نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

استرس جدید برای اکبر میثاقیان در لیگ دو

  • کد خبر: ۶۵۲۸۲
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
استرس جدید برای اکبر میثاقیان در لیگ دو
چالش جدید مربی ۶۸ ساله مشهدی در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور روزهای پراسترسی را برای او و ویستاتوربین رقم زده است.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ فقط چند روز تا جشن شصت‌وهشت‌سالگی سرمربی‌ای باقی است که خیلی‌ها فوتبال مشهد را با او می‌شناسند؛ مردی که در جدیدترین چالش زندگی فوتبالی‌اش در روز‌هایی که جوان‌تر‌ها از ترس کرونا خانه‌نشین شدند، هدایت تیمی در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور را به‌عهده گرفته است. اکبر میثاقیان که به مرد صعود و بقا مشهور است، در کارنامه فعالیتش به‌عنوان سرمربی تاکنون ۶ تیم را در لیگ نگه داشته و ۴ تیم را هم به لیگ بالاتر آورده است.
 
پدیده مشهد، شموشک نوشهر، شهرداری تبریز و آلومینیوم هرمزگان ۴ تیمی هستند که با اکبر میثاقیان لیگ برتری شدند و خونه‌به‌خونه بابل، راه‌آهن، شموشک نوشهر، سیاه‎‌جامگان مشهد، شاهین بوشهر و دست آخر ملوان بندرانزلی هم تیم‌هایی هستند که با معجزه اکبر از خطر سقوط در لیگ‌های خود جستند و به حیات فوتبالی‌شان ادامه دادند. همه این‌ها بهترین بهانه برای تصمیم مدیران تیم فوتبال ویستا توربین تهران بود که بعد از ناکامی‌شان با فرشاد پیوس، به‌سراغ اکبر میثاقیان بیایند تا یک مربی پا‌به‌سن‌گذاشته را استخدام کنند، اما شانس‌های صعودشان را افزایش دهند.


شروع محتاط در سال کرونایی

اکبر میثاقیان از ابتدای سال ۱۴۰۰ سرمربیگری ویستا را به‌عهده گرفت. او در وضعیتی به این تیم آمد که نماینده تهرانی با فرشاد پیوس به پایان همکاری مشترک رسیده بود و برای باقی‌ماندن در کورس صعود به لیگ دسته‌یک نیازمند یک سرمربی باتجربه بود. لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در ۲ گروه چهارده‌تیمی برگزار می‌شود که در پایان از هر گروه تیم‌های اول مستقیم لیگ یکی می‌شوند و تیم‌های دوم باهم بازی می‌کنند و برنده سومین تیم لیگ دسته‌یکی قلمداد می‌شود. ویستا توربین در گروه الف مسابقات بعد از شهرداری همدان و علم‌وادب تبریز در مکان سوم جدول است و هنوز از بخت‌های اصلی صعود به‌شمار می‌رود.
 
تیم همدانی با ۳۲ امتیاز از ۱۶ بازی صدرنشین است و علم‌وادب تبریز با ۲۹ امتیاز دوم است. شاگردان اکبر میثاقیان با ۲۵ امتیاز در مکان سوم جدول ایستادند. تیم میثاقیان بعد از نشستن سرمربی مشهدی روی نیمکتش ۳ بار در این مسابقات به میدان رفته که ۳ تساوی نتیجه تلاش آن‌ها بوده است. البته ۲ تساوی اکبر میثاقیان و تیمش برابر تیم‌های بالانشین جدول، مس نوین کرمان و علم‌وادب تبریز، بوده است. ویستا توربین در ۵ بازی آخرش در لیگ دسته ۲ یک پیروزی و ۴ تساوی را به‌نام خود ثبت کرده است.


اولین تجربه میثاقیان در لیگ دسته ۲

اکبر میثاقیان هم با تیم‌های لیگ برتری و هم در قالب تیم‌های لیگ دسته‌یک تاکنون نتایج مناسبی گرفته و ماجرای صعود و بقا‌های او هم در این ۲ لیگ رقم خورده است. سرمربی مشهدی تاکنون در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با مختصات پیچیده‌اش سرمربیگری نکرده و ویستا توربین چالش و تجربه‌ای متفاوت برای او به‌حساب می‌آید؛ تجربه‌ای که اگر با صعود این تیم به لیگ دسته‌یک همراه شود، می‌تواند رکوردی منحصربه‌فرد را برای او خلق کند. ۱۰ هفته از رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور باقی مانده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->