ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نمایش دوباره در تئاتر رؤیا‌ها| رونالدو و منچستریونایتد به هم می‌رسند؟

  • کد خبر: ۶۵۰۰۷
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
نمایش دوباره در تئاتر رؤیا‌ها| رونالدو و منچستریونایتد به هم می‌رسند؟
زمزمه‌های بازگشت فوق‌ستاره پرتغالی به جمع شیاطین‌سرخ قوت گرفته است و حالا همه فوتبال دوستان دنیا منتظرند ببینند آیا رونالدو و منچستریونایتد بعد از یک دهه دوباره به هم می رسند؟
به گزارش شهرآرانیوز؛ رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی روز گذشته در گزارش‌های جداگانه‌ای، از تمایل رونالدو برای بازگشت به یونایتد و نیز تلاش باشگاه انگلیسی برای محقق‌شدن این بازگشت رؤیایی خبر دادند. کریستیانو رونالدو روز‌های عجیبی را در یوونتوس پشت‌سر می‌گذارد. این سومین فصل حضور او در باشگاه تورینی است و باوجود آمار و ارقام قابل‌قبول در گل‌زنی، نتوانسته به اهداف مدنظرش در این باشگاه برسد.
 
یووه با رونالدو در ۲ فصل گذشته، کار دشواری برای فتح اسکودتو نداشت؛ اما برای فوق‌ستاره پرتغالی، جامی که بیشترین اهمیت را داشت، چمپیونزلیگ بود. سال اول حضور رونالدو، یووه در یک‌چهارم نهایی به دست آژاکس حذف شد. فصل گذشته، در یک‌هشتم به دست لیون و امسال هم در یک‌هشتم نهایی توسط پورتو از رقابت‌ها کنار رفت. تابستان ۲۰۱۸، کریستیانو رونالدو بعداز نزدیک به یک‌دهه حضور در رئال‌مادرید این تیم را ترک کرد و راهی یوونتوس شد. جدایی رونالدو از رئال‌مادرید نه به‌سود رئال بوده است و نه خود این بازیکن در یووه توانسته انتظارات را برآورده کند.
 
بعداز حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، اخبار و شایعات زیادی درباره جدایی رونالدو و بازگشتش به رئال‌مادرید به گوش می‌رسید. طبق ادعای برخی منابع معتبر، رونالدو بی‌تاب بازگشت به رئال بود و اگر پیشنهادی جدی دریافت می‌کرد، حاضر بود با کاهش دستمزد به باشگاهی برگردد که در آن یک اسطوره ماندگار است. گفتگو‌های مقدماتی نیز چندی پیش بین ژرژ مندس، ایجنت رونالدو، با مسئولان رئال صورت گرفت که البته غیررسمی بود.
 
درنهایت، اما فلورنتینو پرز، رئیس رئال، در برنامه بامداد سه‌شنبه «ال چیرینگیتو»، آب پاکی را روی دست رونالدو ریخت و تأیید کرد که رئال علاقه‌ای به بازگرداندن رونالدو ندارد. بعداز این داستان بود که فوق‌ستاره پرتغالی دندان بازگشت به مادرید را برای همیشه کشید. «بازگشت رونالدو؟» سؤالی بود که مجری برنامه از پرز پرسید و با این پاسخ مواجه شد: «خیر؛ رونالدو با یوونتوس قرارداد دارد.» همین یک جمله کافی بود تا رونالدو با رؤیای بازگشت به رئال که پلان A او برای جدایی از یوونتوس محسوب می‌شود، خداحافظی کند؛ اما نابغه پرتغالی یک پلان B هم دارد: بازگشت به منچستریونایتد.
 
اولدترافورد خانه اول رونالدو بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ بود. در یونایتد او ۳ قهرمانی لیگ‌برتر و یک قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کرد و سال ۲۰۰۸ به توپ طلا هم رسید تا با این افتخارات راهی رئال شود و ۹ سال تاریخی را در باشگاه مادریدی رقم بزند. دیروز تصویر رونالدو روی صفحه اول «گاتزتا دلو اسپورت» دیده می‌شود با تیتر «یونایتد در تلاش برای جذب رونالدو». گاتزتا درباره بازگشت احتمالی رونالدو به اولدترافورد نیز نوشته است. از نگاه این نشریه معتبر، هرچند رونالدو در یوونتوس راحت است و هنوز یک سال دیگر هم قرارداد دارد، توقعات ورزشی او برآورده نشده و نمی‌توان او را بازیکنی چندان خوشحال در یووه توصیف کرد. گاتزتا می‌گوید پس‌از پاسخ منفی علنی رئال‌مادرید، او حالا به یونایتد فکر می‌کند و حاضر است از دستمزد سی‌ویک‌میلیون‌یورویی فعلی خود صرف‌نظر کرده و ۲۰ میلیون یورو از یونایتد دریافت کند.
 
باشگاه انگلیسی بی‌میل به این انتقال رؤیایی نیست، ولی باید تعدادی از بازیکنان خود را در انتقالات تابستانی به فروش برساند تا به این ترتیب، بتواند منابع لازم برای جذب رونالدو را (پرداختی به یووه و دستمزد بازیکن) فراهم کند. ستاره پرتغالی هم پیش‌تر، از بازگشتش به انگلیس و بازی برای شیاطین‌سرخ استقبال کرده بود. نشریه اسپانیایی «مارکا» هم دیروز در گزارشی نوشت: کریستیانو رونالدوی سی‌وپنج‌ساله به نظر می‌رسد در آستانه ترک یوونتوس در تابستان پیش رو قرار دارد. براساس این گزارش، بازگشت به منچستریونایتد یکی از گزینه‌های احتمالی و پیش روی مهاجم پرتغالی یوونتوس است. این درحالی است که پاری‌سن‌ژرمن هم می‌تواند مقصد احتمالی وی باشد.
 
رونالدو که در مدت ۶ سال حضورش در منچستریونایتد، آمار ۱۱۸ گل زده را در ۲۹۲ بازی از خود برجای گذاشت و با این تیم ۳ قهرمانی در لیگ‌برتر، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام‌جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد، در تابستان ۲۰۰۹ با شکستن رکورد جهانی (۸۰ میلیون پوند) در ازای ۹۴ میلیون پوند راهی رئال‌مادرید شد. رونالدو که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات، ۷۰ میلیون یورو تخمین زده شده است، هنگام ترک سانتیاگو برنابئو شایعه بازگشتش به منچستریونایتد هم مطرح بود؛ اما او درنهایت تصمیم گرفت به یوونتوس بازگردد و از این تیم ایتالیایی به‌عنوان «تیم محبوب دوران کودکی‌اش» یاد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->