جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

فدراسیون فوتبال ایران پیگیر ماجرای حذف تیم فوتبال ساحلی| شکست پشت شکست برای عزیزی خادم؟

  • کد خبر: ۶۵۹۰۹
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
فدراسیون فوتبال ایران پیگیر ماجرای حذف تیم فوتبال ساحلی| شکست پشت شکست برای عزیزی خادم؟
نامه‌نگاری‌های فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص حذف فوتبال ساحلی ایران ادامه دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نامه ایران برای پیگیری حذف تیم ملی فوتبال‌ساحلی از جام‌جهانی را داده و بر فرمول دیگری برای سهمیه‌های آسیا اشاره کرده است. بعد از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳ کشور ژاپن، امارات و عمان را به‌عنوان سهمیه‌های قاره برای جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی معرفی کرد، فدراسیون فوتبال ایران به این تصمیم معترض شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیح داده بود که امتیاز تیم‌ها در ۳ دوره گذشته مسابقات فوتبال‌ساحلی قهرمانی آسیا و جمع این امتیازات، ملاک تعیین ۳ تیم صعود‌کننده بوده است.
 
فدراسیون ایران هم ضمن جمع امتیازات فنی ۳ دوره گذشته در نامه‌ای به AFC یادآور شد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران باید حتی به‌عنوان تیم دوم بعد از ژاپن راهی جام‌جهانی شود و خواستار رسیدگی به این موضوع شد. این در‌حالی است که ظاهرا امتیازاتی که مدنظر کنفدراسیون آسیا بوده، با آنچه فدراسیون ایران محاسبه کرده، متفاوت است.
 
غلامرضا رفیعی، مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال در امور حقوقی، در‌این‌باره گفت: ما یک برداشت از رنکینگ تیم‌ها داریم و AFC یک برداشت دیگر. استناد ما بر اساس سند فنی است که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ محاسبه می‌شود؛ ولی AFC بر اساس آنچه برای قرعه‌کشی مرحله بعد در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ اتفاق افتاد، امتیاز‌ها را حساب کرده است. این اختلاف‌برداشت هنوز حل نشده است. مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در امور حقوقی خاطرنشان کرد: جام‌جهانی بعدی در مسکو برگزار می‌شود و قرار شد از آسیا ۳ تیم که بیشترین امتیاز‌ها را در ۳ دوره گذشته کسب کردند، اعزام شوند. هنوز به مرحله شکایت و اقدام حقوقی از AFC نرسیده‌ایم. در حال مکاتبه هستیم و AFC هم جواب داده است. درحال بررسی هستیم. اگر حرف ما درست باشد، بر حقانیتمان اصرار می‌کنیم و اگر حق با کنفدراسیون آسیا بود، تسلیم می‌شویم.
 
نکته جالب توجه اینکه از بدو ورود عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال، اگر در این پرونده هم فدراسیون ایران شکست بخورد، می توان آمار او را حتی بدتر از تاج و کفاشیان در سه ماهه نخست حضور در مسند ریاست فوتبال دانست.
قبل از فوتبال ساحلی، اعلام میزبانی بحرین از مسابقات ایران، عدم اعطای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و ... نیز در دوران حضور عزیزی خادم رقم خورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->