حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آغاز لیگ واقعی فوتسال بانوان| ۴ مدعی در مشهد

  • کد خبر: ۶۵۶۲۷
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
آغاز لیگ واقعی فوتسال بانوان| ۴ مدعی در مشهد
از فردا رقابت ۴ مدعی قهرمانی در لیگ برتر با میزبانی مشهدی‌ها شروع می‌شود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ سوت آغاز مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال روز جمعه از سالن شهید بهشتی مشهد شنیده خواهد شد، جایی که داور بین‌المللی فوتسال قرار است رقابت حساس ۲ تیم مدعی قهرمانی، یعنی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی و سایپای مشهد را قضاوت کند. به‌گفته ستاره مشهدی فوتسال ایران، «لیگ واقعی» از اینجا آغاز خواهد شد. دیدار‌ها بعد از افطار و از ساعت ۲۱:۳۰ به‌صورت هم‌زمان پیگیری خواهد شد، اما همچنان به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌ها، تماشاچیان اجازه حضور در سالن را ندارند.


آغاز مرحله جذاب

لیگ برتر فوتسال امسال به جای جذاب خود رسیده است؛ در ۱۴ هفته‌ای که از مرحله مقدماتی گذشت، انصراف‌ها و لغوشدن بازی‌ها و تفاوت زیاد تیم‌های بالا و پایین جدول شاخص کیفیت و جذابیت را از بازی‌های لیگ گرفته بود. دیدار‌ها بیشتر یک‌طرفه بودند یا برگزار نمی‌شدند. برخی تیم‌ها نیز مانند قهرمان فصل گذشته، همه را غافل‌گیر کردند و دیگر خبری از آن انگیزه و جسارت قهرمانی نبود. اما حالا با شناخته‌شدن ۴ تیم برتر لیگ که همگی عطش قهرمانی دارند، ۶ هفته مهیج پیش روی فوتسال‌دوستان است.


شباهت ۲ رقیب اصلی

بدون فوت وقت و استراحت، بعد از پایان دور گروهی بلافاصله مرحله نهایی از این هفته آغاز می‌شود. در روز ۱۰ اردیبهشت ۲ دیدار برگزار می‌شود؛ یک بازی در شرق و یک بازی در جنوب. مشهدی‌ها در دور رفت ۲ میزبانی و یک بازی خارج از خانه دارند و در دور برگشت کار برای آن‌ها کمی سخت‌تر است، زیرا فقط در یک بازی میزبان خواهند بود.

هیئت فوتبال خراسان‌رضوی با ۳۳ امتیاز به‌عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله نهایی صعود کرد و سایپا نیز با همین امتیاز تیم نخست گروه اول بود. هر ۲ تیم ۱۱ پیروزی و یک شکست را در کارنامه دارند و هردو تجربه چند بازی لغوشده را در مرحله نخست پشت سر گذاشته‌اند و تقریبا تفاضل گل مشابهی دارند. مشهدی‌ها ۷۹ گل زده و ۱۶ گل دریافت کرده‌اند، اما سایپا ۶۹ گل زده و در مقابل ۸ گل خورده است که از نظر آمار شبیه‌ترین تیم‌ها به یکدیگر هستند.
 
سرمربیان ۲ تیم نیز به یکدیگر نزدیک‌اند؛ فاطمه شریف مربی مشهدی تیم‌ملی بزرگ‌سالان است که شهناز یاری او را به‌عنوان کمک خود در تیم‌ملی انتخاب کرده است. ۲ سال پیش نیز یاری با تیم نامی‌نو توانست قهرمان لیگ شود؛ جایی که فاطمه شریف کاپیتان تیمش بود و جام قهرمانی را بالای سر برد. قطعا هر ۲ مربی با دیدگاه‌های یکدیگر آشنایی دارند و باید دید شاگرد می‌تواند مچ معلم خود را بخواباند یا خیر.


به‌دنبال پیروزی در فینال اول

فاطمه شریف، سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی، درباره اولین بازی مرحله نهایی می‌گوید: در لیگ امسال اولین هدف ما صعود از گروه سختمان بود که خداراشکر با بیشترین گل زده و صدرنشینی به این هدف رسیدیم. حالا همه آماده مرحله نهایی هستیم. خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و سعی می‌کنیم از همه توانمان برای کسب امتیاز استفاده کنیم. او تأکید کرد: هر ۴ تیم حاضر در این مرحله مدعی‌اند و نمی‌شود گفت چه کسی شانس بیشتری دارد، اما هرکسی کم‌اشتباه‌تر ظاهر شود و از تجارب دور قبلی استفاده کند، قطعا پیروز خواهد بود.
فاطمه ارژنگی، ستاره مشهدی، نیز معتقد است: لیگ واقعی الان شروع شده است و تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد موفق می‌شود. همه یکدلیم تا باقدرت در زمین مقابل حریفان ظاهر شویم. ۶ فینال داریم و امیدوارم فینال اول را در مشهد ببریم.


در انتظار دیدار پایاپای

اما سایپایی‌ها می‌گویند چندان وضعیت خوبی در این چند هفته نداشته‌اند. شهناز یاری، سرمربی تیم، از درگیری ۵ بازیکنش با ویروس خبر می‌دهد و می‌گوید: در ۲ هفته گذشته به‌دلیل آزمایش مثبت کرونا، ۵ بازیکنمان را در هفته‌های پایانی دور نخست همراه نداشتیم. از روز یکشنبه این هفته موفق شدیم همه بچه‌های تیم را دور هم جمع کنیم و تمریناتمان از سر گرفته شد. خوشبختانه آسیب‌دیده و محروم نداریم و آماده دیدار با نماینده مشهد هستیم.

فرزانه توسلی، چهره شناخته‌شده تیم سایپا، نیز می‌گوید: آماده صف‌آرایی با اولین حریف هستیم. حساس‌ترین بازی‌های لیگ از این هفته شروع می‌شود و تک‌تک بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. مشهد از شانس‌های قهرمانی و تیم خیلی خوبی است، به همین دلیل هفته سختی پیش رو داریم و احتمال می‌رود بازی پایاپای باشد.


رقابت مدعیان کفش طلا

در بین گل‌زنان برتر لیگ، تیم مشهد ۳ بازیکن در ۱۰ رده نخست دارد؛ سارا شیربیگی با ۲۰ گل زده صدرنشین است، فاطمه ارژنگی با ۱۵ گل در رده هفتم قرار دارد و فاطمه حسینی نیز ۱۱ گل زده و دهم جدول است. دراین‌بین، نسترن مقیمی از تیم نارنجی‌پوش سایپا در رده دوم قرار دارد. مقیمی ۱۸ گل زده و در تعقیب شیربیگی است. باید دید این ۲ چهره مطرح فردا کدام یک موفق می‌شوند برای تیمشان گل‌زنی کنند. البته این‌هفته می‌توانیم چشم‌انتظار گل‌زنی خانم لژیونر نیز باشیم؛ نسیمه غلامی از لیگ کویت برگشته و قرار است مثلث خطرناک تیم مشهد را تکمیل کند. روی گل‌زنی ارژنگی نیز حساب ویژه‌ای در ۶ فینال باز کرده‌ایم تا سرانجام تیم شهرش به جام قهرمانی دست یابد.


شهرآورد جنوبی‌ها در اهواز

اما در بازی دیگر روز جمعه ۲ تیم جنوبی لیگ، یعنی ملی حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان، باید در اهواز به‌مصاف هم بروند. هر ۲ تیم به‌عنوان تیم‌های دوم از گروه خود صعود کرده‌اند، اما حفاری ۳۳ امتیاز دارد و پالایش نفت آبادان ۲۸ امتیاز. ملی حفاری ۱۱ پیروزی و یک شکست دارد، اما آبادانی‌ها ۲ شکست و یک تساوی و ۹ پیروزی در کارنامه دارند. نفت آبادان هفته پیش باید به مشهد می‌آمد تا برابر تیم خراسان به میدان می‌رفت، اما از این رقابت انصراف داد و ۳ بر ۰ باخت فنی خورد. باید دید کدام یک پیروز شهرآورد جنوبی‌ها می‌شود. هیئت خراسان‌رضوی نیز هفته آینده باید راهی اهواز شود تا برابر حفاری بازی کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->