چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها
سرخط خبرها

چرا رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌ها به این «تیم ملی» کمک نمی‌کند؟

  • کد خبر: ۶۵۳۴۹
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
چرا رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌ها به این «تیم ملی» کمک نمی‌کند؟
تیم ملی بسکتبال در المپیک توکیو با تیم‌های آمریکا، فرانسه و تیمی که از رقابت‌های انتخابی می‌آید همگروه است. قرار است تا دو هفته دیگر با دعوت از بازیکنان، اردوی تیم ملی تشکیل شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، با به پایان رسیدن مسابقات بسکتبال باشگاه‌ها و فاصله کوتاه باقی‌مانده تا المپیک، ترکیب احتمالی تیم ملی بسکتبال از بین ۱۵ – ۱۲ نفر مشخص است. تیم ملی با تمام موجودیت خود وارد این پیکار‌ها خواهد شد، چون فدراسیون بسکتبال، موضع خود را مبنی بر چگونگی حضور در بازی‌ها اعلام کرد و از قول رئیس این فدراسیون خواندیم در وهلۀ نخست به فکر صعود از دور مقدماتی است.
طبق این ادعا تیم ملی با همان نفرات که شاکله آن بین ۱۵ – ۱۰ سال پیش ساخته شده و در پایان سطح نتیجه‌گیری به این فدراسیون خورد، انتخاب می‌شود. این بازیکنان به جز حامدحدادی (چین)، بهنام یخچالی (آلمان) و آرون گرامی‌پور (در صورت دعوت از انگلیس)، در مسابقات باشگاه‌های ایران حضور داشتند.
مسابقات باشگاه‌ها برای بازیکنانی که سال‌هاست علاوه بر لیگ‌های داخلی و خارجی، در تورنمنت‌های ملی و بین‌المللی حضور یافتند، به عنوان استمرار در «تمرین، مسابقه و تمرین» برای حفظ آمادگی آنان تلقی می‌شود، اما از آنجاییکه سال‌هاست در بسکتبال نیروی پشتیبان بزرگ نداریم، بازیکنان شاخص در این بازی‌ها، کمتر جایگاه خود را در معرض خطر می‌بینند.
مسابقات امسال با چند بازیکن خارجی خوب، چالش مناسبی برای همین بازیکنان بشمار می‌رفت، اما در کلیت قضیه که بخواهد در تیم ملی تحول ایجاد کند یا بازیکنان با این نوع بازی‌ها در صحنه‌های بین‌المللی قدرتمند شوند، فکر خام و بیهوده‌ای است.
این تیم ملی بسکتبال که از سال‌ها پیش تا امروز تغییر زیادی نداشته، با بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی شکل بهتر و قدرتمندتری پیدا می‌کند؛ بنابراین به جای تبلیغات بی‌ثمر از مسابقاتی که بهترین‌های نیمه‌نهایی و فینال آن مرز ۳۰ سال را رد کردند و چند تا ستاره‌اش ۳۸ و ۳۹ ساله بودند، بهتر است برای حضور قدرتمندانه در المپیک فقط به فکر بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی برای تیم المپیکی‌مان باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->