نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتیجه بازی استقلال و الدحیل+ ویدئو گل‌ها| تساوی به موقع شاگردان مجیدی

  • کد خبر: ۶۵۱۴۳
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۹
  • ۴
نتیجه بازی استقلال و الدحیل+ ویدئو گل‌ها| تساوی به موقع شاگردان مجیدی
استقلال در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با الدحیل به یک تساوی ارزشمند دست یافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های استقلال و الدحیل در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید.

دیاباته از روی نقطه پنالتی و مهدی قائدی گلزنان استقلال بودند و اولونگا که در دیدار رفت هتریک کرده بود، امشب هم ۲ بار دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

استقلال با این تساوی ۷ امتیازی شد و جایگاه دوم جدول را از الاهلی عربستان پس گرفت. الدحیل نیز با هشت امتیاز صدرنشین گروه شد. الاهلی نیز ۷ امتیازی است و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار دارد.

استقلال امروز فرهاد مجیدی را روی نیمکت به علت محرومیت نداشت. همچنین محمد نادری و شیخ دیاباته در این دیدار مصدوم شدند و حضور این دو بازیکن در ادامه رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

پنالتی شیخ دیاباته روی خطای علی کریمی، بازیکن سابق استقلال و امشب الدحیل روی فرشید اسماعیلی به دست آمد. به نظر می رسید پنالتی که داور برای الدحیل اعلام کرده اشتباه باشد، اما اعتراض بازیکنان استقلال و وریا غفوری تاثیری در تصمیم داور مسابقه نداشت.

ویدئو گل شیخ دیاباته به الدحیل از روی نقطه پنالتی

تعداد بازدید : 9603

ویدئو گل مهدی قائدی به الدحیل

تعداد بازدید : 8661

ویدئو گل‌های اولونگا در دیدار برگشت استقلال و الدحیل

تعداد بازدید : 6855
 
تعداد بازدید : 6540
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
یک تیم با این سطح دفاع بهتر که ببازه وپیش از این ابروریزی نکنه جالبه بچه ها توخط حمله اینقدر خوب بازی کنن اونوقت دفاع زحمات اونا رو مفت ومجانی برباد بده مثل بازی قبل با الدوحیل
زهرا احمدی
Canada
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
2
فقط اون پنالتی ای که برای الدحیل گرفت
علی رخیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
4
اخه چقدر تو بیشوری اقای مثلا محترم داور نمیتونی باختن الدحیل رو ببینی الکی پنالتی بگیری
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
1
علت حمله خوب مشارکت همه ولی علت گل خوردن میشه بی عرضه ای دفاع
قضاوت شما از داور مسابقه بدتره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->