حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال پنجه در پنجه الدحیل| شب انتقام شاگردان مجیدی یا شکست دوباره؟

  • کد خبر: ۶۵۰۰۶
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
استقلال پنجه در پنجه الدحیل| شب انتقام شاگردان مجیدی یا شکست دوباره؟
شاگردان مجیدی به‌دنبال راهی برای شکست الدحیل و بازگشت دوباره به صدر هستند، آنها خوب می دانند که در صورت شکست دوباره مقابل الدحیل کار بدجوری برای صعود در گروه مرگ گره می خورد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت‌۰۰:۴۵ فردا برای استقلال شروع خواهد شد. شاگردان مجیدی که بعد از مسابقات دور رفت با یک‌امتیاز اختلاف نسبت به الدحیل، در جایگاه دوم گروه‌C قرار داشتند، بامداد فردا برای پس‌گرفتن صدر جدول باید مقابل حریف قطری صف‌آرایی کنند. تنها‌نماینده آبی‌پوش کشورمان در این رقابت‌ها عملکرد بی‌نظیری از خود به نمایش گذاشت و بدون‌تردید یکی از چشم‌نوازترین فوتبال‌ها را تا‌اینجای‌کار ارائه کرده است. استقلال در بازی رفت مقابل الدحیل هم به‌هیچ‌عنوان مستحق باخت نبود، اما اشتباهات عجیب فردی را خط دفاعی، باعث شد تا همه تلاش مهاجمان استقلال در این بازی به هدر برود.


استراحت بیشتر الدحیل نسبت به استقلال

با تصمیم صبری لموشی، تمرین پنجشنبه الدحیل تعطیل شد تا آن‌ها با استراحت کامل به‌مصاف استقلال بروند. روزنامه الشرق قطر در‌این‌باره نوشته است که آخرین تمرین الدحیل برای دیدار با استقلال، امشب برگزار می‌شود تا کادر فنی بازیکنان را به مرز آمادگی جسمی و ذهنی برای این دیدار دشوار برساند؛ به‌ویژه اینکه آن‌ها در بازی قبل با دریافت ۳ گل و با اختلاف یک گل بازی را بردند.
 
کادرفنی الدحیل به رهبری صبری لموشی تصمیم گرفته بود تا تمرین پنجشنبه‌شب این تیم را لغو کند تا بازیکنان به استراحت کامل بپردازند و دیروز در آخرین جلسه تمرینی برای مصاف با استقلال حاضر شدند تا بازیکنان، خود را برای این دیدار حساس آماده کنند. الشرق در ادامه نوشته است: برخی احتمالات وجود دارد تا صبری لموشی در ترکیب تیمش نسبت به بازی با استقلال تغییراتی ایجاد کند و حضور محمد یاسر در بازی برابر تیم ایرانی محتمل به نظر می‌رسد.


مجیدی تنها‌غایب آبی‌ها

استقلال برای انتقام‌گرفتن از الدحیل قطر باز هم با مثلث تهاجمی خود به‌مصاف این تیم خواهد رفت. بعد از شایعات فراوانی که درباره دوکارته و محروم‌بودن دیاباته از این بازی راه افتاده بود، حالا خیال فرهاد مجیدی از بابت دیاباته راحت و مشخص شد این مهاجم از بازی برگشت با الدحیل قطر محروم نیست.
 
با‌این‌حساب مجیدی که خودش در این دیدار نمی‌تواند روی نیمکت باشد و باید از روی سکو‌ها استقلال را هدایت کند، می‌تواند بار دیگر از مثلث تهاجمی تیمش در فاز هجومی بهره ببرد. در دیدار رفت دیاباته، قایدی و مطهری در ترکیب استقلال قرار گرفتند که البته قایدی کمی عقب‌تر از ۲ نفر دیگر بازی می‌کرد و به‌نوعی نقش وینگر را داشت. با توجه به اینکه استقلال باید شکست بازی رفت را جبران کند، به احتمال بسیار زیاد مجیدی باز هم تیمش را هجومی به زمین می‌فرستد و از مثلث خط آتش در ترکیب اصلی بهره خواهد گرفت؛ مگر اینکه او به این نتیجه برسد که از تعداد مهاجمان کم کند و وسط میدان را از الدحیل بگیرد.
 
 

شرایط عجیب گروه‌ C برای صعود

شکست استقلال در مصاف حساس با الدحیل و پیروزی الاهلی مقابل الشرطه باعث شد تا مثلث مدعیان صعود در این گروه شکل بگیرد و الشرطه به‌دلیل ۳ شکست پیاپی، عملا شانس صعود را از دست بدهد؛ مگر آنکه از‌آن‌دست اتفاق‌های عجیب‌و‌غریب فوتبالی رخ داده و عراقی‌ها هر ۳ بازی برگشت خود را برنده شوند. الدحیل که از همان ابتدا و پیش از آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شانس نخست صعود محسوب می‌شد، با شکست استقلال، هفت‌امتیازی شد و در صدر ایستاد. آبی‌پوشان که با ۶‌امتیاز حاصل از ۲ بازی نخست در رده دوم ایستاده‌اند، با توجه به وضعیت سایر گروه‌ها، اکنون تیم صعود‌کننده از این گروه هستند، ولی برای قطعی‌کردن سهمیه حضور در مرحله بعد، باید دست‌کم ۴ امتیاز از ۳ بازی بعدی خود کسب کنند تا در آن صورت بتوان گفت این تیم شانس بالایی برای صعود به دور بعدی دارد.
 
الاهلی که تا دقیقه‌۹۰ بازی با الدحیل با ۲ شکست در بحران عجیبی فرو رفته بود، با گل نجات‌بخش عمر‌السومه به این رقابت‌ها برگشت و حالا آن‌ها با غلبه بر الشرطه، چهارامتیازی و مدعی صعود هستند. آن‌ها احتمالا در بازی برگشت هم موفق به شکست نماینده عراق شوند و این به‌معنای این است که الاهلی هفت‌امتیازی شده و استقلال باید تحت هر شرایطی از الدحیل امتیاز بگیرد. الشرطه نیز که هر ۳ بازی خود را واگذار کرده است، بدون‌امتیاز در قعر جدول ایستاده است. آن‌ها تنها‌تیم لیگ قهرمانان آسیا هستند که هیچ‌امتیازی کسب نکرده و تمامی بازی‌های خود را واگذار کرده‌اند.
 
الشرطه امید بسیار کمی برای صعود دارد و با توجه به اینکه بازی پایانی استقلال در این رقابت‌ها با این تیم است، شاگردان مجیدی می‌توانند امیدوار به کسب ۳‌امتیاز از تیم بی‌انگیزه الشرطه باشند. به‌طور‌کلی شرایط گروه سوم دچار پیچیدگی خاصی شده است. بازی‌های دور چهارم بسیار حائز اهمیت است. استقلال باید از الدحیل امتیاز بگیرد و در بازی پنجم مقابل الاهلی به‌هیچ‌وجه تن به شکست ندهد. آن‌ها در صورتی‌که حتی در ۲ بازی بعدی خود موفق به کسب تساوی شوند و در بازی پایانی از سد الشرطه بگذرند، می‌توانند حداقل به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->