گفتگو با محمدرضا رهبری، درباره فصل چهارم سریال «بچه مهندس» | خیلی اذیت شدم و توهین شنیدم

  • کد خبر: ۶۵۲۳۶
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
  • ۳۲
گفتگو با محمدرضا رهبری، درباره فصل چهارم سریال «بچه مهندس» | خیلی اذیت شدم و توهین شنیدم
محمدرضا رهبری که در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به جای روزبه حصاری، نقش جواد جوادی را بازی می‌کند درباره حضورش در این نقش و حواشی بوجود آمده برایش گفته است.
به گزارش شهرآرانیوز - شب‌های ماه مبارک رمضان مخاطبان سریال‌های تلویزیونی شاهد فصل چهار سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و سعید سعدی هستند. قصه‌های پُر پیچ و خم جواد جوادی که از زندگی شخصی‌اش آغاز شد و در فصل سه به ازدواج و زندگی مشترک و ماجرا‌های دانشگاه و شکار پهپاد آمریکایی کشید. محمدرضا رهبری که در فصل چهارم به جای روزبه حصاری، نقش جواد جوادی را بازی می‌کند درباره حضورش در این نقش و حواشی بوجود آمده برایش گفته است.

یکی از سریال‌های شاخصی که شما درآن حضور داشتید «میوه ممنوعه» ساخته حسن است که اتفاقا در ماه رمضان نیز پخش شد.

بله، اما بدشانسی که حین بازی در این سریال آوردم از دست دادن پدرم بود. پدر من در سن ۵۰ سالگی و بدون اینکه بیماری قبلی داشته باشند فوت کردند. اگر یادتان باشد نیمه سریال من به یکباره تغییر وزن ناگهانی پیدا می‌کنم و ۱۰ کیلو وزن کم کردم. از آنجایی که در قصه داشتیم سینا با دوستانی ناباب معاشرت می‌کند، مخاطبان فکر کرده بودند سینا معتاد شده که تا این اندازه لاغر شده است. از سویی از نظر ذهنی شرایط خوبی نداشتم، اما سعی می‌کردم خود دار باشم و خدا را شکر نتیجه هم خوب شد و من برای آن نقش کم نگذاشتم.

برسیم به «بچه مهندس ۴». شما وارد پروژه‌ای شدید که سه بازیگر قبل از شما نقش جواد جوادی را بازی کرده بودند. یونا تدین، مانی رحمانی و روزبه حصاری. وقتی پیشنهاد ایفای این نقش به شما شد، با توجه به اینکه بازیگر دیگری در همین مقطع زمانی نقش جواد را بازی کرده بود و منهای حواشی پیش آمده، از ایفای چنین نقشی نگران نبودید؟

اتفاقا وقتی این نقش به من پیشنهاد شد احساس کردم این شخصیت وجه‌های مشترکی با شخصیت من دارد و از خودم خیلی دور نیست. از لحاظ درونی و اخلاقی می‌گویم و حتی فیزیکی. چون فصل یک تا سه این سریال پخش شده بود و ذهنیتی به مخاطب داده بود حس می‌کردم خیلی با این نقش هماهنگ هستم.

خودتان فصل‌های قبلی سریال را دنبال می‌کردید؟

به صورت متمرکز نه، اما می‌دانستم ماجرا از چه قرار است. خیلی‌ها به من می‌گویند تو به بچگی‌های جواد خیلی نزدیک‌تر هستی و از نظر ظاهری هم شباهت زیادی با کودکی جواد داری. وقتی هم فیلم نامه را خواندم حس کردم شخصیتش از من دور نیست به خاطر همین شاید جواد جوادی به زندگیم نزدیک‌تر شده است؛ و اینکه یک بازیگر دیگری این نقش را بازی کرده بود برایتان مهم نبود که شاید دارید ریسک می‌کنید؟

ببینید من در فیلم سینمایی «ایکس لارج» نقش منفی بازی کردم یا در سینمایی بهت مردی را بازی می‌کردم که در پیک موتوری کار می‌کند و از قشر ضعیف جامعه است. آن نقش از من خیلی دور بود، اما سعی کردم باورپذیر ایفایش کنم. قبل از اینکه «بچه مهندس ۴» پخش شود بازخورد‌های خوبی نداشتم و همه ناراحت بودند، چون که جواد جوادی را با بازیگر دیگری دیده بودند و انتظار داشتند آن بازیگر بیاید.

به شما پیام می‌دادند؟

بله در اینستاگرام دایرکت و کامنت می‌دادند و بعضا حرف‌های زشت می‌زدند و خیلی اذیت شدم و توهین شنیدم. این مدت خیلی سخت گذشت و استرس‌های زیادی به من وارد شد. چون در فصل‌های اول و دوم و سوم فاصله زمانی زیادی بوده، اما خب فصل ۴ ادامه فصل سه در همان زمان بود.

از این موارد تا به حال داشتیم مثل خانم ستاره اسکندری که به جای مرحوم گلدره در سریال «نرگس» آمد و در خاطرات خانم اسکندری خواندم که چقدر اذیت شده است، اما بعد از اینکه چند قسمت پخش شد مردم با او ارتباط برقرار کردند.

برای جواد تصورمان این بود که خیلی طول می‌کشد تا این ارتباط برقرار شود، اما خودم شاهد بودم که از قسمت سه به بعد بازخورد‌های خیلی خوبی گرفتم. حتی در صفحه شخصی‌ام دیدم بازیگر قبلی نقش جواد با توجه به حاشیه‌های ایجاد شده و نپذیرفتن نقش جواد در ادامه فصل جدید از طرف همان طرفداران نقد شده که بعضا پیام‌هایشان را در کامنت‌ها و دایرکتم می‌بینم.

شما پیام‌هایشان را پاسخ می‌دهید؟

نه اصلا. قطعا اگر من در فصل سه بازی می‌کردم و بازیگر قبلی نقش جواد در فصل چهار، این اتفاق برای ایشان هم می‌افتاد. البته هنوز به نقاط حساس داستان نرسیدیم و برگ برنده قصه رو نشده است و قرار است اتفاق‌های ویژه و عجیب و غریبی بیفتد که بیننده را سورپرایز کند. فکر می‌کنم داستان هر چه جلوتر می‌رود جذاب‌تر می‌شود.

این پیام‌های منفی شما را از ادامه بازی در این سریال دلسرد نمی‌کرد؟

نه. اخلاقم طوری است که با شرایط موجود خیلی راحت کنار می‌آیم حتی در بدترین شرایط. این کامنت‌ها بیشتر باعث می‌شد مصمم‌تر شوم برای کاری که دارم انجام می‌دهم و تلاشم را بیشتر می‌کنم.

همان زمان که فصل‌های قبلی سریال پخش می‌شد فکر می‌کردید یک روزی نقش جواد را بازی کنید؟

نه هیچوقت فکر نمی‌کردم. درگیر کار‌های دیگرم بودم و فکر نمی‌کردم یک روزی این نقش به من پیشنهاد شود. یادم است همه بازیگر‌ها انتخاب شده بودند و قرار هم بود بازیگر قبلی نقش جواد را بازی کند و دقیقه نود و دو روز مانده بود به فیلمبرداری من تست گریم شدم. شاید حتی فرصت نداشتم که به طور کامل فیلم نامه را بخوانم. یکی دیگر از ویژگی‌های آقای کاوری به جز انتخاب درست کاراکترها، هدایت درست و دلسوزانه بازیگران است که به نزدیک شدن شخصیت‌ها به نقش کمک شایانی کرده است.

در این دو روز که فرصت داشتید با این نقش هماهنگ شوید می‌دانستید که به چه دلیل شما را برای این نقش انتخاب کردند؟

خیلی معتقدم به اینکه آقای کاوری نقش‌ها درست انتخاب کرده است و انتخاب خوب بازیگران نیمی از راه را جلو می‌برد. اما قطعا کار‌های من را دیده بودند و می‌شناختند. ۱۸ سال سابقه کار دارم و بیش از ۵۰ پروژه بازی کردم و دوستان هم شاید فکر کردند من به شخصیت جوادی نزدیکم. اما این را هم می‌دانم که گزینه‌های دیگری هم داشتند.

جواد جوادی شخصیتی است که از کودکی بدون مادر و پدر بزرگ شده است و با تلاش و پشتکاری که داشته به موقعیت فعلی اش رسیده است. شما تا به حال چنین افرادی را از نزدیک دیده بودید و با آن‌ها معاشرت داشتید؟

قطعا دیده بودم. اصولا آدم کنجکاوی هستم و دوست دارم در کار‌های خیر شرکت کنم. درست است که زمان کمی داشتم، اما در همین مدت زمان محدود خیلی تحقیق و مطالعه کردم تا از این دست افراد دور نباشم.
 
 
منبع: فارس
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
5
2
سلام با احترام به اقای رهبری ولی اصلا بازیشون جذاب نیس لطفا سری ۵ اگر بخواهد رهبری باشد اصلا نسازیددددددد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
محمد رضا رهبری عالی روزبه حصاری افتضاح بود
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
6
سلام و احترام خدمت آقای رهبری عزیز
در این سریال بچه مهندس 4بازی تون خیلی خیلی عالی و جذاب بود
لطفاً توی سری 5اگه شما هم توش باشین خیلی خیلی خوب میشه
ممنون
ماندانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
4
سلام کاشکی علی غفاری نمیرفت اونوقت هیچ کدوم از این اتفاقا نمیوفتاد در ضمن خورشید همیشه پشت ابر نمیمونه اقای حصاری نزدیک بود گریشون بگیره بخاطر این همه تهمت که بهش زدن همه چی روشن میشه اقای حصاری خیلی تهمت شنیدند بخاطر کاری که نکردند و سکوت برای عوامل بچه مهندس کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
2
4
واقعا براتون متاسفم اشکمونو درآوردین با این چند قسمت که پخش شد وقته افسردگی بگیرم آقای رهبری و خانم جوادی شما که نقش جواد و مرضیه رو بازی کردین هیچ اعتراضی نکردین به کارگردان برای این سکانس های غمگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
2
3
سلام به همه عوامل بچه مهندس فصل چهارم آقای رهبری و خانم جوادی نقش جواد و مرضیه رو خوب بازی کردن فقط کاش آخر فيلم این دوتا بهم برسن و حال جواد جوادی خوب بشه فيلم خیلی غم انگیز شده
راشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
4
خیلی بد شد
جواد خیلی سختی کشیده بود حقش نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
1
آقای رهبری عالی بازی کردین ولی حیف که جواد بیمار شد واقعا حقش نبود از کودکی پاک و معصوم بود ولی الان دچار بیماری شده
من اون لحظه هایی که شما گریه می کنین یا اون موقعی که شما را دزدیده بودن را خیلی دوست داشتم گفتین با کشتن من کار بزرگی در حقم می کنی خیلی غمگین بود
فقط نمیدونم چرا جواد جوادی که همیشه راست میگفت الان دیگه حقیقت را نمیگه مرضیه فکر می کرد که شما می خواهین برین با مژگان من حدس میزدم که شما دچار بیماری هستین چون سرتون گیج می رفت خیلی عالی و احساساتی بازی کردین کلا جواد جوادی همیشه زیبا بازی می کنه هم تدین هم رحمانی و هم آقای حصاری و هم شما عالی بودین ولی من خیلی دوست دارم که آخر داستان جواد با مرضیه ازدواج کنه و خود جواد در راه وطن شهید بشه ولی هنوز زوده امشب می خوام ببینم آرش رستگاری شما را با تیر میزنه یا نه همیشه مشتاق شروع شدن سریالتون هستم
فائزه صادقیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
2
جواد خیلی سختی کشیده بود واقا حقش نبود سرطان بگیره
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
2
دوستان الان پیام ها ما رو آقای رهبری می بینن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
4
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای «رهبری» . من ازتون خواهشمندم اگر فصل های بعدی سریال بسیار جذاب بچه مهندس ساخته شد شما در نقش جواد جوادی باشید. جواد واقعا حقش نبود تومار بگیره ولی همین موضوع سریال رو جذاب‌تر کرده . من عاشق بازیتون هستم. شما عالی و خیلی احساسی بازی می کنید، به قدری که زمانی که شما گریه می کردید منم گریم می گرفت. واقعا برای افرادی که به شما توهین می کنند متأسفم. امیدوارم جواد و مرضیه به هم برسن.
با تشکر از شما بازیگر عزیز
ناژین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
3
سلام آقای رهبری خیلی خوب بازی می کنن وکاش جوادومرضیه به هم برسن
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
2
آقای رهبری شما خیلی عالی بازی میکنید این که جواد تومور داره فیلم رو خیلی جذاب کرده آقای رهبری هم بهترینه وقتی که احساسی میشه بازیش عالی میشه ممنون بابت بازی عالیتون اگر فصل ۵ هم ساخته بشه باید آقای رهبری نقش جواد باشه از بس بهترینه دمتون گرم
تینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
2
اقای رهبری عالی هستن عالیییییی خیلییی من تاحالا اقای رهبری را سریال هاشون رو ندیدم اما الان دیدم خیلیی دلم میخواد فیلم هاشون رو ببینم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
2
آقای محمدرضا رهبری خیلی عالی و جذاب بازی می کنند
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
1
1
سلام به همه
وایییییییییییی نمیدونین وقتی فهمیدم جواد سرطان داره چقدر گریه کردممممممممممممممممم ولی الان دیگه باهاش کنار اومدم
راستش از همون قسمت ۳ میشد تشخیص داد جواد یه چیزیش هست چون سرگیجه داشت و از این حرفا
توی قسمت ۱۷ که دیگه داشتم سکته رو میزدم قشنگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
1
2
سلام بااحترم به آقای رهبری در سریال بچه مهندس بازی تون خیلی خیلی خیلی عالی بازی می کند حتما در فیلم های دیگه اگه در فصل 5شما بازی کنید خیلی عالی میشه ... ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
1
سلام بااحترم به آقای رهبری در سریال بچه مهندس بازی تون خیلی خیلی خیلی عالی بازی می کند حتما در فیلم های دیگه اگه در فصل 5شما بازی کنید خیلی عالی میشه ... ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
2
سلام بااحترم به آقای رهبری در سریال بچه مهندس بازی تون خیلی خیلی خیلی عالی بازی می کند حتما در فیلم های دیگه اگه در فصل 5شما بازی کنید خیلی عالی میشه ... ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
1
عالی بازی میکنید آقای رهبری
اگه فصل پنج هم شما بازی کنید محشره
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
1
0
آقای محمدرضا رهبری واقعا عالی بازی کرده بود اصلا الان اون تموم شده خیلی‌هاش میاد واقعا نقش جواد جوادی عالی بود و از آقای رهبری خواهش میکنم دوباره تو این فیلم ها بازی کنه
mohammadzadeh
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
1
با سلام خدمت آقای رهبری عزیز
واقعا بازیتون عالیه و سریال بچه مهندس یکی از سریال های مورد علاقه ی من هست.
امیدوارم هر جا که هستین ، موفق و پیروز باشین.
اگر امکانش هست ، لطفا فصل پنجم سریال بچه مهندس روهم بسازین و با بازی خودتون.
خیلی دوستتون دارم.
انشالله همیشه سالم و سلامت باشین و ما هم شاهد سربلندی هاتون باشیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
1
سلام و خسته نباشید به دستندرکاران سریال بچه مهندس
واقعا سریالی بسیار زیبا است ممنون از آقای رهبری بابت
بازی نقش جواد جوادی خیلی عالی بازی کردید ایشالا هر
جا که هستید سلامت و موفق باشید
از تمامی عزیزان سپاسگذارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
1
جواد جوادی به محمد رضا رهبری بیشتر می آید
۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
1
0
آقای رهبری خیلی بازی خوبی داشتن ولی آقای حصاری بازیشان خوب نبود ولی من از آقای رهبری ممنونم که همچین بازی خوبی داشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
اگه میشه فصل پنچمم بسازید من افسرده میگیرم فیلمو نبینم این فیلم مورد علاقه منه تا ۲۰ هم برید بس نیست بازم برید
Hasti
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
0
0
سلام
آقای رهبری خیلی خوب بازی کردند چهرتون خیلی معصومه وخیلی شبیه نوجونی های جواد هست وخیلی احساساتی بازی میکنید من درماه رمضان سال بعد منتظربچه مهندس۵ هستم ودرفصل۵آقای رهبری نقش جواد روایفا کنه خیلی بازیتون رودوست داشتم من هنوزم بجه مهندس۴روهم ازگوگل سرچ میکنم ومیبینم موفق باشید وبه کسایی که بهتون توهین میکنند توجه نکنید
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
نه خیرم خیلی هم بازیشون خوب بود وسری ۵هم بسازید عمو محمدرضا دوست دارم
Y
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
محمد رضا بی نظیره هیچ کس نمیتونه مثلش بشه
یاسمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
سلام اقای رهبری خیلی دوستون دارم نصف از دوستانم فیلم شما رو نگاه میکنن به توهین بقیه توجه نکنید انشا الله موفق بشین دوستون داریم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
اقای. رهبری شما خیلی خوب بازی کردین عالی
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
0
سلام بر محمد رضا رهبری منتظر شما در فصل پنج بچه مهتدس هستیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->