جدال بالانشینان در لیگ‌یک| رقابت عنایتی و پیشکسوت پرسپولیس در دربی تهران

  • کد خبر: ۶۵۲۸۰
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
جدال بالانشینان در لیگ‌یک| رقابت عنایتی و پیشکسوت پرسپولیس در دربی تهران
ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم لیگ دسته یک امروز برگزار می‌شود و مس کرمان باید برای حفظ صدرنشینی پیروز شود.
به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست‌و‌دوم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران امروز با برگزاری ۴ مسابقه ادامه می‌یابد. مس کرمان ۴۱‌امتیازی که در صدر جدول قرار دارد، به‌مصاف نود ارومیه قعرنشین در رده هفدهم جدول می‌رود. ۳ امتیاز مسابقه برای هر ۲ تیم ارزشمند است و مس می‌خواهد مقتدرانه به صدرنشینی‌اش ادامه دهد و نود ارومیه هم برای بقا تلاش می‌کند.
 
مس ۴ برد متوالی و با ۹ گل خورده مستحکم‌ترین خط دفاع را در اختیار دارد. در‌آن‌سوی‌میدان نود ارومیه هجده‌امتیازی با ۷ گل زده صاحب ضعیف‌ترین خط حمله است. استقلال خوزستان ۳۷‌امتیازی در رده دوم جدول ایستاده و آبی‌پوشان اهوازی هم خود را یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کرده‌اند و این تیم به‌مصاف آرمان‌گهر می‌رود.
 
آرمان‌گهر ۲۴‌امتیازی در رده سیزدهم جدول است. بادران تهران با سرمربیگری محسن عاشوری در رده سوم جدول لیگ‌یک ایستاده است و این هفته به‌مصاف تیم هوادار رضا عنایتی می‌رود. هوادار در رده ششم جدول جا خوش کرده است. هوادار در هفته‌های قبل یکی از تیم‌های بالانشین بود و حالا دوئل سرمربیان پرسپولیسی و استقلالی ۲ تیم تهرانی در لیگ‌یک نیز جذاب خواهد بود.
 
این مسابقه را می‌توان دربی لیگ‌یکی پایتخت نامید؛ جایی‌که به‌طور‌قطع هردو سرمربی برای به‌دست‌آوردن ۳‌امتیاز کامل این بازی پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت. استقلال‌ملاثانی که این فصل به لیگ دسته‌اول صعود کرده، اکنون در رده چهاردهم جدول است و این هفته میزبان تیم بحران‌زده شهرداری آستاراست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->