برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

انتقاد تند سرمربی ایتالیایی سابق رئال مادرید و آث میلان از ایده سوپرلیگ!

  • کد خبر: ۶۴۹۶۵
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
انتقاد تند سرمربی ایتالیایی سابق رئال مادرید و آث میلان از ایده سوپرلیگ!
کارلو آنجلوتی، سرمربی اورتون از ایده سوپرلیگ اروپا به شدت انتقاد کرد و در کنفرانسی خبری آن را مسخره خواند.

به گزارش شهرآرانیوز، کارلو آنچلوتی مربی اورتون در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آرسنال در مورد برنامه‌های سوپرلیگ که فعلاً در حال تعلیق است اظهار نظر کرد.

کارلو آنچلوتی در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آرسنال گفت: واقعا چه می‌توانم بگویم؟ این دوازده باشگاه اشتباه کردند. آن‌ها به این موضوع به خوبی فکر نکردند. در چند ماه گذشته بار‌ها و بار‌ها در مورد چنین برنامه‌هایی برای سوپرلیگ اخبار مختلفی شنیده ایم. اما من مطمئن بودم که هرگز عملی نخواهد شد. در ابتدا فکر می‌کردم می‌خواهند شوخی کنند، ولی واقعا این برنامه و ایده از همان اول مسخره بود و به هیچ وجه هدف و برنامه خوبی نداشت.

آنچلوتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: یک طرف بازیکنان و مدیران است، اما طرف دیگر طرفداران هستند و به راحتی نمی‌توان نگرش و نظرات آن‌ها را نادیده گرفت. آن‌ها می‌خواستند رقابتی ایجاد کنند که در آن ورزش در اولویت نیست و همه چیز به پول برمی‌گردد. هواداران مهمترین مساله‌ای بودند که در این طرح دیده نشدند و به همین خاطر اعتراض‌های زیادی نسبت به آن شاهد بودیم.

سرمربی سابق بایرن در پاسخ به این س سوال که کدام جمله برای آموزش دادن به باشگاه‌های درگیر این پروژه مناسب‌ترین جمله است گفت: من فرد مناسبی نیستم که بخواهم با آن‌ها صحبت کنم، ولی باید به این باشگاه‌ها بگویم که فوتبال بدون هواداران جایگاه خود را از دست می‌دهد و نمی‌توان هواداران را نادیده گرفت و به همین خاطر پروژه‌ای مثل سوپر لیگ محکوم به شکست است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->