نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رقابت منچسترسیتی و پاریسی‌ها در نیمه‌نهایی| پپ یا پوچ؟

  • کد خبر: ۶۵۵۱۸
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
رقابت منچسترسیتی و پاریسی‌ها در نیمه‌نهایی| پپ یا پوچ؟
پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی امشب برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به‌مصاف هم می‌روند و دوباره شاهد تقابل پوچتینو و پپ گواردیولا هستیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت‌۲۳:۳۰ امشب بین ۲ تیم منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دوپرنس برگزار خواهد شد. نکته جالب درباره این ۲ تیم در بحث مالکیت آن‌هاست، جایی‌که هر ۲ تیم در سال‌های اخیر با خرج‌کردن دلار‌های نفتی مالکان عرب خود، به‌دنبال رسیدن به قله فوتبال اروپا هستند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد امسال برای یکی از این ۲ تیم رقم خواهد خورد. ناصر‌الخلیفی و شیخ منصور بن‌زاید سال‌ها برای قهرمانی باشگاه‌های خود در سطح اول اروپا برنامه‌ریزی و هزینه کردند.
 
پس از پایان این مرحله، یکی از آن‌ها فقط یک گام تا تحقق آرزوی دیرینه خود فاصله خواهد داشت. پاری‌سن‌ژرمن در مجموع ۲ دیدار رفت‌و‌برگشت با بایرن‌مونیخ به تساوی ۳-۳ رسید، ولی در‌نهایت به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، جواز حضور در این مرحله را کسب کرد. برد ۳بر۱ روز شنبه در خانه متس برای پاریسی‌ها که در ۸ بازی رسمی اخیر خود در پارک‌دو‌پرنس فقط ۳ برد کسب کرده بودند، روحیه‌بخش بود. بازگشت احتمالی مارکینیوش بهترین خبری است که در آستانه این بازی حساس می‌شد به مائوریتسیو پوچتینو داد. انتظار می‌رود او تیمش را با چینش ۳-۳-۴ به زمین بفرستد و یولیان دراکسلر، مائورو ایکاردی و مویزه کین را برای ضربه‌زدن به حریف در نیمه دوم، روی نیمکت در اختیار داشته باشد.
 
منچسترسیتی پس از برد ۱بر۰ برابر تاتنهام در فینال لیگ کاپ، به‌عنوان یک قهرمان پا به این مسابقه می‌گذارد. تنها‌باخت خارج‌از‌خانه سیتیزن‌ها در ۲۲ سفر قبلی، به شکست ۱بر۰ هفته قبل برابر چلسی در ومبلی بر‌می‌گردد. حالا پس از ۲ برد خارج‌از‌خانه پیاپی، آن‌ها به‌دنبال رقم‌زدن شرایط آسان‌تری برای خود در بازی برگشت خواهند بود. بازگشت کوین دی‌بروین و سرخیو آگوئرو از مصدومیت، مترادف با این است که سیتیزن‌ها با تمام قوا به‌مصاف حریف خود خواهند رفت. احتمال می‌رود جان استونز که فینال لیگ کاپ را به‌دلیل محرومیت از دست داد، به‌جای آیمریک لاپورته به قلب خط دفاعی تیم پپ گواردیولا بر‌گردد.


پاری‌سن‌ژرمن، ناکام بزرگ

این ۲ تیم تابه‌حال تنها ۳ مرتبه رودرروی هم قرار گرفته‌اند که سهم سیتیزن‌ها یک برد بوده و ۲ مسابقه دیگر هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است تا بدین‌ترتیب نماینده فرانسوی‌ها ناکام بزرگ در تاریخچه بازی‌های ۲ تیم باشد. کوین دی‌بروین که این‌روز‌ها بازوبند کاپیتانی تیم گواردیولا را بر بازو می‌بندد، با ۲ گل زده، بهترین گل‌زن در بازی‌های مستقیم بوده است.


خبر خوش برای پاریس

منابع خبری در فرانسه از بازگشت امباپه، مهاجم بیست‌ودو‌ساله سن‌ژرمن به تمرینات خبر دادند. البته گل‌زن ملی‌پوش و درجه‌یک تیم پاریسی به‌صورت سبک تمریناتی را انجام داده است؛ اما هنوز مشخص نیست که بتواند شرایط حضور در مصاف با سیتیزن‌ها را کسب کند. این بازیکن ابتدای هفته جاری در بازی هفته سی‌و‌چهارم لوشامپیونه مقابل متز از ناحیه مچ پا آسیب دید و دقایقی قبل از اتمام بازی تعویض شد. مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی سن‌ژرمن، گفت که این مصدومیت به‌حدی نیست که مانع حضور ستاره اش در بازی با تیم انگلیسی شود.


پیش‌بینی فردیناند از قهرمان لیگ امسال

کاپیتان سابق منچستریونایتد پیش‌بینی کرد یکی از دو تیمی که تا‌به‌حال فاتح لیگ قهرمانان نشده‌اند، در فصل جاری قهرمان این رقابت‌ها خواهند شد. ریو فردیناند، مدافع انگلیسی سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، که اکنون به‌عنوان کارشناس فوتبال در شبکه‌های تلویزیونی فعالیت دارد، پاری‌سن‌ژرمن را دارای پتانسیل کسب مقام قهرمان فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا می‌داند. فردیناند در کانال تلویزیونی خود در یوتیوب گفت: من فکر می‌کنم که پاری‌سن‌ژرمن امسال فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.
 
این تیم با تجربه‌ای که از صعودش به فینال در فصل گذشته کسب کرد و به لطف ۲ مهاجم فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌داند که در پایان فصل چگونه باید بازی کند. بازیکنان این تیم اتحادشان را حفظ کرده‌اند. پوچتینو در سالی پرهیاهو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. من فکر نمی‌کنم که اگر آن‌ها در لوشامپیونه هم قهرمان نشوند، خیلی برایشان مهم باشد، چون اگر لیگ قهرمانان را ببرند، انگار بر همه غلبه کرده‌اند و واقعا هم همین است؛ البته نباید فراموش کنیم که پوچتینو از اواسط فصل هدایت این تیم را برعهده گرفته است. به نظرم اگر پار‌ی‌سن‌ژرمن امسال قهرمان اروپا شود، برایش در پاریس یک مجسمه خواهند ساخت.


گواردیولا: فقط نیمار و امباپه ستاره‌های PSG نیستند

پپ گواردیولا گفت: حالا ما برای دومین‌بار در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حاضر شده‌ایم. همیشه نیم‌نگاهی به این رقابت‌ها داشتیم، اما ما باید همه دیدار‌های پیش‌رو را جدی بگیریم؛ زیرا در‌غیر‌این‌صورت قادر به کسب موفقیت نخواهیم بود. ما در جام اتحادیه موفق به فتح عنوان قهرمانی شدیم و فاصله‌ای تا قهرمانی در لیگ برتر نیز نداریم. عملکرد ما در دیدار مقابل تاتنهام فوق‌العاده بود و حالا برای کسب یک پیروزی دیگر راهی پاریس می‌شویم.
 
پاری‌سن‌ژرمن به‌ویژه در امور دفاعی تیمی سازمان‌یافته است، اما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان تفاوتی ندارد حریف شما رئال‌مادرید، چلسی یا تیم دیگری باشد. باید شخصیت تیمی خود را برابر پاری‌سن‌ژرمن باز هم نشان دهیم و تلاش می‌کنیم قادر به انجام این کار در خانه حریف باشیم.
ستاره‌های پاریس نه‌تن‌ها نیمار، کیلیان امباپه و آنخل دی‌ماریا، بلکه بازیکنانی مانند مارکو وراتی و لئاندرو پارادس هستند که بازیکنان با‌کیفیتی محسوب می‌شوند. کنترل‌کردن پاری‌سن‌ژرمن برای تمام ۹۰‌دقیقه دشوار است، اما تلاش می‌کنیم موفق به انجام این کار بشویم.


پوچتینو: گواردیولا بهترین است

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی سن‌ژرمن، به تمجید از پپ گواردیولا، همتای منچستری‌اش پرداخت. او گفت: برای من گواردیولا بهترین است. واقعا او را تحسین می‌کنم. فکر می‌کنم نه فقط در منچسترسیتی بلکه قبل از آن در بارسلونا و بایرن‌مونیخ کار بزرگی کرد.
 
پپ، مربی بسیار عالی با کادر فنی فوق‌العاده‌ای است. پوچتینو ادامه داد: او یک مربی بسیار عالی است؛ کسی که همیشه به فکر اتخاذ تصمیم، استراتژی‌ها و برنامه‌های مختلف است. او بسیار باهوش است و در کنار کادر فنی خود سخت کار می‌کند. باشگاهی مثل منچسترسیتی همه چیز را در اختیارش می‌گذارد و او نیز با بیشترین اعتمادبه‌نفس تصمیم‌گیری می‌کند. باشگاه تمام ابزار‌ها را در اختیارش می‌گذارد و نتیجه‌اش موفقیت‌هایی می‌شود که کسب می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->