حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

واگذاری خانه هندبال به هندبالیست‌ها در پیچ‌وخم اداری

  • کد خبر: ۶۵۱۶۰
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
واگذاری خانه هندبال به هندبالیست‌ها در پیچ‌وخم اداری
دبیر هیئت هندبال خراسان رضوی در خصصو واگذاری خانه هندبال گفت: با وجود نامه‌نگاری‌های زیاد هنوز نتوانسته‌ایم حقمان را بگیریم.
مجید خروشی | شهرآرانیوز؛ هندبال خراسان‌رضوی روزگاری مهد هندبال کشور بود و شاکله اصلی تیم‌های ملی در همه رده‌های سنی بود، اما چندسالی است که در عرصه رقابت‌های مردان کم‌فروغ ظاهر شده است و هرازگاهی چراغی کم‌سو در خانه هندبال روشن شده است، اما به‌دلیل اینکه این چراغ از قدرت کافی برخوردار نبوده، خیلی زود خاموش شده است.
 
دبیر هیئت هندبال خراسان‌رضوی با بیان این مطلب به گله‌های متعددی می‌پردازد و می‌گوید: غم سنگینی بر دوش ما سایه افکنده است. با وجود نامه‌نگاری‌های زیاد هنوز موفق نشدیم حقمان را، یعنی گرفتن سالن اختصاصی، بگیریم و این موضوع روی روان هندبالیست‌های استان تأثیر منفی گذاشته است. پیشکسوتان و مدیران هیئت هندبال دراین‌باره گله‌های متعددی کرده‌اند. درخواستی که در اولین نشست با معاون اداره کل در مراسم تقدیر از پیشکسوتان مطرح شد، بازگرداندن خانه هندبال به هندبالیست‌ها بود؛ خانه‌ای که به‌نام پدر هندبال استان، محمدیان، نام‌گذاری شده، اما به بخش خصوصی واگذار شده است.
 
علیرضا قندی درباره واگذاری خانه هندبال استان به هندبالیست‌ها ادامه می‌دهد: ما پیگیری کردیم و مکاتبات متعددی با اداره کل داشتیم و در نشستی با قوچان‌نژاد، معاون اداره کل، درخواست خود را شفاهی و کتبی اعلام کردیم، حتی بیان شد آقای حسامی، مدیرعامل باشگاه اشتادسازه، قول همکاری برای بازسازی سالن اختصاصی هندبال داده است، اما متأسفانه شیوع ویروس کرونا و پیچ‌وخم‌های اداری مانع سرعت‌بخشیدن به این کار شده است. وی اظهار کرد: متأسفانه ما همچنان در گیرودار مراحل اداری برای گرفتن سالن اختصاصی هندبال که به‌نام هندبال ثبت شده است، دست‌وپا می‌زنیم. باید اذعان کرد مدیران جامعه هندبال کوتاهی کرده‌اند و خیلی راحت از کنار این قضیه عبور کرده‌اند.
 
دبیر هیئت هندبال استان با اشاره به دعوت ۸ بازیکن به اردوی تیم‌ملی هندبال امید‌های کشور افزود: بچه‌های دعوت‌شده به اردوی تیم‌ملی به‌دلیل اینکه سالن اختصاصی برای تمرین ندارند، به‌احتمال قوی از حضور در تیم‌ملی خط خواهند خورد، چون آنان تمرین‌های هوازی و بدن‌سازی را در فضای باز دنبال می‌کنند، اما به تمرین با توپ و تقویت تاکتیک‌های فردی و گروهی نیاز دارند تا در کوران مسابقات حضورشان پررنگ باشد. وقتی خانه اختصاصی هندبال سرنوشتی اداری پیدا می‌کند، ما چگونه می‌توانیم نمایندگان شایسته‌ای در ترکیب اصلی تیم‌های ملی داشته باشیم؟
 
همین که ۳ تیم بازیکن داخل زمین را به اردو‌های تیم‌ملی فرستادیم، شاهکار کردیم. نه اسپانسری قوی داریم و نه حمایت خوبی از سازمان‌های خصوصی و دولتی دریافت می‌کنیم. چقدر باید مقابل مسئولان و مجریان مطلع گردن کج کنیم؟! مهم‌تر اینکه باشگاه فعال هندبال در استان نداریم تا مسابقات و رقابت‌های استانی را برگزار کنیم، چون معتقدم بازیکنان در کوران مسابقات آب‌دیده و باتجربه می‌شوند.
 
قندی با اشاره به پیشینه خراسان در هندبال اظهار کرد: در گذشته نه‌چندان دور در مشهد بیش از ۳ باشگاه فعال در هندبال وجود داشت و رقابت‌های جذاب و مفرح برگزار می‌شد، اما وقتی به هندبالیست‌ها بی‌مهری شد، از هندبال کوچ کردند و به‌سمت رشته‌های ورزشی دیگر گرایش پیدا کردند و جامعه هندبال را تنها گذاشتند. با همه این کاستی‌ها و نامهربانی‌ها به هندبال، تیم مردان سبزوار در سوپرلیگ سوم شد و تیم هندبال بانوان ما قهرمان لیگ برتر. هیئت استان همه تلاش خود را برای رسیدن به اهدافش انجام داده است، حال اداره کل هم باید برای حمایت هندبال آستین همت بالا بزند تا جامعه هندبال نیز مانند رشته‌های ورزشی دیگر از فیض خانه اختصاصی محروم نماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->