حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پری پتی دست خدا| شب به یادماندنی بسکتبال با قهرمانی گرگان

  • کد خبر: ۶۵۱۴۲
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۶
پری پتی دست خدا| شب به یادماندنی بسکتبال با قهرمانی گرگان
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان دیداری دراماتیک ۱۱۰ - ۱۰۳ مهرام را در فینال شکست داد و ۳ بر یک سری فینال را به سود خود تمام کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های مهرام و شهرداری گرگان برگزار شد و در یک بازی مهیج و دیدنی در نهایت گرگان برنده و جام قهرمانی را بالای سر برد.
بازیکنان آغازگر مهرام: مهدی کامرانی مالیک ترنت، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی و دووان سامرز
سرمربی: علی آرزومندی

شهرداری گرگان: پری پتی، نوید رضایی‌فر، محمد جمشیدی، مایک رستم‌پور و آباده امینو
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

کوارتر اول
مایک رستم پور پشت خط پرتاب آزاد دو پرتاب موفق دارد. ترنت جبران می‌کند و کامرانی و سامرز در دو فست برک مهرام را به ۶ می‌رسانند. سبد بعدی را هم کامرانی می‌گیرد و جمشیدی با ۳ امتیازی فاصله را کم می‌کند. صمد مهرام را به ۱۰ می‌رساند. ترنت ۳ جمشیدی را جواب می‌دهد. شهرداری با دو پنالتی پتی فاصله را کم می‌کند. سامرز مهرام را با پرتاب منطقه‌ای به ۱۵می رساند. بازهم پتی پشت خط پرتاب آزاد موفق است. مهرام تایم اوت اول را می‌گیرد. در بازگشت سامرز سه پرتاب آزاد واحدی و جمشیدی را با یک شوت جواب می‌دهد، ولی خود واحدی و بعد مایک ۳ امتیازی می‌زنند تا مهرام وقت استراحت بگیرد. در بازگشت کار خوب سامرز و صمد. مهرام را به ۲۰ می‌رساند، اما تکنیکالی نیمکت مهرام می‌گیرد، باعث می‌شود جمشیدی با تک پرتابش اختلاف را به حداقل برساند. ۲۰ - ۱۹


کوارتر دوم
سامرز با پاس کامرانی دانک می‌زند، اما دو شوت ۳ امتیازی پیاپی از سینا واحدی و مایک، شهرداری را پیش می‌اندازد. سامرز ۳ می‌زند و بازی مساوی می‌شود. ۳ پتی بازهم برتری را به گرگان می‌بخشد. آرمان از دفاع عبور می‌کند و راحت اختلاف را به یک حداقل می‌رساند تا حسین‌زاده، ۳ بزند و مهرام پیش بیفتد. امینو با دانش بازی را در ۳۰ مساوی می‌کند و در حمله بعد مایک از کرنر ۳ می‌زند. با بلاک امینو این‌بار سینا واحدی از همانجا دانک می‌زند تا در امتیاز ۳۶ - ۳۰ آرزومندی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت جفت پرتاب واحدی گل است. پتی در فست برک شهرداری را به ۴۲ می‌رساند، اما پس از دو پرتاب آزاد موفق صمد و دانک سامرز، شاهین‌طبع هم وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت جمشیدی سبد می‌گیرد و پس از پرتاب‌های آزاد صمد، پتی ۳ می‌زند و پیراهن شهرداری را می‌بوسد. کامرانی هم پشت خط پرتاب آزاد بی‌اشتباه است. نوید بازهم موفق است و با ۳ پرتاب آزاد جمشیدی، گرگان به ۵۰ می‌رسد. لی آپ پتی اختلاف را بیشتر می‌کند. صمد دو پرتاب آزاد موفق دیگر دارد. شاهین طبع در ۱۶ ثانیه پایانی تایم می‌گیرد تا در برگشت پتی ۵۴ - ۴۷ تیمش را برنده به رختکن بفرستد.

کوارتر سوم
کامرانی در جواب سبد گرگان ۳ می‌زند. پتی در ریباند اختلاف را به ۸ افزایش می‌دهد. لی‌آپ خود کامرانی اختلاف را به ۵ کاهش می‌دهد و حسین‌زاده در حمله بعد اختلاف را به ۲ کاهش می‌دهد. خود حسین‌زاده با یک پرتاب حاصل از تکنیکال اختلاف را به حداقل می‌رساند. واحدی زیر سبد مهرام بدون دفاع، گرگان را به ۶۰ می‌رساند. واحدی می‌درخشد و گرگان با او و پتی به ۶۶ هم می‌رسد. کامرانی آنطرف پشت خط پرتاب آزاد مهرام را به ۶۱ می‌رساند. لی‌آپ مهدی کامرانی به ثمر می‌نشیند و خود او با دو پرتاب آزاد دیگر اختلاف را دوباره به حداقل می‌رساند. کامرانی حتی مهرام را پیش هم می‌اندازد، اما مرادی سوت می‌زند و اعلام تخلف گام‌های اضافه می‌کند. پتی پشت خط پرتاب آزاد برتری را تثبیت می‌کند و صمد دوباره اختلاف را به حداقل می‌رساند. پتی میان اعتراضات حسین‌زاده دو پرتاب آزاد موفق دارد. مهرام سبد بعد را می‌گیرد و اشتباه عجیب گرگانی‌ها باعث می‌شود ترنت مثل آب خوردن مهرام را پیش بیاندازد. حسین‌زاده در فست برک سبد دیگری می‌گیرد. ۳ امتیازی سامرز اختلاف را ۶ می‌کند. یک پرتاب سینا واحدی موفق است و در حالی که صمد و کامرانی هردو ۵ خطایی شده‌اند، مهرام ۸۰ - ۷۵ پیش می‌افتد.

کوارتر چهارم
تک امتیاز مایک از پرتاب آزاد و البوب زیبای امینو روی پاس پتی اختلاف را به دو کاهش می‌دهد. خود امینو بازی را در ۸۰ مساوی می‌کند تا آرزومندی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت مایک رستم‌پور هم ۵ خطایی می‌شود. بعد از تایم گرگان، ارغوان اوپن شات می‌زند تا شهرداری پس از مدت‌ها پیش بیفتد. سینا واحدی لی‌آپ می‌گیرد تا اختلاف به برسد. سامرز با قلدری یک سبد را جبران می‌کند، ولی واحدی دوباره برتری تیمش را تثبیت می‌کند. خندان‌پور دو پرتاب مهم را هدر می‌دهد. ترنت هم فقط یک اقدام موفق دارد. نوید جای سینا واحدی ۵ خطایی را می‌گیرد. حسین‌زاده پست خط پرتاب آزاد، اما بی‌اشتباه است. دوباره اختلاف یک می‌شود، اما ۳ امتیازی روزبه نیمکت گرگان را به آسمان می‌فرستد. سامرز اختلاف را به یک شوت کاهش می‌دهد، ولی پتی جبران می‌کند، ولی پایان بازی حوادث معجزه وار یکی پس از دیگری رقم خورد. ترنت فرشته نجات مهرام شد و توپ را ناباورانه به سبد گرگان می‌زند. در ادامه گرگان با پتی جبران و دو پرتاب او نتیجه را ۹۳ بر ۹۲ می‌کند. تایم آرزومندی و در بازگشت، سلیمانی سبد می‌گیرد. تنها دو ثانیه و چند دهم به پایان بازی، متین جلالیان پشت خط پرتاب آزاد ۹۶ بر ۹۳ مهرام را پیش می‌اندازد. اما پتی در حالتی معجزه وار توپ را در دو دهم ثانیه به پایان بازی از زمین خودی به سبد مهرام می‌فرستد تا بازی در ۹۶ مساوی شود! داوران سراغ IRS می‌روند و گل پتی تأیید می‌شود!
در وقت اضافه هم این گرگانی‌ها هستند که با روحیه بهتر بر بازی مسلط می‌شوند و در نهایت با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ مهرامی‌ها را شکست می‌دهند و به قهرمانی لیگ برتر دست می‌یابند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->