جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

فیفا غرامت به استراماچونی را تایید کرد

  • کد خبر: ۶۵۳۱۳
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
فیفا غرامت به استراماچونی را تایید کرد
فیفا بار دیگر با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال تاکید کرده پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو غرامت به این مربی قطعی است و باشگاه باید آن را پرداخت کند. با این حال ۱۰ روز زمان برای دفاع از این حکم نیز به باشگاه استقلال داده شده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بعد از شکایت استراماچونی از باشگاه استقلال، از سوی فیقا حکمی به دست مدیران باشگاه استقلال رسید که درآن تاکید شده بود باشگاه به دلیل نیمه کاره رها کردن قرارداد فی مابین با استراماچونی باید مبلغ یک میلیون و ۲۸۰ هزار یورو به این مربی غرامت پرداخت کند.


بعد از مدت‌ها دوباره از سوی فیفا نامه‌ای به باشگاه استقلال ارسال شد که تاکید به همان نامه قبلی داشت. درواقع فیفا اصل نامه محکومیت را برای باشگاه استقلال ارسال و تاکید کرده که این مبلغ باید پرداخت شود. با این حال به باشگاه استقلال ۱۰ روز زمان داده شده تا اگر دفاعیاتی دارد، ارسال کند تا شاید این مبلغ کاهش یابد.


از زمان ارسال نامه به باشگاه استقلال شمارش معکوس آغاز شده تا باشگاه به سرعت دفاعیاتش را به فیفا ارسال کند و این حکم را بکشند. مدیران باشگاه استقلال مدعی‌اند که مبلغ بدهی شان به استراماچونی حدود ۵۰۰ هزار یورو است و او با توجه به اسنادی که در اختیار باشگاه است، نمی‌تواند روی سال دوم ادعایی داشته باشد.


همچنین مدیران استقلال معتقدند با توجه به اینکه خودش هم در نیم فصل تیم را رها کرده باید مبلغی بسیار کمتر برای سال اول دریافت کند و به همین خاطر بخش حقوقی استقلال در صدد است تا با جمع‌آوری اسناد کافی در این خصوص پرونده را در دادگاه CAS به سمتی ببرد که به سود خودشان باشد.


اینکه مدیران باشگاه استقلال مدعی شده‌اند استراماچونی تیم را رها کرده و رفته از آن ادعا‌هایی است که هیچ یک از هواداران باشگاه استقلال هم نمی‌توانند آن را قبول کنند چه رسد به خود استراماچونی که ماه‌ها برای ماندن دراستقلال تلاش کرد و خواستار معوقات خود شد، اما سران باشگاه استقلال بدون توجه به درخواست‌های او کاری کردند که استراماچونی به ایتالیا بازگردد.


با این حال بهتر است میان باشگاه استقلال و وکیل استراماچونی مصالحه شود تا شاید قدری از این بدهی کاهش یابد. هرچند که بعید است استراماچونی به دلیل ناراحتی عمیقی که از نحوه رفتار مدیران باشگاه استقلال دارد، حاضر به چنین کاری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->