جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» از مریلین منسون به جرم سوءاستفاده جنسی شکایت کرد

  • کد خبر: ۶۵۸۴۳
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» از مریلین منسون به جرم سوءاستفاده جنسی شکایت کرد
اسمه بیانکو (Esme Bianco)، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت»، روز جمعه از مریلین منسون (با نام حقیقی برايان وارنر) به جرم سوء استفاده جنسی، جسمی و عاطفی شکایت کرد.

شهرآرانیوز - اسمه بیانکو، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت»، روز جمعه از مریلین منسون به جرم سوء استفاده جنسی، جسمی و عاطفی شکایت کرد. 

 
بیانکو در دادخواست شکایتش که به دادگاه فدرال لس‌آنجلس ارائه شده، گفته است که منسون او را به بهانه‌های دروغین -مثل بازی در موزیک ویدئو و فیلم‌ - از انگلیس به کالیفرنیا کشانده و به این صورت مرتکب قاچاق انسان شده است. منسون اوایل سال جاری گفته بود که تمام افرادی که در زندگی‌اش بوده‌اند کاملا با میل شخصی بوده و هیچ اجباری برای دوستی با آنها نداشته است.

 
در دادخواست بیانکو ادعا شده است كه منسون (با نام حقيقي برايان وارنر)  در سال 2009 او را به لس‌آنجلس کشانده تا به او یک نقش در موزیک ويديو آهنگش بدهد. اما منسون او را از خواب و غذا محروم کرده است، و در آن مدت با حبس‌کردن او در یك اتاق به او الکل و مواد مخدر داده است. شلاق‌زدن، شوك الكتریكی  و تجاوز برخی دیگر از اتهامات منسون است.
 
طبق ادعای بیانکو در طی آن دوران، منسون اجازه نمی‌داده است كه او بدون اجازه از خانه خارج شود؛ او را با تبر در اطراف خانه تعقیب می‌كرده است؛ بدون رضایت او با «چاقوی نازی» بدنش را بریده و از زخم‌ها عکس گرفته و بدون رضایت او در اینترنت منتشر كره است.
 
در این دادخواست آمده است که بیانکو آن زمان از ترس منسون حرفی نزده است اما حالا وکیلش گفته است که او با اف‌بی‌آی صحبت کرده است.
 
 
بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» مریلین منسون را به سوءاستفاده جنسی متهم کرد
 
 
مانکو یکی از چندین زنی است که پس از اظهارات ایوان ریچل وود، بازیگر سریال «وست‌ورد»، مبنی بر تجاوز منسون به او درباره ضربات روحی و جسمی‌ای که از سوءاستفاده‌های این خواننده خورده‌‌اند صحبت کرده‌اند.
 
منسون ماه فوریه در واکنش به این ادعاها، در یک پست اینستاگرامی نوشت: «ادعاهای اخیر درباره من تحریف وحشتناك واقعیت است. همیشه روابط صمیمی من با شرکای هم‌فکرم کاملاً توافقی بوده است. نمی‌دانم چگونه - و چرا - دیگران اکنون انتخاب می‌کنند که گذشته را نادرست معرفی کنند.»
 
منبع: هالیوود ریپورتر
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->