هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

حفر تونل به نقاط مختلف جهان با نرم افزار جدید گوگل؛ google floom + دانلود و آموزش

  • کد خبر: ۶۵۵۴۴
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
  • ۱۲
حفر تونل به نقاط مختلف جهان با نرم افزار جدید گوگل؛ google floom + دانلود و آموزش
ابزار واقعیت افزوده جدید گوگل رویای بسیاری از ما برای حفر یک تونل و سفر به نقطه ای دیگر از کره زمین را محقق کرده است..

به گزارش شهرآرانیوز؛ .. این ابزار فلوم «برای ورود و استفاده از این امکان بر روی (Floom) کلیک کنید» (با فیلتر شکن وارد شوید) نام دارد و یک وب سایت است که از طریق مرورگر یک دستگاه اندرویدی می توان به آن دسترسی داشت. این وب سایت برای ارائه خدمات خود از WebXR API استفاده می کند و به کاربران اجازه اکتشاف در کره زمین را می دهد.

ابزار فلوم از فناوری واقعیت افزوده استفاده می کند و تونلی مجازی را به سمتی دیگر از کره زمین در مرورگر اینترنت کروم باز می کند. کار با این ابزار بسیار ساده است و فقط باید تلفن همراه خود را به سمت کف زمین گرفته و سپس روی گزینه گردباد روی نمایشگر ضربه بزنید.

 

با این کار حفره ای به سمت دیگر جهان باز شده و تجربه سفر به آن سوی زمین را خواهید داشت. شما می توانید مکانی که در حفره نمایش داده می شود را باز کرده و با کمک اپلیکیشن گوگل ارث روی نمایشگر تلفن همراه خود نگاهی با جزئیات بیشتر به محیط اطراف بیندازید. همچنین، شما می توانید نحوه تعامل تونل با کره زمین را با تغییر زاویه تلفن همراه خود کنترل کنید.

 

وب سایت فلوم یکی از جدیدترین ابزارهای گوگل است که تجربه های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را خلق می کنند. وب سایت فلوم در حال حاضر در دستگاه های اندرویدی قابل استفاده است و برای استفاده از آن باید آخری نسخه مرورگر کروم را در دستگاه خود نصب کنید. فلوم برای دستگاه های iOS قابل استفاده نیست.

 

تعداد بازدید : 926

 

در کنار فلوم، گوگل به تازگی از سه ابزار WebXR دیگر به نام های Measure Up، Sodar و Picturescape نیز رونمایی کرده است.

 

ابزار Measure Up اجازه می دهد تا اندازه، محیط، و حجم هر چیزی که در اطراف شما قرار دارد را محاسبه کنید. شما باید یک شی را در یک محدوده مشخص انتخاب کرده و ابزار Measure Up بقیه کارها را انجام می‌دهد.

 

ابزار Sodar امکان بررسی حفظ فاصله شش فوتی (2 متر) در محیطی که حضور دارید را با استفاده از دوربین دستگاه اندرویدی و مرورگر وب فراهم می کند.

 

ابزار Picturescape نیز به کاربر اجازه می دهد تا گالری تصاویر خود را به یک گالری واقعیت افزوده تبدیل کند. در حال حاضر، این ابزار در دسترس نیست.

 

در ادامه روش استفاده از ابزار فلوم ارائه شده است.

 

ابتدا از یک دستگاه اندرویدی که از ARCore پشتیبانی می کند برای دسترسی به وب سایت رسمی فلوم از طریق مرورگر کروم استفاده کنید. پس از ورود به وب سایت روی Let's go! ضربه کنید.

 

ب

در مرحله بعد، روی دکمه Continue ضربه بزنید.

ب

ابزار فلوم از شما اجازه دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی فعلی دستگاه را پرسش می کند. روی دکمه Allow ضربه بزنید.

ب

در مرحله بعد، روی دکمه Explore! ضربه بزنید.

ب

ابزار فلوم از شما می خواهد که یک نقشه سه بعدی از محیط اطراف ایجاد کرده و موقعیت دوربین را ردیابی کند. روی دکمه Allow ضربه بزنید.

ب

از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید مرورگر کروم به شما اجازه دهد عکس و فیلم بگیرید؟، اگر قصد ندارید همواره این اجازه را بدهید، روی Only this time ضربه بزنید.

ب

برای تصمیم گیری در مورد موقعیت ایجاد حفره، دوربین باید به سمت کف زمین باشد و آن را به اطراف حرکت دهید تا موقعیت حفر را انتخاب کنید. زمانی که روی آیکون کره زمین ضربه بزنید...

ب

پس از تصمیم گیری درباره این که کجا بروید، روی گردباد ضربه بزنید.

ب

با ضربه زدن روی موقعیت مکانی در بالای نمایشگر...

ب

امکان باز کردن اپلیکیشن گوگل ارث وجود دارد. اگر روی OK ضربه بزنید، این اپلیکیشن باز خواهد شد و می توانید نگاهی دقیق‌تر به محل درون حفره داشته باشید.

ب

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زارع زادگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
مرغ کیلوچنده
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
به چه دردی میخوره برا بازی کردن بچه ها خوبه والا
جوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
1
1
به نظر میاد ابزاری جهت سرگرمی و کنجکاوی باشه اما چیزی که ما از این خارجیهای پدرسوخته دیدیم این قابلیت در کنار قابلیتهای گوشیهای موبایل وسیله ای هست جهت ساختن پایگاه داده از سایر ملتها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
چطوری نصب کنم
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
جذاب به نظر میاد
Darya
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
چطوری دانلود کنم نمیشه که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
نمیدونم
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
چه فیلتر شکنی؟ واسه من باز نشد با فیلترشکن
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
چطور میشه دانلودش کرد؟
Khodaparast
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
فقط برای بازی بچه ها خوبع
Aynaz
France
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
Good
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
نصبش نکردم ولی فکر نکنم جذاب باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->