نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

تیم دوم گروه پرسپولیس از صدرنشینان سایر گروه‌ها بهتر بود!

  • کد خبر: ۶۵۸۹۳
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
تیم دوم گروه پرسپولیس از صدرنشینان سایر گروه‌ها بهتر بود!
تیم الوحده امارات بیش از تمام صدرنشینان گروه‌های دیگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ امتیاز کسب کرده است.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در منطقه غرب، تیم ها رقبای شان در یک هشتم نهایی را شناختند.

 

پرسپولیس در حالی با ۱۵ امتیاز، به عنوان صدرنشین گروه E و بهترین تیم مرحله گروهی در غرب، راهی مرحله بعد شد که تیم دوم این گروه یعنی الوحده امارات نیز با ۱۳ امتیاز، یکی از ۱۶ تیم مرحله یک هشتم خواهد بود.

 

نکته حائز اهمیت آن است که تیم الوحده به عنوان تیم دوم گروه E بیشتر از صدرنشینان ۴ گروه دیگر، امتیاز داشت. در گروه A تیم استقلال تاجیکستان با ۱۰ امتیاز، در گروه B شارجه امارات با ۱۱ امتیاز، در گروه C استقلال ایران با ۱۱ امتیاز و در گروه D النصر با ۱۱ امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم راه یافتند اما هیچکدام به تعداد امتیازات کسب شده توسط الوحده نرسیدند.

 

بنابراین در گروه E مسابقات لیگ قهرمانان، پرسپولیس با ۱۵ امتیاز به عنوان بهترین و الوحده با ۱۳ امتیاز به عنوان دومین تیم برتر مرحله گروهی در منطقه غرب راهی مرحله حذفی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->