معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

ازدحام در واحد‌های صنفی خط قرمز نظارت‌هاست

  • کد خبر: ۶۵۲۴۴
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
ازدحام در واحد‌های صنفی خط قرمز نظارت‌هاست
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: تجمع واحد‌های صنفی و رعایت‌نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در گروه یک، که اکنون فعال‌اند، خط قرمز نظارت‌هاست.
طنین همتی|شهرآرانیوز، امیر دلداری، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد، گفت: بیشتر مشاغل در گروه یک قرار گرفتند و مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ حدود ۴۰ درصد مشاغل هستند. بر مشاغل گروه‌هایی که فعالیتشان ممنوع است، به‌صورت ویژه نظارت می‌شود.

وی ادامه داد: تا وقتی که مشهد از وضعیت قرمز خارج نشود، تشدید نظارت‌ها ادامه خواهد داشت. در هر صورت، مصوب ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و واحد‌های صنفی که ممنوعیت فعالیت دارند، باید از قانون تبعیت کنند.
به‌گفته دلداری تا ۱۰ اردیبهشت تعطیلی گروه ۲ قطعی شده است و اگر وضعیت قرمز ادامه داشته باشد، این تعطیلی ادامه خواهد داشت که امیدوارم با نارنجی‌شدن وضعیت کرونایی مشهد، شاهد فعالیت دوباره گروه ۲ هم باشیم. باید دید در هفته آینده چه تصمیمی در ستاد ملی کرونا گرفته می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: بیشتر مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌ها اکنون تعطیل‌اند و اجرای مصوبات در این گروه‌ها راحت‌تر است. بیشتر سختی نظارت‌ها در واحد‌هایی است که در خیابان‌های اصلی و فرعی قرار دارند. اما با کمک گروه‌هایمان، نظارت بر این واحد‌ها را جدی گرفتیم تا از تجمع و رفت‌وآمد‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: گروه‌های بازرسی ما علاوه بر نظارت بر گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ که امکان فعالیت ندارند، بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در گروه یک هم نظارت می‌کنند و حتی متخلفان پلمب و جریمه هم خواهند شد.

دلداری یادآور شد: از ابتدای امسال ۷۸۷ گروه مشترک داشتیم که ۶۵۹۹ بازرسی در این مدت انجام شده است. همچنین ۱۵۰۷ اخطار کتبی و حدود ۴۰۰ فرم جریمه صادر شده و ۴۵۷ واحد صنفی نیز پلمب شده است. در این تخلفات مشاغل گروه یک سهم کمتری داشتند؛ بیشتر این مشاغل جریمه شدند و اخطار کتبی گرفتند. بیشتر پلمب‌ها برای گروه ۲، ۳ و ۴ است و به‌ندرت گروه یک در آن دیده می‌شود.
وی افزود: امیدواریم با رعایت مردم و اصناف این هفته پایان محدودیت فعالیت مشاغل گروه ۲ باشد؛ مسلما این تعطیلی‌ها به این مشاغل آسیب می‌زند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->