نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

نگهداری: افرا مشکلی برای تسویه ندارد|عده‌ای چرا الان یاد نبش قبر افتاده اند؟

  • کد خبر: ۶۵۶۹۶
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
  • ۱
نگهداری: افرا مشکلی برای تسویه ندارد|عده‌ای چرا الان یاد نبش قبر افتاده اند؟
حسن نگهداری معتقد است مسئولان تیم افرا خلیج فارس مشکلی برای تسویه حساب با بازیکنان و عوامل این تیم ندارند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز،حسن نگهداری سرمربی سابق تیم بسکتبال افرا خلیج فارس در پاسخ به صحبت‌های احسان امیری که در شهرآرانیوز مطرح کرده بود، گفت: مسئولان افرا در دفترشان حی و حاضر هستند و هر کسی هم که حق و حقوقی دارد می‌تواند با مراجعه به آنجا دنبال مطالبات خود باشد. من دفعه قبل هم گفتم الان هم باز تکرار می‌کنم اگر به کمک و حضور من هم نیازی باشد حتما حاضر خواهم شد. مطمئن باشید اگر با من تماس بگیرند هر کمکی که بتوانم انجام می‌دهم.
او در ادامه گفت:وحید دلیرزهان هم خدا را شکر تسویه کرده و به من گفتند که در تاریخ سوم دی ماه با این بازیکن هم تسویه شده است. اگر با وحید دیر تسویه کردند به خاطر این بود که خودش مراجعه نکرده بود. هر فرد دیگری هم طلب دارد می‌تواند به حق و حقوقش برسد. من ۸ سال پیش سرمربی این تیم بودم و نمی‌دانم چرا یک عده الان یادشان افتاده نبش قبر کنند. قصد برخی تخریب من است، اما من برای آن‌ها هم هر کاری بتوانم انجام می‌دهم.
نگهداری درباره وضعیت تیم آینده سازان هم گفت: ما فصل پیش فقط قصد داشتیم با حضور در لیگ برتر خودمان را محک بزنیم، اما خدارا شکر برای فصل آینده شرایط مان بهتر است. هم مجموعه خودمان را افتتاح کردیم و هم اینکه با اسپانسر‌ها وارد مذاکره شده ایم و انشاالله با تیم قوی‌تر راهی لیگ می‌شویم.
او در پایان گفت: کمتر کسی حاضر است در این بسکتبال از جیبش خارج کند، اما ما چند سالی است که داریم این کار را انجام می‌دهیم و حالا زمان برداشت است. من همیشه سعی کردم به بسکتبال کمک کنم و تا آنجایی که توانستم اسپانسر به این رشته تزریق کرده ام. باز هم تلاش خواهم کرد و فقط به دنبال منفعت خودم نیستم بلکه برای من بسکتبال اهمیت دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان امیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
با سپاس از انتشارر پاسخ بنده، اگر تصفيه مى كنند پس بدهى است و نبش قبر نيست...
حتما به دفتر افرا مراجعه می کنم و اطلاع می دهم
ایشان بعد از 8 سال مصاحبه خلاف واقع داشتند که پاسخ دادم.
سپاس از خبرگزاری شهرآرانیوز
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->