پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

وکیلی:کورت خیلی خوبی داریم|گروه مان سخت است، اما بدون شانس نیستیم

  • کد خبر: ۶۵۱۱۱
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
وکیلی:کورت خیلی خوبی داریم|گروه مان سخت است، اما بدون شانس نیستیم
دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره کشورمان در سالن دخانیات برگزار شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دلارام وکیلی کاپیتان تیم بسکتبال بهمن، که این روز‌ها در تمرینات تیم ملی ۳×۳ حضور دارد درباره شرایط اردوی این تیم گفت: ۲ اردوی خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم و حتی در اردوی دوم شرایط بچه‌ها خیلی بهتر از اردوی اول بود و به نظرم هر چه جلوتر برویم بهتر می‌شویم. جا داریم که بهتر از این شویم و انشاالله تا روز اعزام به شرایط ایده آل خود خواهیم رسید.
او درباره حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک نیز گفت: کارمان خیلی سخت است و همه تیم‌ها می‌آیند تا در اتریش حضور خود را در المپیک قطعی کنند. گروه ماه بسیار سخت است. استرالیا که یکی از قدرت‌های جهان است در این گروه حضور دارد و با وجود ژاپن، اوکراین و ترکمنستان، ما هرگز خودمان را بدون شانس نمی‌دانیم وهر چه در چنته داریم در این بازی‌ها به نمایش خواهیم گذاشت.
وکیلی درباره محل تمرینات این تیم هم گفت: مجموعه ورزشی دخانیات کورت خیلی خوبی را در اختیار ما گذاشته است. سال‌های پیش یک باره از زمین ۵ به ۵ وارد کورت ۳ نفره می‌شدیم که خیلی برای ما مشکل ساز می‌شد، اما مجموعه دخانیات امکانات خیلی خوبی دارد و شرایط ما بسیار بهتر از گذشته شده است.
او در ادامه گفت: همکاری فدراسیون برای تیم ۳×۳ خوب بوده و ما تقاضای کورت داشتیم که بلافاصله بعد از اردوی اول آن را برای ما مهیا کردند.
وکیلی در پایان درباره خط خوردن برخی بازیکنان هم گفت: همه بازیکنان رنک‌های برتر ایران هستند، اما متاسفانه باید یک ریزش داشته باشیم و در مرحله بعد هم همینطور، انشاالله بهترین‌ها انتخاب شوند و بتوانند یک نتیجه خوب بگیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->