نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

ساعت بازی استقلال و الشرطه| شرط صعود استقلال، پیروزی مقابل عراقی‌ها

  • کد خبر: ۶۵۷۳۶
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
  • ۵
ساعت بازی استقلال و الشرطه| شرط صعود استقلال، پیروزی مقابل عراقی‌ها
استقلال تنها در صورتی به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند که امشب از سد الشرطه عراق بگذرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلال باید در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب از ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف الشرطه عراق برود. شاگردان فرهاد مجیدی برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها باید امشب برنده باشند و هر نتیجه‌ای جز پیروزی استقلال باعث حذف زودهنگام این تیم می‌شود.

دیگر دیدار این گروه، از ساعت ۰۰:۴۵ بین تیم‌های الدحیل و الاهلی عربستان برگزار خواهدشد. برگزاری دیدار استقلال پیش از دیدار این دو تیم نیز از جمله مواردی است که مطمئنا به سود آبی‌ها نیست، اما به دلیل شرایط خاص و فرمت عجیب برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، چاره‌ای جز تمکین نیست.

استقلال اگر مقابل الشرطه عراق به تساوی دست یابد، در بهترین حالت، به عنوان دوم گروه دست می‌یابد و نسبت به تیم‌های دوم در سایر گروه‌ها با ۹ امتیاز از دور رقابت‌ها کنار خواهدرفت.

استقلال اگر ببازد، با ۸ امتیاز شاید در صورت شکست الاهلی مقابل الدحیل به مقام دوم برسد، اما باز هم نسبت به دوم سایر گروه‌ها به خاطر امتیاز کمتر حذف خواهدشد.

استقلال تنها در صورتی راهی مرحله بعد می‌شود که امشب برنده باشد. اگر الدحیل هم پیروز شود، استقلال دوم شده و با ۱۱ امتیاز راهی مرحله بعد می‌شود، اگر الاهلی برنده باشد، استقلال به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی خواهدشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاسین محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
امروز استقلال میبره ۵ هیچ ارمان هم فکر میکنم اگه بیاره تو ترکیب گل میزند کاشکی پرسپولیس صعود نمیکرد تا من خوشحال میشدم چرا برنامهی نود حذف شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
این نظریه درباره صعود استقلال خنده داره. یه مقدار همگام و به روز باشید
امیر محمد دهقان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
بهترین بازی کن استقلال مهدی قائدی است
کیان رضایی شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
استقلال با سه گل برنده بازی است..‌
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
استقلال بر نده میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->