احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نحوه برگزاری امتحانات خرداد ۱۴۰۰؛ از ابتدایی تا دبیرستان + جزئیات

  • کد خبر: ۶۵۳۹۴
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
  • ۸۹
نحوه برگزاری امتحانات خرداد ۱۴۰۰؛ از ابتدایی تا دبیرستان + جزئیات
امتحانات دانش آموزان دبیرستانی‌ طبق زمانبندی وزارت آموزش و پرورش از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۴ خرداد به پایان می‌رسد و قرار است امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش شیوه نامه برگزاری امتحانات نوبت دوم دانش آموزان در پایه‌های تحصیلی مختلف منتشر شد، با این حال همچنان سوالاتی برای دانش آموزان وجود دارد و برخی نیز از برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا ابراز نگرانی می‌کنند.

ارزشیابی دانش آموزان دوره ابتدایی در قالب ارزشیابی کیفی -توصیفی و به صورت غیرحضوری انجام و نتایج باید حداکثر تا دهم خرداد ماه اعلام شود.

اما امتحانات دبیرستانی ها طبق زمانبندی وزارت آموزش و پرورش از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۴ خرداد به پایان می رسد و قرار است امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار شود.

 

اتمام سال تحصیلی ابتدایی‌ها، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

تعیین نمره اول تا ششمی ها چگونه است؟

ارزشیابی در دوره ابتدایی، کیفی - توصیفی است و معلمان بر اساس شواهد و مستنداتی که در فرایند یاددهی - یادگیری جمع‌آوری کرده اند و همچنین بر اساس ارزیابی‌های عملکردی که انجام می‌دهند، می‌توانند نتایج ارزشیابی دانش‌آموزان را ثبت کنند. 

با توجه به پایان سال تحصیلی در ۳۱ اردیبهشت، معلمان و مدیران مدارس فرصت دارند تا ۱۰ خرداد در دوره ابتدایی، نتایج نهایی را ثبت کنند.

حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام موارد فوق، در واکنش به برخی شایعات غیررسمی مبنی بر اینکه آموزش و پرورش از معلمان خواسته است که سخت نگیرند و همه را قبول کنند، می‌گوید: به هیچ‌وجه درست نیست. همواره تأکید داشتیم که همه استانداردها در خصوص آموزش و ارزشیابی رعایت شود، چون به نفع دانش‌آموزان است که هم در سال گذشته رعایت شد و هم امسال به همین شکل است.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این باره تاکید کرد که در ارزشیابی‌های غیرحضوری، اختیار را به شورای مدرسه داده‌ایم و می‌توانند از روش‌های مختلفی برای سنجش پیشرفت دانش آموزان استفاده کنند. معلم مهمترین عامل ارزشیابی است و مهم این است به ارزیابی دقیقی از وضعیت تحصیلی دانش آموزان خودش برسد.

 

نحوه برگزاری امتحانات راهنمایی‌ها و دبیرستانی‌ها

آغاز امتحانات از ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

امتحانات در دوره متوسطه به دو شیوه حضوری و غیرحضوری برگزار می شود. در بندهایی از دستورالعمل ابلاغی «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» که هفته گذشته منتشر شد آمده است: درشرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم باشد، ارزشیابی دانش آموزان مطابق آیین نامه های مربوط و مجوز ستاد کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد شد.

درشرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی فراهم نباشد، ارزشیابی دانش آموزان مدارس روزانه دوره‌های اول و دوم متوسطه به استثنای پایه نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می شود.

طبق برنامه زمانبندی، امتحانات از ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲۴ خرداد به اتمام می رسد. 

چرا در چنین شرایطی آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات «حضوری» نهمی‌ها و دوازدهمی‌ها تاکید می‌کند؟

 

احتمال تاخیر در برگزاری زمان امتحانات پایان سال دانش‌آموزان

وزیر آموزش و پرورش در آخرین اظهار نظر خود پیرامون برگزاری امتحانات و نگرانی‌هایی که در این زمینه به ویژه برای برگزاری حضوری امتحانات نهم و دوازدهم وجود دارد گفته است که «اصرار داریم که امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار شوند. این سوال مطرح شده است که "چرا در چنین شرایطی روی امتحانات حضوری تکیه می شود؟" ما به طور قطع بدون هماهنگی با ستاد ملی کرونا و رعایت ملاحظات، سفارشها و پروتکل‌های بهداشتی کاری انجام نخواهیم داد. این کار زمانی انجام می شود که با مسئولین بهداشت هماهنگ شده باشد و از این جهت نگرانی وجود ندارد».

وی تصریح کرده است که آموزش و پرورش این کار به خاطر خود دانش آموزان انجام می‌دهد، زیرا امتحانات این دو پایه امتحانات تاثیرگذاری است و در آینده شغلی و تحصیلی‌شان اثرگذار است و اگر غیرحضوری باشد احتمال تضعیف حقوق وجود دارد و نگرانی هایی پیرامون همسانی نمره‌دهی و سنجش تحصیلی دانش آموزان ایجاد می شود. باید امتحانات یکسانی برگزار و مطمئن باشیم حق هیچ دانش‌آموزی تضعیف نمی‌شود.

حاجی میرزایی تاکید کرد: اگر در زمان اعلام شده از سوی ستاد کرونا اجازه برگزاری امتحانات حضوری داده نشود، ممکن است امتحانات به تاخیر بیفتد اما مصر هستیم حضوری باشد.

 

بارم بندی و طراحی سوالات امتحان نهایی

اما درباره بارم بندی و طراحی سوالات امتحان نهایی، عباس سلطانیان، مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، گفته است که بارم بندی در وضعیت قرمز در همه جای کشور ملاک طراحی سوالات است. با توجه به اینکه امتحانات نهایی یک بار در  سال برای همه کشور برگزار می شود و وضعیت مناطق مختلف استانها با همدیگر متفاوت بوده است، به استناد نامه سازمان پژوهش برای مرکز سنجش آموزش وزارتخانه، ملاک طراحی سوالات، برنامه درسی و بارم بندی «وضعیت قرمز در شرایط همه گیری بیماری کرونا » است.

وی افزود: دانش آموزان می توانند بارم بندی و حذفیات کتاب درسی را از سایت مرکز سنجش و یا سازمان پژوهش ملاحظه کرده و با کسب آمادگی در امتحانات شرکت کنند.

روز گذشته، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش نیز در «شیوه نامه برگزاری امتحانات نهایی» که به استان ها ابلاغ کرد به همین موضوع اشاره و تصریح کرده است که سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم براساس برنامه درسی و بارم بندی وضعیت قرمز در شرایط همه­ گیری بیماری کرونا، طراحی می‌شوند، همچنین؛ برنامه درسی دوره دوم متوسطه در وضعیت قرمز، بارم بندی دروس و برنامه امتحانات در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به نشانیwww.aee.medu.ir قابل مشاهده است.

 

چند نکته تکمیلی درباره نحوه برگزاری امتحانات

بر اساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش که در ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ برای سال تحصیلی جاری و سال‌هایی که ممکن این شرایط وجود داشته باشد تحت عنوان شرایط ارائه خدمات آموزشی ویژه در صورت بیماری‌های همه‌گیری یا فراگیر به تصویب رسیده است، همه فعالیت‌هایی که در سال تحصیلی باید انجام شود از جمله چگونگی برگزاری امتحانات، مشخص شده است. 

خسرو ساکی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش بااشاره به مصوبه مذکور گفت: برای پایان سال تحصیلی، بر اساس همین مصوبه، بناست در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش‌آموزان در برخی مناطق وجود داشته باشد، امتحانات با اخذ مجوز از ستاد مدیریت کرونا در آن منطقه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

اما در ادامه مروری اجمالی بر اظهارات رئیس مرکز سنجش درباره روند برگزاری امتحانات خواهیم داشت:

- در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش‌آموزان میسر نباشد، امتحانات همه پایه‌های تحصیلی به استثنای پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت غیر حضوری خواهد بود.

- پایه‌های نهم و دوازدهم به دلیل تأثیری که در سرنوشت تحصیلی بعدی دانش‌آموزان دارد در هر شرایطی طبق این مصوبه حضوری است. در تمام مناطق آبی، زرد، نارنجی و قرمز کرونایی، امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری است.

- امتحانات سایر پایه‌ها در شرایط زرد، نارنجی و قرمز غیر حضوری است. در مناطق آبی کرونایی همه امتحانات حضوری است. البته شرایط امتحانات متناسب با نظر ستاد کرونا استان و شهرستان‌هاست و هر وضعیتی که در زمان امتحانات از سوی ستادهای مدیریت کرونای شهرستان‌ها اعلام شود، مبنای برگزاری امتحانات قرار می‌گیرد.

- در پایه نهم در شرایطی که وضعیت مناطق استان یکسان باشد، سؤالات به صورت استانی بر مبنای وضعیت قرمز و طی دستورالعملی که از سوی سازمان پژوهش درباره محتویات و حذفیات کتاب‌ها منتشر شده است، طرح شده و به صورت مدرسه‌ای اجرا می‌شود. منظور از مدرسه‌ این است که اگر مدرسه یک کلاس پایه نهم با ۳۰ دانش‌آموز دارد، برای آن ۳۰ دانش‌آموز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل رعایت فاصله اجتماعی، فاصله ۲ متری صندلی‌ها و تهویه مناسب، امتحان برگزار می‌شود.

- درباره دروس عملی رشته‌های هنرستانی؛ دروس شایستگی‌های فنی و استانداردهای مهارت شاخه کاردانش و فنی و حرفه‌ای و کارورزی، آموزش و ارزشیابی توأم با هم هستند و تا ۱۵ مرداد فرصت دارند که هر زمان ستاد کرونا اجازه دهد هم آموزش و هم ارزشیابی انجام می‌گیرد.

- امتحانات پایه دوازدهم الزاما حضوری برگزار می‌شود.  البته زمان ممکن است به تعویق بیفتد اما حضوری است و متناسب با نظر ستاد کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در حالی که استانداردها و شیوه نامه برگزاری امتحانات و ارزشیابی هایی نهایی ابلاغ و جزئیاتی از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است، همچنان اولیاء و دانش آموزان بسیاری به ویژه در پایه نهم خواستار برگزاری غیرحضوری امتحانات به علت وضعیت نامساعد کشور از حیث شیوع بیماری کرونا هستند.

موضوعی که در سال گذشته نیز به کرّات مطرح شده بود و به نظر می رسد وزارت آموزش و پرورش باید طی بیش از یک سال گذشته تمهیدات جدیدی برای برگزاری امتحانات می اندیشید تا ضمن انجام سنجشی با استانداردهای کیفی لازم و به دور از هرگونه تقلب و سوءاستفاده‌های احتمالی، متضمن حفظ سلامت دانش آموزان نیز باشد. 

در این میان پیشنهاداتی به آموزش و پرورش درباره امتحانات آخر سال می‌شود که از آن جمله می‌توان به توییت اخیر محمد مهدی زاهدی، نماینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که نوشته است «با توجه به شرایط فعلی ⁧‫ویروس کرونا‬⁩ و نگرانی به حق خانواده ها از سلامتی فرزندان، انتظار می رفت ⁧‫وزارت آموزش و پرورش‬⁩ در طول ۱۴ ماه گذشته نسبت به استقرار یک ⁧‫پلتفرم برگزاری آزمون استاندارد‬⁩ اقدام می نمود تا امکان برگزاری آزمون ها به صورت حضوری‬⁩ و ⁧‫غیر حضوری‬⁩ فراهم شود. فرصت هنور باقیست.»

منبع: ایسنا


اینجا بخوانید: نحوه ثبت نام دانش آموزان برای مهرماه ۱۴۰۰ مشخص شد + جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
مااااا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
2
4
سلام من بچم از سره راه نیاوردم بچه من کلاس نهم ما هم در شهر خرم‌آباد هستیم خرم آباد وضعیت شهر سیاه چرا اینا کار با بچه های مرد انجام میدید حالا بچه خودت میفرستی مدرس آقای وزیر بهداشت . نه هیچ وقت این کار نمی کنی من که بچم نمی فرستم به نظر من بقیه مادر ها هم همین کار کن
المیرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
2
6
بهتر است امتحانات غیر حضوری باشد تا حضوری چون اگر امتحانات پایه نهم و.. به صورت حضوری برگزار شود احتمال ۹۹درصدی موج جدید کرونا هست ما برای جلوگیری از ویروس کرونا به مدرسه نرفتیم و فاصله رو رعایت کردیم اما با امتحانات پایان سال هیچ به هیچ میشود .خیلی از خانواده ها اجازه حضور فرزند حد را در امتحانات نمیدهند
یک دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
3
10
آقای وزیر لطف کنید امتحانات ما نهمی ها وداوزدهمی هارو غیر حضوری کنید این کار شما اصلا عدالت نیست شما با جان ما دانش آموزان میخواهید بازی کنید متاسفم برای این عدالت
۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
3
8
خواهشا امتحانات نهم رو حضوری نگیرین چون تو این شرایط کرونای واقعا سخته خواهش نگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
3
7
چرا وقتیکه آموزش یکسال پایه نهم بصورت غیر حضوری بوده امتحانات این پایه باید حضوری باشد اونم در شرایط اکنون کرونایی؟
محسن پاکپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
3
6
امتحانات نهم نباید حضوری باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
3
8
امتحان باید غیر حضوری باشد واکسن بزنید بعد امتحان حضوری بگیرید
مهتاب احدی لیسانس حسابداری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
2
8
با سلام با توجه به شرایط موجود به نظر بنده اصلا درست نیست که امتحانات حضوری برگزار شود چون ممکنه در داخل مدرسه پروتکل های بهداشتی رعایت شود ولی دانش آموزان در بیرون از مدرسه 100 درصد پروتکل ها رو رعایت نخواهند کرد
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
1
11
سلام واقعا درست نیست این رفتار ما انلاین درس بخونیم کل سال و انلاین امتحان بدیم واقعا این تصمیمتون اشتباه خودتونو بزارید جای ما ما هیچی از درسا نفهمیدیم و سخته و امیدوارم امتحانات غیر حضوری باشه و اگه تصمیم شما بر حضوری بودنه به کل اشتباه هست و اینم بگه شرایط پارسال با امسال زمین تا اسمون فرق داره پارسال بیشتر سال رو حضوری خوندن امتحان حضوری دادن اما ما غیر حضوری خوندیم و باید غیر حضوری امتحان بدیم
قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
2
11
سلام،تو این شرایط کرونا،امتحانای نهم و دوازدهم غیرحضوری باشن خیلی بهتره،خب هرکس که آینده ش براش مهم باشه کوتاهی نمیکنه،این دلیلی نمیشه که جون همه به خطر بیفته اونم بخاطر انتخاب رشته...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
1
11
خواهش می کنم غیر حضوری کنید
Mousavu
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
2
7
سلام خدمت شما من دانش آموز پایه نهم در استان خراسان رضوی هستم
احمد اروجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
1
3
ممنون از دوستان عزیزی که غیر حضوری درس داده اند و خواستار برگزاری حضوری هستند واقعا کار درستی نیست اموزش غیر حضوری نسبت به حضوری یاد گیری مسیر نمیسازد که توقع ازمون حضوری را دارید مخصوصا پایه دوازدهم که پایه سرنوشت سازی است لطفا تجدید نظر بفرمایید
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
3
خواهشا غیر حضوری کنید .بخاطر اینده نمیتونیم جون خودمونو عزیزامونو تو خطر بندازیم. رسیدگی بشه لطفا لطفا لطفا
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
2
4
پارسال با امسال فرق می کنه پارسال کرونا انگلیسی افریقایی برزیلی هندی نبود بعدشم امسال وضعیت خیلی خرابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
4
جان مردم مهم تر از همع چیز است(بع جز نهمی ها و دوازدهمی ها)
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
3
سلام تو این شرایط وخیم کرونا تو کشور من بعنوان اولیا نمیتونم وضعیت سلامتی فرزندم رو بخاطر ندانم کاری یه سری افراد تو خطر بیندازم چطور آموزش و پرورش هنوز واکسن نیومده قبول میکنه که امتحانات پایه نهم و دوازدهم رو بصورت حضوری برگزار کنه واقعا متاسفم .
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
2
خواهش میکنم غیرحضوری کنید
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
2
توروخدا مجازی کنید
یکمم بفکر ما باشید ما کل سال و مجازی درس خوندیم ظلمه حضوری امتحان بگیرید هنوز فرهنگ مجازی درس خوندن جا نیافتاده مادر من دیابت داره و سیستم ایمنی بودنشون ضعیفه اگر کرونا بگیرن چی
واقعا یکم به فکر ما جوونا باشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
2
وقتی آموزش غیر حضوری بوده چرا باید امتحانات غیر حضوری باشه ودرضمن مگه شرایط وحشتناک کرونا رو نمیبینید . لطفا لطفا لطفا لطفا خواهش میکنم با جان بچه های مردم بازی نکنید
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
1
چرا جونمون براتون اهمیت نداره هر چقدرم رعایت کنیم تو رفت وآمد مبتلا میشیم ماام وخونواده داریم تو خونه هامون بار داریم داریم دیابتی داریم افراد مسن داریم سرطانی داریم واقعا بی انصافیه ک براتون مهم نباشه غیرممکن یک ماه رفت وآمد کنیم ومبتلا نشیم مردم و ب دردسر نندازین مردم و عذادار نکنین بیشتر ازاین
نامردی
Italy
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
2
اصلا هم هیچکس به فکر مانیست به فکر خودشونن من جونم را از سر راه نیاوردم که با 7 تا ازمون بمیرم #نه_به_امتحان_حضوری و اینکه اگه راهی هست که ما کرونا نگیریم چرا داخل کل کشور اجراش نمیکنید . ما امتحان حضوری نمیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
2
انقد افکار عقب مونده ای دارین و متوجه نمیشین که بچه ها نمیتونن جونشونو کف دستشونو بگیرن بیان سر یه جلسه ی امتحان
تو شرایطی که روزی ۲۵۰ نفر میمیرن
والدینی مثل من نباید اجازه بدن فرزندانشون برن سر جلسه ی امتحان
ناشنای
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
1
اگه یه نفر مریز بشه و خدایی نکرده بمیره آموزش پرورش خوبش میکنه یا زندش میکنه ترو خدا امتحانات نوبت دوم را غیر حضوری برگزار کنین
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
1
واقعا براتون متاسفم ک میخاین حضوری برگزار کنین همین و میتونم بگم
ارشیا بخشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
1
ببینید عقلتونو بزارید وسط مثلا فکر کنید میخواید به یک نفر اموزش شنا انلاین بدین بعد نباید انتظار داشته باشید که بیاد حضوری امتحانشو بده از هرچیزی باید همونقدر انتظار داشته باشید از حضوری باید حضوری انتظار داشته باشین و از انلاین هم انلاین
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
1
اقای وزیر اموزش پرورش
شما جان دانش اموزان براتون مهم نیست
چراکه از پایه اول تا پایه یازدهم به جز نهم و دوازدهم غیرحضوریه
این یعنی تبلیغ
یعنی نهم و دوازدهم جونشونو از سر راه اوردن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
1
آقا امتحانات را حضوری برگزار کنید ولی کنکورا به تعویق بندازین زشته بخدا یه ملت با این کنکور نابود میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
1
به هیچ وجه بچه هامون رو سر آزمون حضوری نمیفرستیم مگه بچه هامون از سر راه آمدن مثل اینه که بگیم به بچه هامون بگیم برین بمیرین
زهرا علی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
1
ازتون خواهش میکنیم امتحانات غیر حضوری باشه.واقعا ما بچمون و از سر راه نیاوردیم.‌من دلم داره میترکه از اینکه بچم بره بین این همه دانش آموز..بابا بخدا جون بچه هامون واسمون عزیزه...خواهش میکنم امتحانهای نهم و دوازدهم و غیر حضوری کنید
صدای دانش اموز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
2
سلام خدمت وزیر آموزش و پرورش
حضوری بودن امتحانات کاملا ناعادلانه و پر خطر است
چرا با جان تمام دانش اموزان نهمی و دوازدمی و اولیا هایشان بازی میکنید
ما تمام 9ماه رو غیرحضوری خونده ایم چرا باید حضوری امتحان بدیم
کاملا ناعادلانه هست
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
2
تورو به خدا قسم امتحانات رو غیرحضوری کنید ما دوازدهمیا چه گناهی کردیم مگه خون بقیه رنگین تره خووااهههششششش میکنم به جان ما رحم کنید ما چیزی تو سال تحصیلی با تدریس مجازی متوجه نشدیم امتحانات رو حضوری نننکنید خواهش میکنم ازتون
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
2
پارسال دو سوم درس ها حضوری داده شد و باید امتحان حضوری گرفته میشد ولی امسال کل سال غیر حضوری تدریس شده و باید غیر حضوری امتحان گرفته بشه پارسال وضعیت قرمز و موج کرونا در شهر ها وجود نداشت و شهر ها زرد بودند
ابوالفضل نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
3
سلام
یه خسته نباشید و خدا قوت به آقای وزیر بدهکار هستیم که باید ازش معذرت خواهی کنیم
آقای وزیر عزیز اصلا بحث جون و خطر و این چیزا وسط نیست خیلی از افرادی که میگن جون بچه های ما به خطر میوفته الکی
چون بچشون تا ساعت ۳ شب بیرونه با دوستاشون
ولی اعتراض ما مبنی بر اینکه ما حضوری درس نخوندیم که حضوری امتحان بدیم
در واقع بخوام حرفمو رک بزنم هیچی بلد نیستیم از درسا هیچی متوجه نمیشیم
لطفاً این مبحث رو هم داشته باشید
باز هم میگم خسته نباشید و خدا قوت
یا علی
zahra
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
1
ببخشیدا مگه حضوری خوندیم که حضوری بخوایم امتحان بدیم. تو کلاس حضوری دبیر 2صفه به زور تدریس میکنه ولی تو مجازی نصف فصلو یتو میخونیم میره،ما همون دانش اموزاییم فکر کردین مجتزی شده مام ماشین حسابیم سریع یاد بگیریم. واقعا متاسفم بابت امتحانات حضوری
دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
0
سلام
الان ما میگیم کلاس رفع اشکال میخایم، میگید کروناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
0
امتحاناتو غیر حضوری کنید شرش بکنید ینی چی بقیه غیر حضوری ماها حضوری ینی انقد بی وجدانید
محمد امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
0
اگر خدایی نکرده دانش اموزی کرونا بگیره و فوت کنه وزارت اموزش پرورش اون موقع پاسخگوی خانواده ها هست؟
نهمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
2
سلام
نهم های پارسال فقط ۳ ماه مجازی شدن یعنی ۸۰ درصد کتاب رو قبل از شیوع کرونا تدریس شده بود اما ما از ۱۵ شهریور کاملا مجازی درس خوندیم و خیلی از درس ها رو متوجه نشدیم عادلانه نیست که ما حضوری امتحان بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
1
1
اصلا درست نیست این کار شما چون خیلی خطر ناک است. چجوری واسه آنلاین درس خواندن مشکلی بوجود نمیاد برای امتحان گرفتن مشکل بوجود می آید. واقعا که..
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
1
0
با سلام به نظر بنده هم امتحانات پایه نهم و دوازدهم با توجه به تدریسی که انجام شده غیر حضوری باشه بهتره ولی اگه واقعا آموزش و پرورش میخواد اعیار بچه هارو برای ورود به دوره تحصیلی سال بعد بسنجه که حق به حق دار برسه سه تا از دروس مهم و کلیدی رو بصورت حضوری امتحان بگیرن که همون نشون دهنده روند تحصیلی بچه ها می باشد
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
1
0
سلام از طریق غیر حضوری درس خوندن بچه ها 50% درس رو نمیفهمند و اگه شما که میگید امتحان حضوری باشه و شرایط کرونا خطرناک باشه احتمال داره امتحانات به تعویق بیوفته بچه ها اون یه خورده درسی هم که بلد هستند فراموش میکنند و اینکه کیفیت امتحانات حضوری با توجه به نگرانی و استرس بچه ها بی کیفیت در میاد
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
1
4
آقای وزیر .خیلی ساده بگم ما امسال هیچی بلد نیستیم
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
2
3
لطفا انقدر چرت نگین برین درساتون رو بخونین.

بی خودی هی بهانه میارین جونمون در خطره. اگه بحث جونه که خب بی خود میکنین بقیه روزا میرین بیرون و مسافرت.تا موقع امتحانات میشه جونتون یهو در خطر میوفته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
1
5
ببخشید ولی ماهم ادمیم مهم مثله بقیه انسان ها هسیم ما که ربات نیستیم ماهم آدمیم و کرونا میگیریم ازتون خاهش میکنیم کا امتحانا و غیر حضوری برگزار کنید ما هم برای اومدن به مدرسه ترس داریم خیلی از اقوامشان رو بخاطره کرونا از دست دادیم
ممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
1
1
من دو تا سوال از وزیر دارم با احترام
اولین سوال بچه های پایهی نهم ودازدهم تو ریه شون آنتی ویروس دارن ؟ اگه دارن بگین که بدونیم
دوم اگه از این همه از دانش آموزان نهم ودوازدهم 10نفر فقط10نفر مبتلا به کرونا بشن چی میشه؟؟؟ همی دانش آموزان کرونامیگیرن وآمار بالا میره
همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
1
2
سلام
آیا همه کرونا میگیرن به جزع نهمی ها و دوازدهمی ها
#نه به امتحان حضوری
____
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
1
1
آیا درست است که دانش آموزان در این شرایط وحشتناک کرونا مخصوصا امسال که کرونای آنگلیسی و هندی در ایران مشاهده شده.دانش آموزان در مدرسه امتحان بدهند؟
سر جلسه ی امتحان پروتکل ها رعایت میشه ولی بچه ها که از مدرسه میرن بیرون چی؟
میدونید اگر دانش آموزی کرونا بگیره و یا خدایی نکرده جان خودرو از دست بده میدونید مسئولیت گردن شما میشه و خدا اصلا نمیبخشه.
شما میگید درخانه بمانید ولی از اون طرف امتحانات رو حضوری میکنید.تا بچه ها از خانه بیرون بیایند.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
2
1
واقعا براتون متاسفم این چه وضعشه ما حضوری درس نخوندیم که حضوری امتحان بدیم یکم درست فکر کنید و تصمیم بگیرید. شرایط خطرناک کرونا رو نمیبینید!؟ کیفیت ضعیف آموزش مجازی رو نمیبینید!؟ ما باید خودمون رو تو استرس و خطر کرونا بندازیم فقط برای هدایت تحصیلی یا انتخاب رشته
ایلار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
2
1
اسم این کار شما عدالت نیست جناب وزیر اول اینکه سلامتی ما مهمه دوم اینکه مگه ما حضوری خوندیم که حضوری امتحان بدیم
نهمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
2
2
من سر جلسه امتحان نمیرم این آدم ها به فکر خودشون هستن چطور بریم امتحان بدیم وقتی هیچی بلد نیستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
1
2
ماحضوری آموزش ندیدیم که بخوایم حضوری امتحان بدیم شماها چرا انقدر بی انصاف هستید وقتی ماهیچی یادنگرفتیم چطوری امتحان بدیم
نهمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
1
2
ما حضوری امتحان نمیدهیم
اصلا مگه حضوری یاد گرفتیم که حضوری امتحان بدیم؟
یکی مثل من که بیماری قلبی داره از وقتی کرونا اومده من حتی تا سر کوچه هم نرفتم اونوقت بیام امتحان حضوری بدم؟اگه کرونا گرفتم و فوت کردم جوابگو کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
2
مگه دوازدهمی ها واکسن زدن ؟مگه نهمی ها واکسن زدن؟ مگه حضوری درس خوندن؟ مگه آموزش ک بخش مهمیه حضوری بود؟ مگه ریه اونا ضد ویروس شده؟؟؟
‌..
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
1
غیر حضوری خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
1
خواهش می کنم غیر حضوری به فکر ما باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سلام آقای وزیر اگه قرار بود امتحانات این دو پایه حضوری بشه چرا از اول کلاسهای این دوپایه ها رو حضوری نکردید در ضمن ما تو اصفهان هستیم از قبل عید پول گرفتن کلاس تقویتی ولی الان به علت کرونا برگزار نمیکنن پس شما چطور انتظار دارید که امتحان حضوری بشه لطفا عادلانه تصمیم بگیرید چون این تصمیم به ضرر بچه ها از الان استرس گرفتن هرچی هم بلد بودن یادشون رفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
شمارابه جان عزیزانتون قسمتون میدیم‌ازازمونهای حضوری حذرکنید باجون بچا های مابازی نکنید مگه دوازدهما چه گناهی دارند که باید قربانی ندانم کاری واهمال کاری شمااهابشند اونوقت که دروس یخت تجربی رابابدبختی وبه صورت انلاین میخوندند کجابودید که حالاتز میدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
خدای محمد چقدر التماس کنیم به خدا نهم نمی توانند پروتکل بدچهداشتی را رعایت کنند به خصوص پسرها الان ۱۲۰دانش امر کرونا دارن منطقه دوازده تهران رحم کنید آقای حاج میرزایی فکر کن بچه ای خودت خواهش التماس دست میبوسیم به نهم رحم کن تا مادرها سکته نکردن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
چرا اصلا به حرف بچه ها گوش نمیدین
۹۰ درصد مخالف برگزارین به صورت حضوری
شما همچنان رو حرف خودتونین
میخوایین کشتار دسته جمعی راه بندازین؟
مادر ناراحت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
واقعا اقای وزیر جان دانش اموزان برایتان مهم است یا علم ودانش الان کرونای انگلیسی وهزار تا بیماری واگیر دارجدید به سرعت انتشار پیدا میکنید به والله اگه بچه ی من کرونا بیگیرع یا بچه های دیگر شنا مسعولیت این کار باید قبول کنید بسیاری از مادران بسیار ناراحت هستند ان از روش تدریس معلمان که یک فیلم میفرستادن اینم از شما واقعا که ...
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
حضوری مساوی خودکشی
...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
اگه فقط بین این همه دانش آموز فقط ۲ نفر کرونا بگیرن که جونشونو از دست بدن کی میسوزه معلومه برای شماها که مهم نیست حداقل تعویق بندازم و هرچه سریع تر هم جواب بدین برای چی دست به سر میکنید اه خودتون های میگین کرونا شوخی نداره بعد بچه های مردم رو میفرستین وسط کرونا تو یک ماه رفت و آمد مگه میشه کسی کرونا نگیره لطفا حداقل به حرف مردم توجه کنین مردم هم جزو مملکتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
وا اخه چرا باید کاردانش ها پایه دوازدهم حضوری باشه ترو خدا حضوری نکنید اگه کرونا بگیر چی اخه
Binam
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
ببخشید مگه کلاسا حضوری برگزار شد ک حالا حضوری ازما امتحان بگیرن؟دبیرا فقط با چندتا کلیپ و پی دی اف وعکس درسشو تموم میکنه همین غیرازاین میشه سالای بعد مثلا نهمیا کلاس دهم جبران کنن درسشونو چون رشتشون تعیین میشه دوازدهمیا هم مگه دانشگاه چیکار میکنن همش یاداوری دهم ویازدهم ودوازدهمه براشون ومطمئن باشید عدالت نیست این کارتون شما خودتون راضی هستین مامریض بشیم برای یه امتحان ☹️☹️
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سلام خدمت شما
به نظر من امتحانات میتونه یک دفعه برگزار نشه مثلا اول از یک کلاس ۳۰ نفری ۵ نفر برن امتحان بدن بقیه تو روز های دیگه اونایی که درسشون خوبتره اول برن امتحان بدن بقیه به نوبت
اینجوری هم پروتکل ها بهتر رعایت میشه هم دانش آموزانی که به هر دلیلی دیرتر یاد میگیرند برای خوندن وقت داشته باشن
الان مدرسه ما اینقدر کوچیکه نمیشه یهویی یک کلاس برن امتحان بدن اینطوری اصلا پروتکل ها هم رعایت نمیشه نیم متر هم نمیتونن فاصله بگیرن چه برسه به ۲ متر
هر چه تعداد کمتری برن اینجوری فاصله گذاری هم بیشتر میشه و حتی تا ۴ متر هم میتونن فاصله بگیرن
ضد عفونی هم به عهده مدارسه باید نظارت بشه هر مدرسه ای که رعایت نمیکنن باهاشون برخورد بشه
من با نظر دوستان هم موافقم
جونمون درست
اینکه حضوری درس نخوندیم هم درست
ولی خب الکی که نمیشه رفت پایه بالاتر
ما الان آشنا داریم لیسانس برق داره بلد نیس یدونه سیمو قطع کنه
ضررشو خودش و اطرافیان میبینن
دیگه خود دانین
قانون ده ده ده اگه باشه خیلی خوبه
ببینین اگه نریم حضوری بدیم ۱۰ روز بعد
۱۰ ماه بعد
۱۰ سال بعد چه اتفاقاتی میفته
خودتون تصمیم بگیرین
ان شاالله که همگی موفق باشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
ما شنبه امتحانات داخلی مون شروع میشه باید بریم؟ مدرسه امتحان داخلی هم بدیم اگه امتحانات نهایی رو به تعویق می اندازین هر چه زودتر اقدام کنید چون ما شنبه دیگه باید بریم؟ سر جلسه به خاطر جانمان هم که شده زودتر یه اقدامی بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
اقا مگه به ما حضوری درس دادن که بخوان حضوری امتحان بگیرن؟؟؟
#نه-به امتحان-حضوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
بعضی از دبیران هنوز درس میزارن که وقتی نمونده برا امتحان مجبوریم زود زود درس بدیم ایا با این شرایط مامیتوانیم حضوری امتحان بدیم غیر حضوری درس خواندیم همین غیر حضوری باید امتحان گرفته بشه کی مسئول هست جواب بده فرزاندانمون کرونا نگیرن
دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
باسلام عرض ادب جناب وزیر اموزش پرورش اگه کرونا نبود چرا انلاین درس خوندیم چرا باسرنوشت ما دوازدهمی ها بازی کردین الان هم کرونا هست وشدیدتر شده ماکه چیزی درشاد یاد نگرفتیم همون بلایی که درشاد به سرمون اوردین غیر حضوری درس خوندیم الان هم نه بحضوری امتحان واقعا اگر کرونا کم رنگ شده کلا بچه ها از ابتدایی تا دانشگاهی حضوری باشه صلاح نمیدونین پس نهمی ودوازدهمی هم باید غیر حضوری امتحان بده حتما ریه دواردهمی ونهمی پلمپ شده کرونا نمیگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
با سلام
من ی سوالی داشتم شما چه اسراری بر حضوری بودن پایه نهم و دوازدهم دارید مگر این دو پایه تدریس حضوری داشتند که بخواهند امتحان حضوری بدهند خب اگر هم قرار بود امتحان این دو پایه حضوری باشه پس چرا نگفتید که لاقل۳ ماه از سال را پایه نهم و دوازدهم حضوری به مدرسه بیایند تا ی چیزی بلد باشند لطفا تمامی امتحانات را غیرحضوری کنید چون اگر هم حضوری باشه کسی سرجلسه امتحان نمیاد
نه_به امتحان_حضوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
ما الان چند ماهی است که به دلیل شیوع روز افزون کرونا در خانه حبس هستیم چون در خانه بیمار خاص داریم.
الان انصاف نیست ما رو به زور به مدرسه بگشایید.
شما مطمئن باشید در محیط مدرسه وقتی دوستان همدیگر رو میبینند هرگز آنطور که شما فکرمیکنید فاصله را رعایت ن خواهند کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
به نظر من امتحان ها نباید حضوری برگذار بشه چون سلامتی مهمتر از یادگیری هست اگر سلامت دانش آموزان براتون مهمه امتحانات نهم رو غیر حضوری کنید اگر کسی کرونا بگیره که تو این اوضاع صد در صد عده ای کرونا میگیرن وزیر بهداشت و کسانی که برای حضوری بودن سخت گیری و تلاش میکنن باید جواب گو باشن هیچ کس راضی نیست و این عمر رو قبول نمی کنه اگه وزیر بهداشت لطف کنن امتحانات رو غیر حضوری کنید
دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
با عرض سلام به خدمت همه ی دانش آموز ها و مدیران و معلمان، خیلی ببخشید ما نهمی ها با شرایط خیلی سختی درس خوندیم و همین طور دوازدهمی ها یعنی کلا معلم تو یک روز یک فصل درس میداد به نظر شما ما می تونیم با این وضعیت امتحان حضوری بدیم؟ اگه یک دانش آموزی کرونا گرفت خود آموزش و پرورش باید جواب خانواده ها رو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
1
اگرم بچه های خودتان بود باز هم با این کرونا و وضعیت میفرستادیشان سر جلسه حضوری باز هم امتحانات را حضوری میکردین
میعاد
Germany
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
چرا ما هنرستانی ها بریم؟ چرا آخه اصلا نتونستیم عملی رو خوب تو مجازی یاد بگیریم شما نگران مدرک کا نباشید معلمامون به اندازه کافی سخت میگیرن و مدرک الکی هم به ما نمیدن من تئوری های درسای تخصصی مو خوب یاد نگرفتم دعا میکنم این استرسی که نزدیک به یه هفته ای من گرفتم گریبان خودتون بشه دوازدهمیا و نهمیا برن ما هنرستانیا دیگه چرا؟ خیلی خوب یاد گرفتیم عملیارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
1
1
فقط میتونم بگم براتون متاسفم که نظرات دانش اموزان براتون اهمیت نداره
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
2
0
حضوری باشه نامردیه
حتما دوازدهم حضوری باشه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
1
عااااالیه.
باید دوازدهم حضوری باشه.به این دلایل.اولا۸۰درصد جذب دانشجو در دانشگاه ها بدون کنکوره و بر اساس امتحانات نهایی.وقتی مجازی باشه همه با تقلب۲۰میشن.حالا کدوم یکی از این۸۰درصد باید تو کدوم رشته یا دانشگاه بره؟دوما۳۰درصد توی کنکور تاثیر داره.تازه شایدسال دیگه۶۰درصدبشه وحق دانش آموزای سال دیگه ضایع شه و... اگه مجازی بشه بعد از نتایج تازه اعتراضها شروع میشه که بی عدالتی رخ داده و چرا مجازی برگزار کردید
آرین
Germany
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
1
1
#
ما امتحان حضوری نمیدیم
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
1
0
سلام همه اعتراض دارن که غیر حضوری برن مدرسه
چرا باید اینکارو کرد من بهیچ عنوان اجازه ورود به ازمون حضوری رو ندارم
من پدرو مادرم نیزارن برم خودمم میترسم
وضعیت الیگودرز سیاه میفهمین
امیررضا رضائیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
من که هشتم هستم و غیر حضوری امتحان میدم خودم کلی استرس دارم چه برسه به اونایی که نهم و دوازدهمی هستن
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
ما حضوری یاد نگرفتیم که حضوری امتحان دهیم
#نه_به_امتحانات_حضوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
سلام آقای وزیر غیر حضوری قبول نمیکنین امتحان بدیم حداقل به تعویق بندازین
Melina
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
واقعا باید خجالت بکشید اگر بچه های اداره آموزش پرورش بود خودشون با پارتی بازی اجازه نمیدادن بچه هاشون برن حضوری امتحان بدن من نهمم و واقعا رشتم واسم مهمه چرا با بچه های مردم اینجوری میکنید
انشالله خدا از تک تکون نگذره جواب همتونو بده


ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
سلام واقعااا ظلم یک سال انلاین درس بدید بعد انتظار دارین بیایم و حضوری امتحان بدیم خواهش میکنم امتحانات نهم ها و دوازدهم رو انلاین برگزار کنید چون ما هیچی بلد نیستیم و فقط دوباره تجدید میشیم
میم .ه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
خیلی خوبه
یعنی چی همش تو خونه بمونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
من پایه یازدهم هستم شهر کرج و مدرسه اصرار بر این داره که دروس تخصصی باید حضوری آزمون بدیم مگه من جونم از سر راه آوردم که بخوام برای ی آزمون برم مدرسه. مدرسه ای که اصلا به نظافتش اهمیتی داده نمیشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
سلام
با توجه به حجم بالای کتاب های درسی متوسطه دوم و وجود مطالب بسیار زیاد در آن لازم است کتاب دو قسمت شود یک قسمت در نوبت اول و قسمت دوم در نوبت دوم ارزشیابی شود حفظ این همه مطالب و پاسخ دهی در امتحانات مبتنی بر حفظ مطالب چه فایده‌ای دارد که یک دانش آموز باید در امتحانات خرداد مجدداً کل کتاب را حفظ کند با تشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->