مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پادشاه فصل‌ها پاییز؟ جدی می‌فرمایید؟
سرخط خبرها

«مینو محرز» به عنوان اولین داوطلب، واکسن کرونا را دریافت کرد + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۶۵۱۹۰
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
  • ۱
«مینو محرز» به عنوان اولین داوطلب، واکسن کرونا را دریافت کرد + فیلم و عکس
امروز یکشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) مینو محرز، عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا نخستین داوطلب مرحله سوم آزمایش انسانی واکسن کُوو ایران برکت شد.
به گزارش شهرآرانیوز، در این مرحله این واکسن به سه داوطلب، دکتر مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و متخصص بیماری‌های عفونی، حسینعلی شهریاری نماینده مردم سیستان و بلوچستان و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و محمدعلی امیرزرگر استاد بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی همدان تزریق شد.
 
مرحله سوم تست انسانی این واکسن روی ۲۰ هزار نفر در ۶ شهر تهران، بوشهر، شیراز، کرج، مشهد و اصفهان انجام می شود.
 
ثبت نام داوطلبان مرحله سوم این واکسن ایرانی از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و رییس ستاد اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام شب گذشته در صفحه توئیتر خود اعلام که بیش از ۳۲ هزار نفر تمایل خود را برای ورود به این طرح پژوهشی اعلام کردند.
 
ثبت نام داوطلبان این طرح مطالعاتی از دو مسیر در حال انجام است و علاقه مندان در رده سنی ۱۸ تا ۷۵ سال می‌توانند با تماس با سامانه ۴۰۳۰ یا از طریق نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن) " آی گپ " تمایل خود را اعلام و وارد این طرح مطالعاتی شوند.
 
طبق برنامه ریزی‌های انجام شده اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۰ زمانی است که مرحله سوم مطالعه انسانی این واکسن در جریان خواهد بود.
 
فاز ۲ مطالعات بالینی اولین واکسن ایرانی کرونا تولید شده در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ با تزریق روی دو داوطلب در هتل ارم تهران آغاز شد.
 
تعداد داوطلبان این مرحله ۲۸۰ نفر هستند که بیشتر آنان وارد این مطالعه شده اند، همچنین ۲۰۰ نفر از این افراد زیر ۵۰ سال و بقیه هم بالای ۵۰ سال هستند.
 
تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی اولین واکسن کرونا ایرانی از ۹ دی ماه آغاز و تا ۳۰ بهمن این واکسن به تمام داوطلبان این مرحله تزریق شد.
 
تعداد دوزهای تزریقی واکسن کرونا به داوطلبان در این مرحله ۲ دوز در روزهای صفر و ۱۴ بود که ۵۶ داوطلب این مرحله دو دوز واکسن خود را دریافت کردند و مطالعه فاز یک تست انسانی واکسن کووایران برکت با موفقیت پشت سر گذاشته شد.
 

مرحله سوم تست انسانی واکسن «کوو ایران برکت» آغاز شد

 

لحظه تزریق واکسن کووایران برکت به دکتر مینو محرز

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
هیچ صلوات نفرستادن مگه اونجا مسلمان نبود ؟؟؟؟ برای سلامتی دکتر محرز و مبارکی این واکسن برای کشورمان ؟؟؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->