نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

هیجان اورجینال در اروپا!| رئال مادرید و چلسی به هم رسیدند

  • کد خبر: ۶۵۳۸۶
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
هیجان اورجینال در اروپا!| رئال مادرید و چلسی به هم رسیدند
بعداز حواشی سوپرلیگ، امشب نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شروع خواهد شد و در نخستین دیدار رئال مادرید باید به مصاف چلسی برود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه «آلفردو دی استفانو» برگزار خواهد شد. این مسابقه که هفته گذشته تحت‌تأثیر جریان سوپرلیگ قرار گرفته بود، سرانجام با تأیید یوفا امشب برگزار خواهد شد. چلسی از سال ۲۰۱۴ به‌بعد نتوانسته بود در جمع ۴ تیم برتر چمپیونزلیگ حاضر باشد. آبی‌ها همچنین تیمی دارند که از بازیکنان جدید بسیار و تعدادی از بازیکنان آکادمی این تیم بهره می‌برد که هیچ‌کدام تجربه شرکت در این سطح از رقابت‌ها را ندارند.
 
درهمین‌حال، مادرید با مربیگری زین‌الدین زیدان ۳ بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است و بسیاری از این قهرمانان اروپا در تیم فعلی حاضر هستند. توخل معتقد است که تیمش توانایی رقابت با رئال‌مادرید را دارد، اما از شاگردانش می‌خواهد که از بازی برابر لوس بلانکوس در ۲ مسابقه رفت و برگشت، بیاموزند.


لیورپول حریف رئال زیدان نشد

زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال‌مادرید، پس‌از فرازونشیب زیادی که در ابتدای فصل داشت ابتدا توانست به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان برسد، و به قید قرعه لیورپول حریف آن‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی شد؛ بازی که تکرار فینال این رقابت‌ها در سال۲۰۱۸ بود و لیورپولی‌ها به‌دنبال جبران شکست و ازدست‌دادن جام چند سال گذشته بودند. سفیدپوشان مادریدی هم که در غیاب شمار زیاد بازیکنان خود به‌ویژه کاپیتان راموس با بحران کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه بودند، در مادرید و در بازی رفت، کار را یک‌سره کردند و با نتیجه ۳بر۱ از سد قرمزپوشان گذشت تا امید کلوپ و یاران به بازی برگشت در آنفیلد باشد. بازی درخشان کورتوا و سیو‌های این بازیکن در همان ابتدای کار، مانع از گشودن دروازه مادریدی‌ها شد و تا پایان این رقابت، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا رئال‌مادرید برای سی‌اُمین‌بار به نیمه‌نهایی برسد و حریف چلسی در این مرحله باشد.


توخل، کار بزرگش را کامل کرد

چلسی لندن که با امضای قرارداد با توماس توخل شوک مثبتی به تیمش وارد شده و حداکثر امتیازات را کسب کرده بود، پس‌از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف پورتوی پرتغالی می‌رفت که در این مرحله یوونتوس را حذف کرده بود. هر ۲ بازی رفت و برگشت ۲ تیم به‌دلیل محدودیت‌های کرونایی باید در ورزشگاه «سانچس پیسخوان» سویا برگزار می‌شد. بازی رفت که روی کاغذ پورتو میزبان بود، با پیروزی ۲بر۰ آبی‌پوشان لندنی خاتمه یافت تا کونسیسائو امیدوار به بازی برگشت باشد؛ بازی که در دقایق پایانی با گل تماشایی مهدی طارمی با یک گل به‌سود تیم پرتغال به پایان رسید، اما در مجموع تیم توماس توخل با نتیجه ۲بر۱ پیروز شد و برای هشتمین‌بار به نیمه‌نهایی رسید تا حریف رئال‌مادرید شود.


گل‌زنی، مشکل بزرگ شاگردان زیدان

مشکل عدم گل‌زنی در هفته‌های اخیر بازهم گریبان رئال‌مادرید و زین‌الدین زیدان را گرفته است. باوجود مشکلات مالی فراوان و نداشتن توانایی برای جذب بازیکنان جدید، شرایط برای رئال‌مادرید تا اینجای فصل بد نبوده است و این تیم هنوز فرصت کسب عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را پیش روی خود می‌بیند. البته باتوجه‌به تساوی دیشب مقابل بتیس، تکرار عنوان قهرمانی در لالیگا دشوار شده است و زین‌الدین زیدان باید در انتظار ناکامی اتلتیکومادرید و بارسلونا و امتیاز ازدست‌دادن این ۲ تیم باشد.
 
رئال‌مادرید امشب در دیداری دشوار و سرنوشت‌ساز در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی خواهد رفت و کارنامه هفته‌های اخیر این تیم باعث نگرانی زیدان شده است. درواقع رئال‌مادرید در ۴ دیدار اخیر خود برابر لیورپول، ختافه، کادیز و بتیس تنها در یک مسابقه موفق به گل‌زنی شده و در ۳ دیدار دیگر در این امر ناکام بوده است.
 
این کارنامه باعث شده در فاصله ۵ هفته مانده به پایان لالیگا، رئال‌مادرید شانس چندانی برای تکرار عنوان قهرمانی خود نداشته باشد. در ۳ سال اخیر و بعداز جدایی کریستیانو رونالدو، بار‌ها مشکل گل‌زنی شرایط را برای رئال‌مادرید دشوار ساخته است و باوجود درخشش کریم بنزما، این تیم بی‌شک به جذب یک مهاجم تراز اول دیگر در فصل تابستان نیاز دارد. از زمان حضور توماس توخل روی نیمکت چلسی، مشکلات خط‌دفاعی این تیم به طرز چشمگیری بهبود یافته است و به نظر می‌رسد کار رئال‌مادرید برای بازکردن دروازه چلسی در ۲ دیدار رفت و برگشت و صعود به فینال لیگ قهرمانان، آسان نخواهد بود.


پلیس هلندی داور بازی رئال و چلسی شد

دنی ماکلیه، داور سی‌وهشت‌ساله هلندی، قضاوت بازی حساس رئال‌مادرید و چلسی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را عهده‌دار خواهد بود. ماکلیه از سال ۲۰۱۱ وارد فهرست بین‌المللی یوفا شده است و ۱۶ مارس گذشته (۲۶ اسفند) دیدار برگشت رئال و آتالانتا از یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را نیز سوت زده بود. در آن بازی، رئال ۳ بر ۱ پیروز شد و به یک‌چهارم نهایی رسید. این داور که یک پلیس است، برای چلسی نیز ۲ بار قضاوت کرده و یکی از آن‌ها مربوط است به فصل ۱۸-۲۰۱۷ در دور گروهی برابر اتلتیکو که با تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافت. ماکلیه را «هسل استیگسترا» و «یان دی فریس» به‌عنوان کمک همراهی می‌کنند و «کوین بلوم» نیز داور وی‌ای‌آر خواهد بود.


زیدان: به سخت‌ترین بازی فصل رسیده‌ایم

زیدان که تیمش لالیگا را تقریباً از‌دست‌رفته می‌بیند، پیش‌از مسابقه با چلسی گفت: برای این بازی به‌خوبی آماده شده‌ایم. به‌جرئت می‌توانم بگویم مسابقه با چلسی سخت‌ترین بازی فصل است و برای حضور در آن باید با نهایت تمرکز وارد زمین شویم. سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها همچنین گفت: ما برای قهرمانی پای به این مسابقات گذاشته‌ایم و به چیزی غیر از آن راضی نیستیم، مطمئن باشید تمام تلاشمان را می‌کنیم تا جام قهرمانی را بالای سر ببریم.


توخل: رئال این روز‌ها روی دور خوبی است

سرمربی آلمانی چلسی درخصوص بازی حساس امشب تیمش گفت: زیدان رکورد فوق‌العاده‌ای دارد، به‌خصوص در چمپیونزلیگ، که او ۳ بار پشت‌سر‌هم قهرمان شده و کاری تقریباً غیرممکن است. ما در بالاترین سطح به نیمه‌نهایی رسیدیم و باید برابر رئال‌مادرید بازی کنیم. اوضاع نمی‌تواند از این سخت‌تر باشد. توخل ادامه داد: آن‌ها باتجربه‌ترین تیم در این رقابت‌ها هستند. آن‌ها با اعتماد‌به‌نفس و آگاهی کامل در این بازی‌ها شرکت می‌کنند. آن‌ها درحال‌حاضر روی دور خوبی هستند. ۱۶ بازی یا در همین حدود بدون شکست! مطمئن هستم که ما هم با اعتماد‌به‌نفس و باور درونی حقیقی به این مسابقه پا می‌گذاریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->