نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

عبدالوند: نسبت به دیگر کشور‌ها عقب هستیم|نمی توانم بگویم راحت صعود می‌کنیم

  • کد خبر: ۶۵۱۱۸
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
عبدالوند: نسبت به دیگر کشور‌ها عقب هستیم|نمی توانم بگویم راحت صعود می‌کنیم
دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره کشورمان در سالن دخانیات برگزار شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، شادی عبدالوند بازیکن تیم ملی سه نفره بسکتبال زنان کشورمان درباره شرایط اردوی این تیم گفت: اردوی اول، چون بعد از تعطیلات عید برگزار شد، آمادگی بدنی بچه‌ها کمتر بود، اما حالا فکر می‌کنم آمادگی ما خیلی بهتر است و اردوی مفیدی داشتیم. خودم فکر نمی‌کردم در این اردو انقدر آمادگی ما بالا برود و با این اوصافی که پیش می‌رود تا زمان اعزام هم از لحاظ بدنی و هم روانی به شرایط خوبی خواهیم رسید.
او درباره حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک هم گفت: همانطور که همه می‌دانند ما ۴-۳ سال است که در بازی‌های بین المللی حاضر می‌شویم و نسبت به دیگر کشور‌ها عقب هستیم. اگر بگویم راحت صعود می‌کنیم در حق دختر‌ها بی‌انصافی کردم. به هر حال کشور‌های دیگر دو سه ماه در کمپ بودند و مسابقات بیشتری داشتند، اما من فکر می‌کنم در همین ۳-۲ سال خیلی پیشرفت چشمگیری داشتیم وروندمان خیلی بهتر شده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بیشتر بتوانیم بازی کنیم. بازی کردن با کشور‌هایی که از ما خیلی بهتر هستند باعث آماده‌تر شدن ما خواهد شد.
عبدالوند درباره سالن تمرینات این تیم هم گفت: کورت زمین ۳ به ۳ با بسکتبال ۵ نفره زمین تا آسمان فرق می‌کند و این کورتی که در سالن دخانیات در اختیار ما قرار دادند، خیلی کمک می‌کند تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.خیلی خوشحالیم که الان شرایط تمرین بازی سه نفره را داریم.
ما ببازی های سختی پیش رو داریم و همه سعی می کنند بازیکنانی انتخاب کنند تا از لحاظ ذهنی و تکنیکی مهارت های خوبی داشته باشند و این هم طبیعی است که ریزش داشته باشیم.
تنها مدال آور صدردرصد سخت تر است اما انگیزه من بیشتر می شود بخاطر اینکه من وارد مسیری شدم که نمیدانستم بسکتبال دختران ایران آنقدر می‌تواند خود را نشان دهد. تمام سعی مان بر این است که خودمان را ثابت کنیم و نشان دهیم اگر روی بازیکنان ایران سرمایه گذاری شود واقعا از دیگران چیزی کم ندارند.
عبدالوند که در مسابقات انفرادی قبلا مدال گرفته است درباره امکان تکرار آن گفت: هنوز فرصت برای تمرین مهارت‌های فردی نداشتم. اما گفته اند از اردوی بعد شرایط تمرینی را برای ما فراهم خواهند کرد. واقعا از قبل نمی شود چیزی گفت چون ما با بهترین بازیکنان دنیا می خواهیم مسابقه بدهیم اما من تمام تلاشم را می کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->