حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روایت عاشقانه شهدای ورزشکار | شهادت در پیست سعادت

  • کد خبر: ۶۵۹۱۴
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
روایت عاشقانه شهدای ورزشکار | شهادت در پیست سعادت
سیدمصطفی مختاری از دوران تحصیل وارد پیست دوومیدانی شد و با حضور در مسابقات مختلف، مدال‌های رنگارنگی به گردن آویخت.
به گزارش شهرآرانیوز، در ۴ تیر ۱۳۳۲ دیده به جهان گشود. سیدمصطفی مختاری از دوران تحصیل وارد پیست دوومیدانی شد و با حضور در مسابقات مختلف، مدال‌های رنگارنگی به گردن آویخت. ازجمله افتخاراتش می‌توان به شرکت در مسابقات قهرمانی دوومیدانی آموزشگاه‌های استان در سال ۱۳۵۱ و حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی استان در سال‌های ۵۳ و ۵۵ در مشهد اشاره کرد. او با دریافت دیپلم عازم خدمت سربازی شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به فرمان امام از اواخر خرداد ۱۳۵۸ برای کمک به جمع‌آوری محصولات کشاورزی محرومان به خدمت جهاد سازندگی در آمد. روز‌های اول جنگ همراه چند تن از جهادگران به گروه شهید چمران پیوست و اواخر آبان‌۵۹ به هویزه رفت.
 
بنی‌صدر دستور داد بسیجیان و پاسداران، منطقه هویزه را تخلیه کنند و به سوسنگرد بروند، اما این دستور با مخالفت شدید گروه، به‌ویژه شهید علم‌الهدی روبه‌رو و درنهایت قرار شد عملیات مشترکی با حضور نیرو‌های ارتش، سپاه و گروهی از نیرو‌های جنگ‌های نامنظم (گروه شناسایی شهید چمران) انجام شود تا مناطق شمال و جنوب کرخه پاک‌سازی و پادگان حمید و منطقه جفیر آزاد شود. در جریان این عملیات که در ۱۵ دی ۵۹ آغاز شد، شهید مختاری همراه با چند تن از یارانش در کمین دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید. پیکر مطهر او در منطقه باقی ماند تا اینکه با آزادسازی خرمشهر در مهر ۱۳۶۱ و دسترسی به هویزه، پیکرش پیدا شد و به درخواست خانواده‌اش همراه سایر هم‌رزمان خود در همان‌جا به خاک سپرده شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->