پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ
سرخط خبرها

تئاتر رؤیاها، آخرین فرصت کلوپ| سهمیه یورولیگ آنفیلد هم می‌پرد؟

  • کد خبر: ۶۵۹۰۸
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
تئاتر رؤیاها، آخرین فرصت کلوپ| سهمیه یورولیگ آنفیلد هم می‌پرد؟
لیورپول امشب برای حفظ امیدهایش به کسب سهمیه اروپا، محکوم به شکست منچستر است.
به گزارش شهرآرانیوز، حساس‌ترین بازی از هفته‌۳۴ لیگ برتر فوتبال انگلیس، ساعت ۲۰ امشب در اولدترافورد برگزار خواهد شد و ۲ دشمن قدیمی جزیره این‌بار در یک جدال هیجان‌انگیز برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد. ﺩﺷﻤﻨﯽ ﺩﯾﺮﯾﻦ ﺑﯿﻦ ﻫﻮﺍﺩﺍﺭﺍﻥ ﺍﯾﻦ ۲ ﺗﯿﻢ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺩﻻﯾﻞ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯽ ﻧﯿﺴﺖ. ﺳﺎﺧﺖ ﯾﮏ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﮐﺸﺘﯿﺮﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﻣﻨﭽﺴﺘﺮ ﻣﻮﺟﺐ ﺁﻏﺎﺯ ﯾﮏ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﺑﯿﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﯾﻦ ۲ ﺷﻬﺮ ﺷﺪ.
 
ﻟﯿﻮﺭﭘﻮﻝ ﯾﮏ ﺷﻬﺮ ﺑﻨﺪری ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﺭﺍﻩ ﺩﺍﺭﺩ؛ ﻭﻟﯽ ﻣﻨﭽﺴﺘﺮ ﺍﺯ ﭼﻨﯿﻦ‌ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﮑﯽ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﻧﺒﻮﺩ ﻭ ﺑﻪ‌ﻫﻤﯿﻦ‌ﺩﻟﯿﻞ، ﺭﻭﻧﻖ ﺍﻗﺘﺼﺎدی ﺩﺭ ﻟﯿﻮﺭﭘﻮﻝ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﻣﻨﭽﺴﺘﺮی‌ﻫﺎ ﻧﯿﺰ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﺍﯾﻦﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺍﺯ ﭼﻨﯿﻦ‌ﻣﻮﻫﺒﺘﯽ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ. ﺍﺣﺪﺍﺙ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﮐﺸﺘﯿﺮﺍﻧﯽ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪ ﺗﺎ ﺑﻪ‌ﺗﺪﺭﯾﺞ، ﺷﻬﺮ ﻣﻨﭽﺴﺘﺮ ﮔﻮی ﺳﺒﻘﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻋﺮﺻﻪ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩی ﻭ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺑﻨﺪﺭ ﻟﯿﻮﺭﭘﻮﻝ ﺑﺮﺑﺎﯾﺪ ﻭ ﺑﯿﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﯾﻦ ۲ ﺷﻬﺮ، ﻧﻔﺮﺗﯽ ﭘﺪﯾﺪ ﺁﻣﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻧﯿﺰ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺷﺪ.


همه نگاه‌ها به کسب سهمیه

منچستریونایتد که اصلی‌ترین تعقیب‌کننده سیتیزن‌ها در صدر جدول است، برای حفظ جایگاه دومی خود، نیاز مبرمی به ۳‌امتیاز این بازی دارد. در آن سوی میدان هم یورگن کلوپ که یک فصل کابوس‌وار را پشت‌سر گذاشته، امیدوار است با یک پیروزی در بازی حساس امشب، دوباره نزد آنفیلدی‌ها محبوب شود. این ۲ تیم پیش از‌این در ۱۳۴ مسابقه برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند که سهم شیاطین سرخ ۵۵ برد و سهم لک لک‌های آنفیلد نیز ۴۱ پیروزی بوده است.
 
تلاش‌های ۲ تیم در ۳۸ مسابقه به ثمر نرسیده و نتیجه تساوی در پایان روی اسکوربرد ورزشگاه نقش بسته است. نکته جالب اینکه در ۵ بازی آخر مستقیم ۲ تیم، سهم هرکدام یک برد بوده و ۳ مسابقه هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است تا همه‌چیز برای بازی امشب در شرایط متعادل باشد.


کلوپ: منچستریونایتد هنوز فکر می‌کند که می‌تواند قهرمان شود

شاید بدبین‌ترین هوادار لیورپول بعد از قهرمانی مقتدرانه فصل گذشته تصور نمی‌کرد کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز به رؤیای مرسی‌سایدی‌ها تبدیل شود. اما در آستانه دیدار مقابل منچستریونایتد، یورگن کلوپ مدعی شد باوجود شانس نه‌چندان‌زیاد، آن‌ها تا آخرین لحظه برای رسیدن به این هدف مبارزه خواهند کرد.
 
یورگن کلوپ دراین‌باره گفت: کسب سهمیه به نحوه عملکرد سایر تیم‌ها بستگی دارد، اما بدون ۵ پیروزی هیچ شانسی نداریم. اگر با ۱۵‌امتیاز عقب هستیم، چرا باید داستان را ببندیم؟ منچستریونایتد هنوز فکر می‌کند که می‌تواند قهرمان شود و این درست است. ما نیز هنوز تصور می‌کنیم می‌توانیم به لیگ قهرمانان برویم؛ اما می‌دانیم که این هدف بسته به نتایج دیگر‌تیم‌هاست. البته بدون پیروزی در بازی‌های خود به جایی نخواهید رسید و آن‌قدر‌ها هم ساده‌لوح نیستیم. این مهم‌ترین بازی فصل است، ما با یونایتد بازی می‌کنیم، پس باید آماده این دیدار باشیم.
 
به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و مطمئن باشیم که بهترین بازی خود را انجام می‌دهیم. وی در ادامه افزود: منچسترسیتی سزاوار موقعیتی است که در آن قرار دارد. این فوتبال بوده و شرایط منصفانه است. سیتی در بسیاری از بازی‌ها برنده شده و البته منچستر یونایتد در دیدار رم مانند ۲۰ بازی دیگر در فصل جاری موفق به بازگشت شد. من به دلایل دیگری در این فصل لحظات بدی را پشت‌سر گذاشتم و علت فقط این نبود که تیم‌های دیگر بیشتر از ما بازی می‌کنند. شرایط فصل بعد همیشه سخت‌تر می‌شود؛ زیرا سیتی هرگز متوقف نمی‌شود و این واضح است. آن‌ها متوقف نشده و متوقف نخواهند شد. یونایتد به‌زودی در حال ظهور است و همه می‌توانند این موضوع را ببینند. چلسی نیز تبدیل به یک تیم درخشان و بزرگ شده است.


سولسشر: فریب جایگاه لیورپول را نمی‌خوریم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد هم پیش از جدال حساس امشب تیمش مقابل لیورپول گفت: امشب برابر یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر باید بازی کنیم. هر ۲ تیم امشب به پیروزی فکر می‌کنند و نباید به جایگاه آن‌ها در جدول چندان دقت کرد. مطمئن باشید هر ۲ تیم برای پیروزی وارد این مسابقه خواهند شد و کسی نمی‌خواهد بعد از جنگ امشب با شکست از زمین خارج شود. سولسشر همچنین عنوان کرد: لیورپول از یک مربی باهوش و کاربلد روی نیمکتش سود می‌برد و اگر سریال مصدومیت‌ها برای این تیم به نمایش درنمی‌آمد، شک نکنید بازی امشب ما در وضعیت دیگری برگزار می‌شد. ما با تمام توان در این مسابقه حاضر خواهیم شد و تا لحظه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->