آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

نحوه ثبت نام واکسن کرونا در ایران | اعلام نوبت تزریق از طریق پیامک

  • کد خبر: ۶۵۵۷۱
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
  • ۹
نحوه ثبت نام واکسن کرونا در ایران | اعلام نوبت تزریق از طریق پیامک
علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا جزئیات دریافت نوبت واکسن کرونا در کشور را تشریح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله، گفت: فاز دوم واکسیناسیون کرونا در ایران به اتمام رسیده‌است و از سه شنبه ۷ اردیبهشت فاز دوم واکسیناسیون با تزریق واکسن به سالمندان بالای ۸۰ سال  آغاز شده است.

وی درباره ثبت نام برای واکسیناسیون کرونا در فاز دوم و برخی اخبار مبنی بر مراجعه حضوری یا تلفنی افراد به مراکز بهداشتی بیان کرد: افزود: به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری افراد به مراکز بهداشتی و درمانی کشور برای ثبت نام واکسیناسیون فاز دوم نیست.
 

برای ثبت‌نام واکسن مراجعه حضوری نیاز نیست

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: باید توجه داشت در اغلب شهر‌ها و روستا‌های کشور مردم پرونده الکترونیک سلامت دارند و نیازی به مراجعه حضوری نیست؛ همچنین زمانی که نوبت واکسیناسیون افراد برسد، از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع داده می‌شود.
 

راه اندازی سامانه تلفنی برای ثبت نام واکسیناسیون سالمندان

رییسی اظهار کرد: برخی افراد تاکنون مراجعه‌ای به مراکز بهداشتی نداشته‌اند و پرونده الکترونیک سلامت ندارند که اغلب این افراد در کلانشهر‌ها هستند، به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور اعلام کرده‌ایم تا از ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ شماره تلفنی را اعلام کنند تا افراد در فاز دوم واکسیناسیون و در مرحله نخست سالمندان بالای ۸۰ سال به بالا با این شماره تماس بگیرند و اطلاعات این گروه از افراد در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت شود.
 

سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: سامانه رسمی واکسیناسیون کرونا در ایران در روز چهارشنبه رونمایی می‌شود و جزییات آن را اعلام می‌کنیم. سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران که همان سامانه وزارت بهداشت به نشانی Salamat.gov.ir است، از هفته آینده آغاز به کار می‌کند و افراد می‌توانند اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: سامانه واکسیناسیون کرونا پس از ثبت نام اولویت بندی افراد را مشخص می‌کند و پس از ثبت نام، اطلاعات درج شده صحت سنجی می‌شود و بر اساس اولویت‌بندی صورت گرفته نوبت واکسیناسیون به افراد به صورت پیامکی اطلاع داده می‌شود.
 

عوارض تزریق واکسن در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت میشود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به ظرفیت دیگر سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران، گفت: همچنین این سامانه به این منظور رصد و پایش عوارض واکسیناسیون نیز راه اندازی شده است تا افراد پس از تزریق واکسن، عوارض مشاهده‌شده را در سامانه واکسیناسیون اعلام کنند و به این صورت ما عوارض را هم در ایران رصد و پایش خواهیم کرد.
 

واکسیناسیون کرونا در شبکه بهداشت رایگان است

رییسی بیان کرد: واکسیناسیون فاز دو نیز مانند سایر اولویت‌بندی‌ها در شبکه بهداشتی کشور به صورت رایگان انجام می‌شود و نیاز به پرداخت وجه هنگام ثبت نام و تزریق واکسن نیست.
 
منبع: YJC

اینجا ببینید:
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
اعظم ناجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
درخواست واکسن کرونا
بزرگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
برای ثبت نام واکسن کرونا داخل سایت وزارت بهداشت چنین گزینه ای نداره میشه راهنمایی کنید
MASOUD GIVEHCHI
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
در سایت برای ثبت نام چنین گزینه ای نیست راهنمایی کنید برای افراد ۸۰ سال
فاطمه ميرهادي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
براي واكسيناسيون افراد قطع نخاعي كجا بايد ثبت نام كرد به مركز بهزيستي تهران پيچ شميران تماس گرفتم مطلع نبودند.
ممنون
مسعود صابری ابکوهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
0
با سلام فرزند من دختر و معلول جسمی و ذهنی شدید است که 35 سال عمر دارد برای تزریق واکسن کرونا معلولین تحت پوشش بهزیستی به کجا باید مراجعه کنم با تشکر
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
ما 5 روز است که برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کرده ایم ولی هنوز پیامکی نیامده است . علتش چیست ؟
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
من گزینه درخواست واکسنرومیخوام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
مادرم دز اول را ۲۲تیر زده نوبت بعدی ۲۲مرداد بود امروز ۳۰مرداد هست هنوز پیامک نیامده چکار کنیم بدون پیامک میگن نیایید در ضمن توانایی نداره تو صف بایسته لطفاً کمک کنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
سلام برای واکسن ثبت نام کرده ام اما حواب میگویند منتظر اطلاع رسانی بعدی ما باشید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->