لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس
سرخط خبرها

تندروان: کار آلکنو با رزومه پربارش همخوانی دارد | دلیل رفتن بی خبر رنجبر را نمی‌دانم!

  • کد خبر: ۶۵۸۷۳
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
تندروان: کار آلکنو با رزومه پربارش همخوانی دارد | دلیل رفتن بی خبر رنجبر را نمی‌دانم!
سرمربی تیم قهرمان والیبال سیرجان می گوید هنوز با این تیم قراردادی امضا نکرده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا تندروان سرمربی فصل گذشته تیم والیبال فولاد سیرجان با اشاره به رفتن یوسفی، رنجبر و مصدومیت رضی گفت: باشگاه بازیکنانی، چون عادل غلامی، اصغر مجرد و آرمان صالحی را جایگزین آنان کرد.
او در همین حال به شدت به گلایه از سعید رنجبر پرداخت و گفت: فصل گذشته باشگاه، علی رغم مصدومیت او به پایش ایستاد و خدمات خوبی به او داد و او هم متقابلا در فینال به تیم کمک کرد، ولی دلیل رفتن بی خبر او را نمی‌دانم!
تندروان در ادامه در خصوص حضور در باشگاه‌های آسیا گفت: بر خلاف همیشه که همواره این رقابت‌ها در اردیبهشت ماه برگزار می‌شد و تیم‌های ایرانی با یاران کمکی در این بازی‌ها شرکت می‌کردند، امسال بازی‌ها، اواسط مهرماه برگزار خواهد شد و به همین دلیل با توجه به نزدیکی به مسابقات لیگ برتر نمی‌توانیم توقع گرفتن بازیکنان کمکی داشته باشیم.
او در خصوص وضعیت خودش هم گفت: هنوز در حال صحبت ام و قراردادی بین ما امضا نشده است.
سرمربی قهرمان لیگ برتر والیبال ایران در مورد ظرفیت لیگ برتر و اینکه با چه تعداد تیم مناسب است، گفت: خیلی نباید در قید و بند عدد و ارقام بود، مهم داشتن هدف و ظرفیت سازی است. اینکه هدف، رشد تیم‌ها و ظرفیت سازی برای تیم‌ها و بازیکنان جدید باشد، نه ۱۲ یا ۱۴ و یا ۱۶ تیمی شدن لیگ خیلی معنا ندارد.
او در ادامه گفت: با جمع شدن بازیکنان خوب در ۷ تا ۸ تیم خیلی به کیفیت بازی‌ها لطمه نخواهد خورد، ولی آن طرف قضیه هم باید این واقعیت را پذیرفت که بازیکنان و یا جوانانی که باید در دسته یک بازی کنند با لیگ برتری شدن، نباید باعث افرایش قیمت و دستمزد‌های نامتعارف شوند.
تندروان در خصوص تفاوت‌های آلکنو با سایر مربیان خارجی که با آن‌ها کار کرده گفت: آلکنو کارش کاملا با رزومه پربارش همخوانی دارد و می‌داند که برای رسیدن به این هدف، روی چه مهارت‌هایی باید کار کند و کاملا با نقاط قوت و ضعف والیبال ما آشناست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->