واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

دانلود موسیقی انیمیشن «روح» | برنده بهترین انیمیشن اسکار ۲۰۲۱

  • کد خبر: ۶۵۴۵۸
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
دانلود موسیقی انیمیشن «روح» | برنده بهترین انیمیشن اسکار ۲۰۲۱
انیمیشن «روح» Soul یکی از بهترین آثار سینمایی سال پیش بود که به جایزه اسکار بهترین انیمیشن هم دست یافت. بخش زیادی از موفقیت این انیمیشن به دلیل موسیقی متن شگفت‌انگیز آن است که جایزه بهترین موسیقی متن اسکار را هم به دست آورد.

شهرآرانیوز - انیمیشن «روح» Soul یکی از بهترین آثار سینمایی سال پیش بود که به جایزه اسکار بهترین انیمیشن هم دست یافت. بخش زیادی از موفقیت این انیمیشن به دلیل موسیقی متن شگفت‌انگیز آن است که جایزه بهترین موسیقی متن اسکار را هم به دست آورد. موسیقی متن این انیمیشن از جهتی برای ما ایرانی‌ها هم هیجان‌انگیز است؛ چون کیهان کلهر موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز و نوازندهٔ برجسته ایرانی هم مشاور ساخت موسیقی «روح» بوده است.

 

پیت داکتر، کارگردان انیمیشن Soul و مدیر ارشد خلاقیت Pixar، درباره این انیمیشن گفته است:


ما برای بیشتر فیلم‌های Pixar از موسیقی‌های کلاسیک و ارکستر‌های بزرگ هالیوودی استفاده می‌کردیم. [اما] در انیمیشن Soul چیز متفاوتی درباره داستانش وجود داشت و حس آن چیز متفاوتی می‌طلبید. موسیقی جاز خود به‌تن‌هایی یکی از کاراکتر‌های فیلم است.

 

 

 
دلیل اهمیت موسیقی متن «روح» از زبان عوامل انیمیشن
 

معرفی آهنگ‌سازان موسیقی متن انیمیشن

 

ترنت رزنور (Trent Reznor) و اتیکوس راس ( Atticus Ross)

 

Michael Trent Reznor موسیقی‌دان، خواننده، شاعر، تهیه‌کننده موسیقی و تنظیم‌کننده آمریکایی ا‌ست. او در سال ۱۹۶۵ در شهر New Castle ایالت Pennsylvania آمریکا چشم به جهان گشود. Reznor به عنوان خواننده و ترانه‌سرای اصلی گروه Nine Inch Nails (در سبک Industrial Rock) فعالیت می‌کند.

رزنور در سال ۱۹۸۸ گروه Nine Inch Nails را تشکیل داد و تا سال ۲۰۱۶ تنها عضو رسمی آن بود. Atticus Matthew Cowper Ross در این سال به عضویت رسمی این گروه درآمد. اولین آلبوم گروه به نام Pretty Hate Machine به موفقیت‌های زیادی دست یافت و مخاطبین و منتقدین از آن استقبال کردند. Reznor از آن زمان ۱۱ آلبوم دیگر تحت نام گروه Nine Inch Nails منتشر کرده است.

Ross و Reznor طی چند سال گذشته وظیفه ساحت موسیقی متن فیلم‌های David Fincher را برعهده داشتند (فیلم The Social Network (۲۰۱۰)، The Girl with the Dragon، Tattoo (۲۰۱۱)، Gone Girl (۲۰۱۴) و Mank (۲۰۲۰)) و برای موسیقی متن فیلم The Social Network موفق به کسب جایزه آکادمی برای بهترین موسیقی متن اوریجینال شدند. البته این تنها موفقیت این دو نفر نیست و کسب جایزه بهترین قطعه موسیقی برای رسانه تصویری مراسم گرمی (برای فیلم The Girl with the Dragon Tattoo) را هم در کارنامه خود دارند.

 

جان باتیسته (Jon Batiste)

 

Batiste یک موسیقی‌دان، رهبر گروه و شخصیت تلویزیونی آمریکایی‌ست. او در سال 1986 در شهر Metairie ایالت Louisiana آمریکا به دنیا آمد. خانواده او سال‌ها در زمینه موسیقی فعالیت داشتند و او از همان بچگی با موسیقی آشنا شد. باتیسته در ابتدا در گروه خانوادگی‌شان به نام Batiste Brothers Band نقش نوازنده درام را داشت اما بعدا به پیشنهاد مادرش کار با پیانو را آغار کرد.  باتیسته تاکنون با هنرمندان ژانرهای مختلف از جمله Stevie Wonder ،Prince ،Willie Nelson ،Lenny Kravitz و Ed Sheeran همکاری کرده و در بیش از 40 کشور اجرای زنده داشته است. (منبع: رسانه پی اس ارنا)

 

دانلود به صورت یک‌جا با کیفیت 320 - حجم: 149 مگابایت

 

دانلود موسیقی انیمیشن «روح» | برنده بهترین انیمیشن اسکار ۲۰۲۱

 

دانلود به صورت تکی

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->