قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

لیگ قهرمانان برای نادری تمام شد| احتمال غیبت در بازی‌های لیگ برتر

  • کد خبر: ۶۵۴۴۸
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
لیگ قهرمانان برای نادری تمام شد| احتمال غیبت در بازی‌های لیگ برتر
محمد نادری که بازی با الاهلی عربستان را از دست داد به بازی با الشرطه هم نمی‌رسد. خبر بد‌تر اینکه ممکن است نادری در بازی‌های لیگ هم نتواند استقلال را همراهی کند. این بازیکن درست درروز‌های اوج گرفتار مصدومیت دوباره شده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، محمد نادری درجریان بازی استقلال مقابل الدوحیل دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک شد و نتوانست استقلال را در بازی با الاهلی عربستان همراهی کند.

این مصدومیت تا بازی با الشرطه نیز ادامه خواهد داشت و مدافع چپ آبی‌ها برای حضور دراین بازی هم با مشکلات بزرگی مواجه است.

نادری که درلیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی داشت و موفق شد در دو بازی آغازین گل‌های ارزشمندی برای استقلال به ثمر برساند ممکن است در بازگشت استقلال ازعربستان نیز نتواند تیمش را دربازی‌های لیگ برتر همراهی کند.

گرچه سازمان لیگ هنوز برنامه بازی‌های نماینده‌های فوتبال ایران را برای بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا اعلام نکرده اما از سازمان لیگ خبر می‌رسد به دلیل درپیش بودن بازی‌های تیم ملی فوتبال به سرعت تیم‌ها وارد فاز بازی خواهند شد تا در اندک زمانی که تا شروع دوباره اردوی تیم ملی باقی مانده، تیم‌ها بتوانند بربازی‌های خود درلیگ برتر و حتی جام حذفی بیفزایند.

به همین دلیل استقلال هم نباید دلخوش به تعطیلی بازی‌هایش بعد از حضور درلیگ قهرمانان آسیا باشد و فی الفور درلیگ شرکت داده خواهد شد.

آبی‌ها در شرایطی به لیگ برمی‌گردند که گفته می‌شود احتمالا نادری بازی‌های آغازی بعد از بازگشت را هم از دست خواهد داد.

حال اینکه نادری درچند بازی در ترکیب استقلال نباشد مشخص نیست اما مسئله ای‌ که موجب نگرانی شده این است که نادری با یک برخورد جزیی دچار چنین مصدومیتی شده و روشن نیست که چرا به سادگی با آسیب دیدگی جدی مواجه می‌شود ونمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

نادری در روزهای آغازین حضور دراستقلال نیز همین مصدومیت را داشت و به نظر می‌رسد باید فکری اساسی برای مصدومیت‌هایش کند تا بیشتر درخدمت استقلال باشد.

به هرحال در روزهایی که این بازیکن شرایط فنی مطلوب تری داشت و پیشرفت محسوسی کرده بود، غیبتش خبر خوبی برای استقلال نیست.

استقلال عمیقا به بازیکنان آماده نیاز دارد ونادری که ظاهرا عزمش را جزم کرده بود با بازی‌های درخشان بازی‌های ضعیف ابتدای فصل را جبران کند، حالا گرفتار مصدومیت شده و نمی‌تواند درخدمت استقلال باشد که این خبر خوبی برای مجیدی و همکارانش نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->