دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی باید به ۲۰ درصد برسد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اولین تصویر از شاسی بلند جدید مازراتی منتشر شد+ فیلم

  • کد خبر: ۶۵۳۴۵
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
اولین تصویر از شاسی بلند جدید مازراتی منتشر شد+ فیلم
مازراتی grecale هنگام انجام آزمایش برای اولین بار در خیابان مشاهده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مازراتی به دنبال جذب نگاه هاست و اکنون قصد دارد یک شاسی بلند خاص و جدید را روانه بازار کند که قرار است نام آن را Grecale بنامد. این طور که مشخص است این خودروی جدید بخشی از آرزو‌های خودروساز ایتالیایی برای راه اندازی ۱۰ مدل جدید تا سال ۲۰۲۳ است.

اگرچه Grecale به هیچ وجه به اندازه ابرخودروی جدید MC ۲۰ نیست، اما مطمئناً یک خودروی جذاب است و مخاطبان زیادی خواهد داشت. در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد مازراتی جدید منتشر نشده است، اما گمان می‌کنیم قطعات آن را از آلفارومئو استلوویو با اندازه مشابه قرض خواهند گرفت.

از آنجا که مازراتی هیچ گونه جزئیات قیمت گذاری را اعلام نکرده است، تنها می‌توان حدس زد که قیمت Grecale تقریباً مشابه استلویو و X ۳ باشد که حدود ۴۳ هزار دلار است. انتظار داریم که این خودرو جمع و جور حداقل یک نسخه با عملکرد بالا Trofeo را ارائه دهد، حتی می‌تواند V-۶ توئین توربو با قدرت ۵۰۵ اسب بخار را به ارمغان بیاورد که به رانندگی باورنکردنی آلفا رومئو Stelvio Quadrifoglio کمک می‌کند.

Grecale با یک موتور بنزینی و همچنین یک پیشرانه کاملاً برقی و هیبریدی در دسترس خواهد بود. اگرچه حدس و گمان در مورد دو گزینه اخیر دشوار است، اما معتقدیم مازراتی می‌تواند نسخه‌ای از چهار سیلندر خطی ۲.۰ لیتری توربوشارژ را دریافت کند که پایه Stelvio را تأمین می‌کند.

این خودرو از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و درایو عقب یا چهار چرخ می‌کند. کوچکترین مازراتی سعی در جلب رضایت افرادی دارد که از داشتن خودرو لوکس خود لذت می‌برند.

مازراتی رتبه بندی صرفه جویی در مصرف سوخت برای Grecale ۲۰۲۲ را اعلام نکرده است. با در دسترس بودن پیشرانه‌های تمام برقی و هیبریدی، این فرصت را خواهد داشت تا با گزینه‌هایی مانند مرسدس بنز EQC و ولوو XC ۶۰ پلاگین هیبریدی رقابت کند.

مازراتی به تولید خودرو‌های لوکس و کارآمد مشهور است، که این ویژگی‌ها در Grecale نیز وجود دارد. در مورد شکل ظاهری طراحی داخلی این خودرو عکس یا مطلبی منتشر نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->