نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

برنامه رقابت‌های استقلال بعد از لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۶۵۶۷۰
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
برنامه رقابت‌های استقلال بعد از لیگ قهرمانان آسیا
استقلال بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا حدفاصل ۱۷ اردیبهشت ماه تا چهارم خردادماه، چهار بازی انجام خواهد داد. برنامه استقلال بعد از لیگ قهرمانان آسیا فشرده نیست.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، آخرین بازی استقلال درلیگ قهرمانان آسیا جمعه دهم اردیبهشت ماه در شهر جده عربستان مقابل الشرطه عراق برگزار خواهد شد و کاروان استقلال بلافاصله بعد از این بازی به ایران باز می‌گردد.


البته گفته می‌شود استقلالی‌ها قرار است با موافقیت مسئولان سعودی به مکه مکرمه مشرف شوند که اگر برنامه زیارت نیز درنظر گرفته شود، زمان بازگشت استقلال قدری طولانی ترخواهد شد. با این حال استقلال در هرزمانی به ایران بازگردد باید در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه رخ دررخ ذوب آهن قرار بگیرد. این بازی از هفته بیست و دوم برگزار می‌شود. ۲۲ اردیبهشت نیز باید رخ دررخ رقیب سنتی‌اش قرار بگیرد و دربی را برگزار کند.

 

یک هفته بعد از آن نیز استقلال بازی عقب افتاده خود با صنعت نفت آبادان را برگزار می‌کند. این بازی برای تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه برنامه ریزی شده است. یک بازی دیگر نیز تا تعطیلی دوباره لیگ بیستم به جهت حضور تیم ملی دربازی‌های انتخابی جام جهانی نیز پیش روی آبی‌ها خواهد بود که استقلال درچهارم خرداد ماه باید درتهران با شهرخودرو بازی کند. برنامه بازی‌های استقلال تا چهارم خردادماه نشان می‌دهد هیچ فشردگی محسوسی پیش روی آبی‌ها وجود ندارد وفرهاد مجیدی می‌توند به راحتی در راستای بهبود شرایط استقلال درجدول برنامه ریزی خود را داشته باشد.

برنامه مسابقات استقلال

معوقه از هفته بیستم
جمعه ۳۱ اردیبهشت
صنعت نفت آبادان- استقلال - ساعت ۱۹:۴۵ - ورزشگاه تختی آبادان
سه شنبه ۴ خرداد
فولاد خوزستان -تراکتور تبریز- ساعت ۲۰:۳۵- ورزشگاه شهدای فولاد
معوقه از هفته بیست و یکم
جمعه ۳۱ اردیبهشت
سایپا - فولاد خوزستان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهید دستگردی تهران
سه شنبه ۴ خرداد
استقلال - شهرخودرو - ساعت ۱۹:۳۵- ورزشگاه آزادی تهران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->