آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۲۰ اردیبهشت ماه + جزئیات جدید افزایش حقوق بازنشستگان

  • کد خبر: ۶۵۸۵۹
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
  • ۳۸
واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۲۰ اردیبهشت ماه + جزئیات جدید افزایش حقوق بازنشستگان
خبر خوب و خوشایند بود، احکام جدید مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در اجرای متناسب‌سازی مرحله دوم صادر شد و دریافتی هیچ مستمری‌بگیری کمتر از یک و نیم برابر مجموع پرداختی اسفند ۱۳۹۹ نخواهد بود.

نجمه سرباز| شهرآرانیوز، محسن نظام خیرآبادی، مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان‌رضوی، در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه امروز شاید بازنشستگان برای دیدن احکام جدید خود با مشکل روبه‌رو شوند، افزود: این طبیعی است، چون حجم مراجعه به سایت زیاد است. به‌هرحال ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی در کشور وجود دارد که احتمال می‌رود برای افراد معدودی مشکلاتی در دیدن احکام به وجود بیاید. هیچ مشکلی در صدور احکام نیست و احکام حقوقی همه بازنشستگان با موفقیت بارگذاری شده است.

وی در ادامه درباره جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان در احکام جدید گفت: دریافتی هر نفر نسبت به حقوق اسفندماه با افزایش سالانه و همسان‌سازی، دست‌کم ۵۰ درصد اضافه شده است.
به گفته وی، افزایش حقوق‌ها در متناسب‌سازی سنوات پرداخت حقوق و همچنین میانگین دریافتی فرد بازنشسته در اولین سالی که بازنشسته شده، در افزایش حقوق تأثیر داشته است.
یکی از ایراد‌هایی که در سامانه بازنشستگی وجود دارد، این است که مثلا فردی ۱۰ سال قبل بازنشسته شده و اولین حقوق بازنشستگی‌اش در زمان بازنشستگی ۴ برابر حداقل حقوق بوده است؛ حال اتفاقی که در سنوات مختلف برای حقوق می‌افتد، حداقل حقوق بیشتر از سایر سطوح دستمزدی تغییر می‌کند. آن‌هایی نیز که حداقل می‌گرفتند، امسال ۳۹ درصد افزایش حقوق داشتند و آن‌هایی که بیشتر از حداقل بودند، ۲۶ درصد به اضافه ۲۸۰ هزار تومان حقوقشان اضافه شده است. همچنین به‌مرور زمان در سنوات مختلف آن‌هایی که حقوقشان ۴ یا ۵ برابر حداقل حقوق بازنشستگی بوده است، به حداقل حقوق نزدیک می‌شوند، یعنی افزایش حقوق این افراد بیشتر است و سایر سطوح افزایش کمتر است و این سطوح به همدیگر نزدیک می‌شوند. ازجمله اقداماتی که امسال انجام شده، این است که مثلا کسی که زمان حقوق بازنشستگی‌اش ۴ برابر حداقل دستمزد بوده است، از ۷۵ درصد ۴ برابر حداقل دستمزد امسال کمتر نمی‌گیرد. برای همین امسال نمی‌توان خط‌کش یکسانی داد و حقوق‌ها را باهم مقایسه کرد؛ حقوق باتوجه‌به سنوات و شاخص‌های دیگر پرداخت می‌شود.

مابه‌التفاوت رقم افزایش حقوق بازنشستگان چه زمانی پرداخت می‌شود؟

برخی بازنشستگان در مرحله جدید اجرای همسان‌سازی، مبلغ کمتری از رقم پیش‌بینی‌شده دریافت کردند که پیگیری‌ها نشان داد این مشکل فقط برای تعدادی از بازنشستگان تأمین اجتماعی به‌علت مشکلات فنی سامانه رخ داده و در اردیبهشت‌ماه قرار است مابه‌التفاوت حقوق آن‌ها پرداخت شود.
براساس قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی، اولین مرحله متناسب‌سازی در مردادماه ۹۹ اجرا شد و حقوق ماهانه مستمری‌بگیران این سازمان بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافت؛ به این صورت که بازنشستگان با ۳۰ سال خدمت، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و با ۳۵ سال خدمت، ۳ میلیون تومان دریافت می‌کنند.
مرحله دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در آخرین روز‌های اسفندماه با واریز مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌صورت علی‌الحساب به حساب ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته اجرا شد.
در فروردین‌ماه پس از آنکه واریزی‌های تأمین اجتماعی آغاز شد، بازنشسته‌ها که انتظار داشتند رقم حقوقشان باتوجه‌به افزایش دستمزد و لحاظ‌کردن قانون همسان‌سازی رشد چشمگیری کند، شوکه شدند و اعتراضاتی دراین‌باره در رسانه‌ها منتشر شد.
بااین‌حال، شب گذشته خبر صدور احکام افزایش دستمزد سال ۱۴۰۰ بازنشستگان تأمین اجتماعی در رسانه‌ها پیچید و برخی مستمری‌بگیران سایر سطوح (غیرحداقلی‌بگیران) منتظر واریزی حقوق جدیدشان هستند تا ببینند درنهایت چقدر حقوق می‌گیرند.
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان‌رضوی دراین‌باره گفت: طبق اعلام تأمین اجتماعی، مابه‌التفاوت و رقم قطعی این بخش از معدود بازنشستگان متوسط‌بگیر دریافت‌کننده، که سقف پرداختی آن‌ها به رقمی که انتظار داشتند، نرسیده است، در اردیبهشت‌ماه پرداخت خواهد شد.
نظام خیرآبادی با بیان اینکه احکام جدید صادر شده است و مابه‌التفاوت حکم در پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه لحاظ می‌شود، افزود: واریز مابه‌التفاوت حقوق از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه به‌ترتیب حروف الفبا پرداخت می‌شود؛ به‌عبارتی برخی مستمری‌بگیران غیرحداقل‌بگیر، هم حقوق اردیبهشت‌ماه را دریافت می‌کنند و هم مابه‌اتفاوت حقوق فروردین‌ماه را.

از افزایش حقوق بازنشستگان بیشتر بدانید

پس از بررسی پیشنهاد‌ها و سناریو‌های متعدد، سناریویی که با کانون عالی بازنشستگان توافق شد، به تأیید دست‌اندرکاران و هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی رسید که نکات مهم سناریو تأییدشده به شرح زیر است:

۱. مقرر شد اعمال ماده ۹۶ (افزایش سنواتی) براساس مبلغ مستمری حقوق اسفندماه ۱۳۹۹ برای همه مستمری‌بگیران صورت پذیرد.

۲. علاوه بر اعمال ماده ۹۶ برای افزایش حقوق سایر سطوح، ضریب ترمیمی درباره متناسب‌سازی حقوق افرادی که در سال‌های گذشته ضریب زمان برقراری مستمری آنان به نسبت حداقل حقوق مصوب شورای عالی کار افت کرده و کم شده است، (با جبران ۷۵ درصد از نسبت ازدست‌رفته) اعمال می‌شود.

۳. باتوجه‌به انتظارات و مطالبه همه سطوح مستمری‌بگیر از سازمان تأمین اجتماعی و شرایط سخت اقتصادی بازنشستگان، مقرر شد پس از اعمال ماده ۹۶ و اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ و افزایش مزایای جانبی، افزایش دریافتی هیچ بازنشسته‌ای نسبت به دریافتی اسفندماه ۱۳۹۹ کمتر از ۵۰ درصد نباشد.


بیشتر بخوانید: 

 

بازنشستگان تأمین اجتماعی: مبلغ متناسب‌سازی در مزایا سرشکن شد! (۱۲ اردیبهشت)

 

اشکال در مشاهده و دریافت احکام حقوقی بازنشستگان (اردیبهشت ۱۴۰۰)

 

جزئیات افزایش حقوق و مستمری هریک از گروه‌های حداقل‌بگیر تأمین اجتماعی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲
هواربامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
2
من 35سا ل سنوات خدمت چرا3000000تومان نمی گیرم سخت وزیان اورهم هستم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
3
5
با سلام ، از جناب آقای سالاری. مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان بازنشستگان و کلیه کسانی که در جهت بزرگ تر شدن سفره بازنشستگان تلاش کردند بی نهایت سپاسگزارم .
انشاالله که آقای سالاری به دنبال شرایطی باشند که بتوانند بودجه متناسب سازی را از دولت بگیرند تا در آینده سازمان تامین اجتماعی دچار مشکل نشود.
همانگونه که بودجه متناسب سازی حقوق بازنش
هالو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
6
بالاخره مانفهمیدیم که رقم 89هزارمیلیاردی که مجلس تصویب کرد کجا رفت .اقایان طوری لقمه را دورسرشان میچرخانند که همه را گیج کنند .چه مبلغی بابت متناسب سازی درسال 1400به بازنشسته تعلق گرفته ؟چرادرحکم جدید مشخص نیست .یک سناریو طراحی کرده اند وبه اتفاق همگی ازهمین سناریو صحبت میکنند عزیزمن وقتی حقوق اسغندماه مشخص می باشد 39درصد بعلاوه مبلغ همسان سازی به عبارتی میشودحقوق فروردین ماه ،اما رقم همسان سازی اصلا لخاظ نشده وبه طریقی سربازنشسته را شیره مالی کرده اند هیچکدام اراقایان تامین احتماعی ومدیران کل واعضا کانون های بازنشستگی شفاف سخن نمی گویند ومشخص است که همه اینها دستشان دریک کاسه است وازجملاتی مانند غیرحداقل بگیر،سایرسطوح،ماده 111ماده 96برای گیج کردن مستمری بگیر استفاده میکنند وگرنه هیچ تغییری نسبت به حقوق فروردین به وجودنیامده و مبلغ همان مبلغ است ودرحکم جدید مبالغ جابجا شده ودرستون های دیگر جاگرفته ودرنهایت مبلغ همسان سازی مبهم می باشد ودرحکم جدید مشاهده نمی شود
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
8
با سلام با تشکر
آقایان مسئول کانون پیش کسوتان و سازمان تامین اجتماعی آخه این چه فرمولیه ۱.۵ برابر دریافتی اسفند ۹۹ که باز هم به نفع حداکثر بگیرها شد آخه متوسط بگیر ها باز هم به اون سقف حداقل معیشت نرسیدند مرد مومن فرمول و یه جوری حساب میکردین این متوسط بگیر ها حداقل با اون مبلغ اعلامی رسمی حداقل معیشت زندگی نزدیک میشد نه به کام عده ای حداکثر بگیر . بازم کم آوردیم
ناشناس
United States of America
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
4
سلام..خسته نباشید به گفته امام بزرگوارمان پیرو مکتبی هستیم که پیامبرش دست کارگر را می بوسد. رهبر معظم انقلاب انهایی که بزحمت برج را بسر می برند کارگر ها هستند. خصوصا سن با لا ها
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
1
سلام من در سال ۱۳۹۵ بازنشسته شدم پدر م سال ۱۳۶۸الان که حکم صادرشده خودم و پدرم نگاه میکنم یک میلیون بیشتر از من بوده قبل از سال حقوق سال گذشته من همیشه ۷۰۰هزار تومان بیشتر از پدرم میگرفتم این چگونه محاسبه کردند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
4
هنوز هم حقوقمون با خدمات کشوری و نیروهای مسلح در موارد مشابه بهم نزدیک نیست و فاصله دو میلیونی دارد
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
4
تمامی نظرت شمابدردخودتون می خوره چراهمسان سازی مابازنشستکان تامین اجتماعی اجراع نشد فقط بلدین ازکلمه متناسب سازی استفاده کنیدچراباشعورمابازنشستکان اینقدربازی می کنید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
معمولااکثر این آقایونی که از کلمه متناسب سازی بدشون میاد و داد میزند که متناسب سازی نه، همسان سازی بکنید کسانی هستند که ده سال سابقه کار دارند و میخان با کسی که سی سال یا سی و پنج سال پرداختی داشته یکی باشن، اینجوریم نه قانونیه نه شرعی.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
2
2
بندهبا ۲۵ سال سابقه ۲و۳۰۰ هزار تومن میگرفتم که ۱و۲۰۰ هزار تومن شب عید دادن ولی در فروردین ماه۲۰۰و۴۰۰۰۰ هزار تومن انرا کم کردن یعنی من مستمری بگیر مستاجر با اضافه حقوق هایی که انجام دادند ۳ملیون و۴۰۰ تومن با ۳ سر عیله واجاره نشینی چه کنم چطور از بچه هام ونوه هام با چه پولی پذیرایی کنم با شارژ وبرق گاز که هر روز بالا میرود شما بگ چکنم
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
3
یکی از دلایل افت مستمری بگیران بقول سازمان غیر حداقل بگیر عدم تخصیص کل درصد افزایش سنواتی به گروهی از بازنشستگان است که سازمان بطور غیر کار شناسی وظالمانه آنها رامورد لطف ظالمانه ای قرار داده و بنام سایر سطوح موسوم شده اند
حسین پااهو5198954195کدملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
4
15سال سابقه با30سال فرق ندارد؟،مدرک تحصیلی وپست چطور.؟
حسین پااهو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
2
مسئولین سازمان تامین اجتماعی وکانونهاوهیئت امنا درمورد افزایش حقوق هرسال به متوسط بگیران بازنشستگان ظلم می شود.
حشمتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
2
سلام1082000حکم بندهدراسفنداست با39درصد میشود 1505000 با300000معیشتی وغیره می شود 1810000نمی دانم همسان‌سازی کجاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
1
ما بازنشستگان و مستمری بگیر ان بدبخت بیچاره های تامین اجتماعی/ نه روز داریم نه حقوق ، اینها همش در حد حرف است؟ مابقی رابطه تعیین می کند که دم از کارگر و بازنشستگان می زند .....آنها کا بیشترین حقوق می گرفتند /حالا هم بالاترین حقوق می گیرند وای بر ما که کسی نداریم؛در دولت بعدی بازنشستگان بر سر سفره نان هم نخواهند داشت،
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
2
با سلام،نمیدانم این آقایان مدیران کانونهای بازنشستگی چقدر سواد دارند،متاسفانه باز هم سرشان کلاه گذاشتند،مگر اعمال ماده ۹۶ یعنی افزایش ۲۶٪ بعلاوه ۲۴۸ هزارتومان چقدر سخت است که نمیتوانند روی حقوق اسفند۹۹ جمع بزنند که باز هم اشتباه و نزدیک به دویست هزار تومان کمتر محاسبه شده ،همچنین در متناسب یازی مگر آقایان نگفتند ۷۵٪مبنای محاسبه تفاوت نرخ دستمزد در زمان بازنشستگی و نرخ پایه حقوق اداره کار و همچنین تفاوت دستمزد اسفند ۹۹ با دستمزد ۱۴۰۰ یعنی ۴/۲۰۰ هزار تومان برای بازنشستگان غیر حداقل بگیر -عزیزان بازنشسته پس از بدست آوردن احکام با چند نفر مطلع مشورت کنند-
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
2
با سلام،نمیدانم این آقایان مدیران کانونهای بازنشستگی چقدر سواد دارند،متاسفانه باز هم سرشان کلاه گذاشتند،مگر اعمال ماده ۹۶ یعنی افزایش ۲۶٪ بعلاوه ۲۴۸ هزارتومان چقدر سخت است که نمیتوانند روی حقوق اسفند۹۹ جمع بزنند که باز هم اشتباه و نزدیک به دویست هزار تومان کمتر محاسبه شده ،همچنین در متناسب یازی مگر آقایان نگفتند ۷۵٪مبنای محاسبه تفاوت نرخ دستمزد در زمان بازنشستگی و نرخ پایه حقوق اداره کار و همچنین تفاوت دستمزد اسفند ۹۹ با دستمزد ۱۴۰۰ یعنی ۴/۲۰۰ هزار تومان برای بازنشستگان غیر حداقل بگیر -عزیزان بازنشسته پس از بدست آوردن احکام با چند نفر مطلع مشورت کنند-
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
سلام ماحقوق فروردین هنوزنشده
پیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
2
چرا مادرم حقوق فروردین ماهش سه میلیون وسیصد شده مگه نگفتن با۳۰سالسابقه چهارمیلیون دویست میگیرن
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
4
کاش برای حداقل و متوسط بگیر ها ضریب مجزا در نظر می گرفتید نه برای کل بازنشسته ها .
اونهایی که با حقوق بالا بازنشست شدند بازهم بیشتر نصیب‌شان شد ما متوسط و حداقل بگیر بازهم اندر خم یک کوچه ماندیم .
فرخی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
1
آیا مبلغ حقوق ۳۵سال با ۳۰ سال فقط ۵۰۰ تومان تفاوت باید داشته باشه استدعا داریم تجدید نظر فرمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
1
سلام خسته نباشید شما را قسم میدم به ماه مبارک رمضان حقوق از کار افتادگی هم رسیدگی کنید واقعا با 37000 نمی توان زندگی کرد با چند تا بچه اجاره خونه ممنون از شما
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
2
با سلام هرچه مطالعه میکنم چیزی نمی فهمم گیچ کننده است همسان سازی یعنی مثال همکار من با ۲۷ سال وبا سطح سواد من ۸۰۰۰۰۰۰ ملیون می گیرد ومن با همان سواد وسابقه ۴۰۰۰۰۰۰ ملیون اولحوق من باید به سطح ۸۰۰۰۰۰۰ برسانید وبعد اضافه سالیانه ومزایای را برای دو طرف بصورت مساوی اضافه کنید این میشود همسان‌سازی نه اینکه حرفهای دو پهلو وهیچ کننده وآخرت هیچ ممنون
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
سلام اردیبهشت سر برج منتظریم فقط خدا کنه مثل ماه گذشته نخوره تو ذو قمون عجب آدمای هستیم ما خدایاااااا برس به داد همه مستضعفا برسان مهدی(عج) موعود را
شراره
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
1
حکم اردیبهشت را دیدم آیا این انصاف است که همسان سازی را روی مزایا مخصوصا عایله مندی و حق اولاد اضافه کنید. پس تکلیف من که بازنشسته زن هستم نه ازدواج کردم و نه اولاد دارم آیا حق من چه میشود. همسان سازی دوم چرا روی پایه قرار نگرفته میخوام بدونم پایه حقوقم چقدر است.
عشقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
1
حقوق حداقل رابه رقم سبدمعیشت نزدیک کنید باتشکر ..بازنشسته شیمیایی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
مبلغ متناسب سازی که قرار بوده اجرا بشه در حکم بنده ۱۸۹۰۰۰تومان ذکر شده. مگر قرار نبود که تمام مبلغ همسان سازی بر روی پایه حقوق باشه. تازه ۲۰۰۰۰۰۰تومان با ۳۹ در سد میشود ۲۷۸۰۰۰۰حالا ۱۸۹۰۰۰ جمع کنیم ۲۹۷۰۰۰۰. یعنی با این همه سروصدا. بدون در نظر گرفتن حق مسکن و حق همسر وغیره کلا ۲۵۰۰۰۰تومن به پایه حقوق اضافه شده. در حکم کل دریافتی ناخالص ۳۷۲۰۰۰۰تومان هستش.بعد از کسورات میشه حدود ۳۴۰۰ تا ۳۵۰۰. این حکم حقوقی یک از کار افتاده کلی هست که طبق قانون باید حقوق ۳۰ روزه بگیره..حولا خودتون را گیر اوردید یا مارا
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
دست آقای وزیر وسالاری و همه کسانی که در افزایش حقوق حداقل بگیران دخالت داشتند درد نکنه باور کنید با همین حقوق هم حداقل بگیر هزار مشکل دارد ولی چکار کنیم مشکل تورم باید حل بشه
جوادحسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
سلام ، به خیر و خوشی حکم جدید صادر شد ، ممنونم ، واقعا از شما که به قول خودتون تا دیر وقت کارکردین و تعطیلات هم کارکردین که حکم رو صادر کنید ( جیغ ، دست ، هورا ) یا ( گریه ، ناله ، ..... ) کدوم کار بکنیم ؟؟؟؟؟؟
یادم میاد موقع اشتغالم مسئولین ما که میومدن بازدید فقط جمعه ها و تعطیلات رسمی میومدن که بتونن خانواده و بچه مدرسه ایی هم بیارن آخه هم فال بود هم تماشا هم زیارت امام رضا و حق ماموریت همه به حساب دولت ولی هیچ سودی برای ما نداشتن فقط دستور میدادن الکی
خب الآنم برای صدور احکام تا دیر وقت و حتی تعطیلات کارکردن و پولش رو گرفتن مجانی کار نکردن
شما که میگید کارمندان تا دیر وقت کارکردن اگه مجانی یکی رو نگه داشتین درسته .....
حالا بماند ، این همه کش و قوس حکم ما صادر شد ولی با اجازه خانواده همون جیغ ، دست ، هورا کشیدن ولی من پدر خانواده تو خودم مردم چونکه مبلغم هیچ فرقی نکرد.....
فقط باید خدا خودش درست کنه وگرنه ......

پایدار باشین
قاسم رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
تو را خدا اینقدر الکی تبلیغ نکنید خداوکیلی برای من که یک حد اقل بگیر با بیش از سی سال سابقه هستم ۳۹ در صد اضافه شده که اون هم طبق عرف سالیانه باید اضافه میشده کدام همسانسازی؟!!!! کدام ۵۰ در صد؟!!!!!! چرا الکل تبلیغ میکنید ؟!!!!!!.حکم فروردین من با حکم اردیبهشت در سال ۱۴۰۰ پنجاهزار نومان فرق دارد آیا از ۳۹ درصد تا ۵۰ درصد فرقش در حقوق حداقلی پنجاهزاتومان است ؟!!!! چرا الکی ما را آش نخورده دهان سوخته قرار میدهید؟!!!! آخر این چه اصراری است به دادن آمار خلاف واقع ؟!!!!!! خدایا خودت قضاوت کن آمین یا رب العالمین
بهروز
Poland
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
سلام خواهشمندیم برای حقوق از کار افتاده ها هم فکری بکنید من ضایعه نخاعی هستم با دوتا فرزند به نظر شما میشه با ۳۸۰۰ زندگی کرد اون هم با تمام هزینه های درمان که به پای خودمون هست
اکبر پناه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
با سلام خدمت مسئولین محترم، من بخشی از عمرم رو درچاپخانه با مواد خطرناک شیمیائی سرکردم بخش دیگرش که ریه هام دچار مشکل شد به ناوگان تاکسیرانی پیوستم آیا این دوتا شغل جزء کارهای سخت وزیان آور بحساب نمی آید؟ مگر نه درصورت شغل غیر سخت وزیان آور با داشتن ۲۰ سال پرداخت بیمه و ۶۰ سال سن حقوق کامل باید دریافت کردچرا حقوق من کامل ثبت نشده حتی اگر سختی کار رو هم درنظر نگیریم؟ خواهش میکنم قبل از هر تصمیمی خدارو درنظر بگیریدبعد حکم صادر کنید من مشکل ریه دارم عمل قلب باز کردم از نظر سازمان هم اکثر داروها شده مربوط به زیبائی و باید آزاد خریداری کرد، دوتا دختر دم بخت هم دارم که آنها هم خرجهای خودشان را دارن بهرهال زنده زندگی میخاد. خودتون یکماه حقوق که گرفتین فقط اندازه حقوق بازنشستگان برای خرج برداشته ومابقی رو کنار بگذارید ببینید چند روز دوام می آورد، من با اجازه بازنشستگاه از طرفشان از شما تمنا میکنم، خواهش میکنم فقط یکماه خودتون رو جای حقوق بگیر بگذارید بعد تصمیم بگیرید.خدا بخشنده هست ما هم پیرو کتابی هستیم که از سویش نازل شده. پرخرفی مرا بزارید بحساب خجالتی که از روی خوانواده میکشم پاینده باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
فعلان فقط منطزریم کی حکم یا فیش صادرمیشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
سلام بازتشسته هایی که عضو بهزیستی هستن فرزند و همسر مریض دلرند و مستاجر هستن شهریه میدیم به یهزیستی دارو کرایه خونه هزار تا کوفت و زهرمار دیگ داریم تکلیف ما چیه با این پول گدایی که به ما مدهید واقعا چه رویی دارین شما چجوری اسم خدارو زبونتون میارید
سعید
United States of America
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
0
سوال من از مدیر عامل سازمان این است گناه فردی که بر اثر یه بیماری نا خواسته از کار افتاده کلی شده چیه ؟
چرا همیشه کمترین افزایش حقوق را دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
این جانب کارگربازنشسته ۱۸سال نیم کارکرد ازسال ۵۷کارکردم بهربرداری میرفتم سالی ۳ماه سختی کارم دامده اقدام نکردن خواهش میکنم اقدام فرماید
مم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
سلام کسورات بازنشستگان به دستگاهها کی واریز میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
چهار ماه از قرن جدید میگذره ولی هنوز مسئولین به وعده خود عمل نکردند شما که عمل نمی کنین چرا الکی وعده وعید میدین خسته شدیم از بس حساب مون رو چک کردیم خواهشا کسی نیست به داد ما بد بخت بیچاره ها برسه شما بگین ما چکار کنیم ما که فقط حقوق از کار افتادگی داریم غیر آن هیچ درآمدی ندارم با این همه گرانی و تورم مگه میشه با حقوق ۳تومن زندگی کرد؟مسئولین که با حقوق های چند صد میلیونی ماهانه میگیرن کیف میکنن؛...مسئولین محترم کمی به خدا هم فکر کنین ما که راضی نیستیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->