوات/شهرآرانیوز، سومین دیدار سری فینال سوپرلیگ بین تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در تالار بسکتبال آزادی تهران در شرایطی برگزار شد که مهرامی ها با وجود اختلاف 18 امتیازی آن را به 7 امتیاز رساندند و اگر بازیکنان خارجی این تیم در کوارتر چهارم کمی با دقت تر کار می کردند شاید اختلاف به جای اینکه به 22 برسد کمتر می شد اما به هر حال مهرام بازی سوم را هم واگذار کرد تا تنها یک شانس دیگر در برابر گرگانی ها داشته باشد.

بازیکنان آغازگر شهرداری گرگان: پری پتی، نوید رضایی‌فر، مایک رستم‌پور، محمد جمشیدی و آلاده امینو
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

بازیکنان آغازگر مهرام: مالیک ترنت، مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی دووان سامرز و حامد حسین‌زاده
سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول
فول گل روی جمشیدی همان ابتدا نیمکت گرگان را به آسمان می‌فرستد. اندوان او کامل می‌شود و مایک در ضدحمله سبد بعد را می‌گیرد. چند یورش پیاپی به سبد گرگان بی‌ثمر است، اما در حمله‌ای دیگر مهدی کامرانی سبد اول را می‌گیرد و پرتاب فول‌گلش بی‌ثمر است. نوید آن طرف با پایداری مایک ۳ می‌زند. فلوتر ترنت در ثانیه پایانی مالکیت به بار می‌نشیند. در ضدحمله مهرام، سالم به صمد نیکخواه بهرامی برای اعتراضش فنی می‌دهد تا بازی را در دست بگیرد. پرتاب نوید موفق است و اینطرف سامرز ۳ می‌زند. ریباند امینو اختلاف را حفظ می‌کند و محمد جمشیدی یک جفت پرتاب جمشیدی موفق است. سالم آنطرف هم به جمشیدی فنی می‌دهد تا ثابت کند با کسی شوخی ندارد. پرتاب حسین‌زاده هم موفق است. امینو با پنالتی شهرداری را به ۱۵ می‌رساند و لی‌آپ صمد یعنی رسیدن مهرام به ۱۰. سامرز سبد بعد را هم می‌گیرد و صمد خیلی راحت اختلاف را به حداقل کاهش می‌دهد. پتی یک تنه به دفاع مهرام می‌زند تا اختلاف را حفظ کند. صمد پشت خط پرتاب آزاد بی‌اشتباه است. دانک امینو پاسخ اوست. در دقیقه پایانی کوارتر خطای غیرورزشی روی حسین‌زاده دو پرتاب آزاد موفق در پی دارد، ولی مهرام از مالکیت طرفی نمی‌بندد تا امینو در چند رفت و برگشت سبد پایانی این وقت را هم بگیرد. ۲۱ - ۱۸ شهرداری گرگان.

کوارتر دوم
سبد اول با لی‌آپ علیار نجفی که برای گرگان به میدان آمده رقم می‌خورد ارغوان دیگر بازیکن تازه وارد شهرداری ۳ می‌زند و سامرز فقط می‌تواند یک پرتاب آزاد موفق داشته باشد. جمشیدی جای علیار را می‌گیرد. کار خوب سینا واحدی و پری پتی زیر سبد مهرام، اختلاف را به ۹ می‌رساند. آرمان زیر سبد مهرام سینا واحدی را بلاک می‌کند و خودش سبد بعدی را می‌گیرد. با ناکامی جمشیدی، سامرز هم ۳ می‌زند تا اختلاف به ۴ کاهش یابد. این بار ارغوان به کمک جمشیدی می‌رود تا گرگان به ۳۰ برسد. نوید که به میدان برگشته از فراز دستان مهرانی‌ها و از پشت قوس سبد می‌گیرد تا در امتیاز ۳۳ - ۲۴ آرزومندی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت سینا اختلاف را دورقمی می‌کند و وقتی پس از چند بار هدر رفتن حمله گرگان، شاهین طبع وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت تک پرتاب مایک موفق است و ارغوان، خندان‌پور را بلاک می‌کند. صمد در پایان نیمه چند پرتاب آزاد را هدر می‌دهد، ولی با تکنیکالی که ارغوان می‌گیرد، یک پرتاب را گل می‌کند. بازر بیتر ۳ امتیازی جمشیدی پایان خوش نیمه نخست برای گرگان است. ۳۹ - ۲۶. بدتر از بازر جمشیدی، اما ۴ خطایی شدن صمد است.

کوارتر سوم
گرگان سبد اول را می‌گیرد و مایک و نوید رضایی‌فر گرگان را به ۴۵ می‌رسانند. حسین‌زاده سبد اول نیمه مهرام را می‌گیرد و امینو پاسخ می‌دهد. خطای پتی روی کامرانی، ۳ پرتاب آزاد برای کامرانی دارد و یک تکینکال هم گرگانی‌ها می‌گیرند، اما کامرانی از ۴ اقدام تنها یک امتیاز می‌گیرد. کار تماشایی امینو اختلاف را به ۲۰ می‌رساند، ولی ۳ امتیازی حسین‌زاده و بعد لی‌آپ صمد اختلاف را کم می‌کند. نوید ۳ امتیازی را جبران می‌کند. اینطرف ترنت از شیشه برای امتیاز کمک می‌گیرد، ولی ۳ امتیازی بعدی نوید فاصله را پابرجا نگه می‌دارد. دو پرتاب آزاد حسین‌زاده موفق است. در حمله بعد سامرز یک پرتاب موفق دارد. پرتاب منطقه‌ای صمد اختلاف را به ۱۴ می‌رساند. سینا واحدی پشت خط پرتاب آزاد، دو پرتابش را هدر می‌دهد تا با میدرنج صمد اختلاف به ۱۲ کاهش یابد. امینو سبد بعد را می‌گیرد و خود صمد جبران می‌کند. پرتاب منطقه‌ای پتی موفق است و حسین‌زاده هم با دو پرتاب آزاد موفق آخرین امتیازات کوارتر را می‌گیرد.

کوارتر چهارم
تک پرتاب آزاد امینو را صمد با میدرنج جواب می‌دهد تا اختلاف ۱۰ شود. دو پرتاب آزاد جمشیدی هم با پرتاب صمد جبران می‌شود. در امتیاز ۶۸ - ۵۶ سامرز فول گل می‌گیرد و اندوانش را تکمیل می‌کند تا اختلاف تک رقمی شود. ترنت اختلاف را به ۷ می‌رساند و چیزی نمانده بود یا اشتباه عجیب شهرداری چی‌ها ترنت بازهم سبد بگیرد که این اتفاق نمی‌افتد تا ۳ پتی بازهم اختلاف را به ۱۰ برساند. ۳ بعدی پتی آرزومندی را به صرافت گرفتن وقت استراحت می‌اندازد.۷۴ - ۶۱. در بازگشت صمد بازهم در منطقه رنگی موفق است. در بازگشت لی‌آپ نوید، ۳ امتیازی ارغوان و بازهم لی‌آپ نوید رضایی‌فر روی ضدحمله اختلاف را ۱۸ می‌کند تا آرزومندی وقت استراحت دیگری بگیرد. در بازگشت تک پرتاب امینو و لی‌آپ سینا اختلاف را بیشتر می‌کند. امینو سبد بعد را هم می‌گیرد و با دانک خود او در حمله بعد آرزومندی وقت استراحت سومش را هم می‌گیرد. در بازگشت، اما گرگان بازیگردانی می‌کند و درگیری کامرانی و مایک هم ختم به خیر می‌شود. ترنت ۳ امتیازی می‌زند تا فقط اختلاف را کمتر کند و شهرداری ۸۸ - ۶۶ فاتح بازی سوم می‌شود تا در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->