نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

وضعیت خطرناک رئال، بارسا و یووه| تهدید رییس یوفا عملی می‌شود؟

  • کد خبر: ۶۵۱۵۷
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
وضعیت خطرناک رئال، بارسا و یووه| تهدید رییس یوفا عملی می‌شود؟
رئیس یوفا ۳ غول بزرگ اروپا را تهدید کرد که اگر بیخیال سوپرلیگ اروپا نشوند، قطعا در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد جایی نخواهندداشت.
به گزارش شهرآرانیوز، الکساندر چفرین رئیس یوفا، ۳ باشگاه باقی‌مانده در سوپرلیگ را تهدید کرد. ۴۸ ساعت پس از اعلام رسمی شکل‌گیری سوپرلیگ و در‌نتیجه تهدید‌های یوفا، فیفا و اتحادیه فوتبال انگلیس ابتدا ۶ باشگاه سیتی، یونایتد، لیورپول، تاتنهام، چلسی و آرسنال اعلام کناره‌گیری کردند و یک روز بعد نیز اینتر، اتلتیکو و میلان به آن‌ها ملحق شدند. انصراف ۹ باشگاه از ۱۲ باشگاه مؤسس سوپرلیگ در‌نهایت باعث شد تا حداقل برگزاری این تورنمنت جاه‌طلبانه در تابستان پیش‌رو منتفی شود. فلورنتینو پرز، رئیس رئال‌مادرید و رهبر سوپرلیگ، معتقد است این پروژه منتفی نشده و فعلا به حالت تعلیق در‌آمده است.
 
 
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، که در روز‌های گذشته به‌شدت خشم خود از سوپرلیگ را نشان داده است، یک بار دیگر تهدید کرد که اگر رئال‌مادرید، بارسا و یووه همچنان به پروژه سوپرلیگ مربوط باشند، حق حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را نخواهند داشت. او البته در‌نهایت نتوانست باعث اخراج رئال‌مادرید از لیگ قهرمانان فصل جاری شود و روز جمعه اعلام شد که بازی نیمه‌نهایی رئال‌مادرید و چلسی طبق برنامه انجام می‌شود.
 
 
چفرین با تهدید ۳ باشگاه فوق گفت: خیلی واضح است که باشگاه‌ها یا باید تصمیم بگیرند زیر‌نظر یوفا باشند یا به سوپرلیگ ملحق شوند، هیچ‌چیز از این ۲ حالت خارج نخواهد بود. اگر می‌گویند ما متعلق به سوپرلیگ هستیم، پس دیگر نمی‌توانند در لیگ قهرمانان حاضر باشند. اگر آماده‌اند که به پروژه‌شان وفادار بمانند، پس در همان سوپرلیگ بازی کنند. رئیس یوفا ادامه داد: فعلا مسائل حقوقی این اقدام را تحت بررسی داریم و تصمیم‌هایی جدید به‌زودی اعلام خواهد شد. باشگاه‌های سوپرلیگی قطعا تاوان کار خود را پس خواهند داد و باید منتظر عواقبش باشند. هفته گذشته بدترین روز‌های ممکن بود، چرا‌که متوجه شدم طی سال‌ها از‌سوی کسانی که معتمدم بودند، دروغ شنیده‌ام و به من خیانت کرده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->