تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان
سرخط خبرها

روایت خبرنگار افغانستانی از عشق به دختر ایرانی + فیلم

  • کد خبر: ۶۵۷۳۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
  • ۴
روایت خبرنگار افغانستانی از عشق به دختر ایرانی + فیلم
سبحان خبرنگار افغانستانی است که در ایران به دنیا آمده، اما همراه با خانواده به افغانستان بازگشته بود، بعد از آنکه طالبان محل کار او را هدف قرار دادند، کابل را ترک کرد و به ایران آمد. او حالا عاشق یک دختر ایرانی شده که شرط پدر دختر برای ازدواج آنها گرفتن اقامت در ایران است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه «شهر زیبا» که در ماه مبارک رمضان از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، داستان سبحان را روایت می‌کند، سبجان عاشق یک دختر ایرانی شده که پدر دختر خانم شرط گذاشته که اگر اقامت ایران را بگیری اجازه ازدواج می‌دهم.

 

سبحان پسری افغانستانی است که از کابل به ایران آمده تا هدف حمله طالبان قرار نگیرد، او که در یکی از رسانه‌های افغانستان در بخش دوبله کار می‌کرده می‌گوید: «یک روز بعد از پایان ساعت کاری همراه با دیگر همکارانم در یک خودروی ون نشسته بودیم تا به خانه برویم، که در راه طالبان ماشین را هدف قرار دادند و من برای لحظاتی فکر کرده مرده‌ام.»

 

او که بعد از حمله انتحاری یک هفته به کما رفته بود و بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شد پدر و مادرش تصمیم گرفتن تنها پسرشان را به یک کشور دیگر بفرستند. سبحان که در ایران به دنیا آمده و سالهای زیادی هم در کشور ما زنده کرده بعد از آن حمله تصمیم می‌گیرد در بین کشورهایی که میتوانست به آنها مهاجرت کند به ایران بیاید. سبحان می‌گوید که عشق به امام رضا(ع) پای او را به ایران کشانده است.

 

اینجا ببینید:

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
زهراطاها
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
سلام. انشاالله ک عشقتون پایداروابدی بشه ودرکنارهم خوشبخت بشیدتواین دنیایی ک همه یه جورایی داغون وخسته هستن تنهاعشقی مثل عشق سبحان واین دخترایرانی میتونه دنیاروزیباکنه وواقعاامیدوارم عاشقای واقعی بهم برسن سبحان هم به عشقش برسه وزندگی خوب وابدی راکنارهم داشته باشن من خودم ایرانی هستم ولی عشق مرز. کشور. زشت. زیبا. خوبوبدکافرمسلمان سعیه اهل سنت نمیشناسه عشق وتقدیروسرنوشت امرالهیه وامیدوارم واسه همه جهانیان خوب رقم بخوره
محمد انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
کلمه عشق مقدسه عشق حد مرز نمی‌شناسد اگر خدا خواسته باشد تقدیر شان باهم بین عشق هیچ مرزی وجود ندارد براتون آرزو موفقیت میکنم من خودم بیست سال پیش عاشق دختر ایرانی شدم شش سال جنگیدم همه مخالف بودن و بهش رسیدم آلن ازش سه فرزند دارم عاشق همسرم هستم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
عشق .احساس و واژه ای مقدس است .انشالاه که به حق صاحب این عشق به هم برسن ..
محمد
Norway
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
انشالله که به عشقشون برسن ما هم مثل شماییم امامتاسفانه بزرگترها نمیخوان قدم در کار خیر بردارند حالا خوبه تا نامزدی رفتید از این به بعدشم کاراتون درست میشه اما دعای خیر کنید ماهم مثل شما درست بشه کارمون چیزی که دست خود انسان نیست. غیر ایرانی وایرانی فرقی ندارند همه مسلمان واز جنس ادم هستیم .کاش یکی میبود میومد وکار ما رو هم درست میکرد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->